Στέφανος Ζαούσης: «Το πιο σημαντικό για να έχεις στιλ είναι η αυτοπεποίθηση»
Από τις αίθουσες των πιο επιδραστικών περιοδικών μόδας της Ελλάδας μέχρι τα πλατό διεθνών φωτογραφήσεων, ο Στέφανος Ζαούσης είναι ο στιλίστας που γνωρίζει πώς να δημιουργεί όχι μόνο τάσεις, αλλά και να διαμορφώνει ολόκληρους τρόπους σκέψης γύρω από το στιλ.
Η πορεία του ξεκινά από την Ελλάδα των '90s και φτάνει μέχρι τις πασαρέλες της Νέας Υόρκης, με σταθμούς που περιλαμβάνουν την υποψηφιότητα για βραβείο κοστουμιών στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, συνεργασίες με διάσημους φωτογράφους και μοντέλα, και φυσικά, τη δημιουργία του προσωπικού του στιλ που ενσωματώνει τόσο την κλασική κομψότητα όσο και τις σύγχρονες urban επιρροές.
Σήμερα, μέσα από τη δουλειά του στο Instagram και στο TikTok, συνεχίζει να μεταδίδει τις γνώσεις του, δείχνοντας στους άνδρες και στις γυναίκες πώς να εκφράζουν την αυθεντικότητά τους μέσω του στιλ, με τρόπο διαχρονικό και πάντα cool. Επίσης, αναλαμβάνει τη συνολική εικόνα κυριών και κυρίων, διάσημων και μη, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο image making που αναδεικνύει το προσωπικό τους στιλ.
«Ανήκω στη γενιά των περιοδικών, και παρόλο που το βλέπω με ανησυχία, είναι προφανές ότι τα περιοδικά πλησιάζουν στο τέλος τους. Οι αναγνώστες τους έχουν μειωθεί σημαντικά, και το κοινό που τα προτιμά είναι πλέον περιορισμένο. Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έντονο εγωκεντρισμό και αμάθεια, και η δημιουργικότητα, το teamwork και η γνώση που υπήρχε στα περιοδικά του παρελθόντος φαίνεται να έχει εκλείψει. Τα πρότυπα έχουν αλλάξει ριζικά, και παρότι έχουμε άμεση πρόσβαση σε εικόνες και πληροφορίες, συχνά η δημιουργικότητα περιορίζεται, και παρατηρείται μια πιο συντηρητική προσέγγιση στα πράγματα. Ή μάλλον η δημιουργικότητα υπάρχει, απλώς εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο σήμερα, κυρίως μέσω των social media. Έχει μεταφερθεί εκεί. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα δεν υπάρχει το budget και το fun που υπήρχε στο παρελθόν για να υποστηρίξει αυτή τη δημιουργικότητα. Η πραγματικότητα είναι ότι πρέπει να βασιστείς περισσότερο στη δική σου ιδέα.», λέει.
Η ζωή του Στέφανου Ζαούση στη Νέα Υόρκη και οι σπουδές του στο Parsons School of Design υπήρξαν καταλυτικά για την εξέλιξή του στον κόσμο της μόδας. Η μετάβασή του στην αμερικανική μεγαλούπολη το 1998, σε συνδυασμό με την εκπαίδευσή του στο ίδρυμα αυτό, άνοιξαν νέες προοπτικές και επηρεάσαν βαθιά την καλλιτεχνική του προσέγγιση. Στη Νέα Υόρκη, ήρθε σε επαφή με ένα διαφορετικό είδος ελευθερίας έκφρασης και δημιουργικότητας που δεν είχε βιώσει στην Ελλάδα. Το έντονο street style της πόλης, η ποικιλία των πολιτιστικών ρευμάτων και η ανεξαρτησία της προσωπικής έκφρασης τον ενέπνευσαν να αναθεωρήσει τα όρια της μόδας και να πειραματιστεί με νέες αισθητικές.
«Στη Νέα Υόρκη γενικά, με εντυπωσίασε η ελευθερία έκφρασης. Εκεί, κανείς δεν σου δίνει σημασία. Μπορείς να βγεις στον δρόμο όπως θέλεις και κανείς δεν θα σε κοιτάξει περίεργα. Η πόλη αυτή προσφέρει έναν χώρο για αυθεντικότητα, όπου η προσωπική έκφραση δεν είναι μόνο αποδεκτή, αλλά και ενθαρρύνεται. Νομίζω ότι αυτή η ελευθερία εξακολουθεί να υπάρχει και σήμερα στη Νέα Υόρκη. Όσον αφορά το street style, αυτό υπήρχε ήδη εκεί από τότε. Η Νέα Υόρκη ήταν και είναι μια πόλη που συνδυάζει αντιφατικά στοιχεία. Υπήρχε το uptown, με το πιο polished και glam στιλ, αλλά και το downtown, το μέρος όπου έμενα εγώ, στο Village, που ήταν γεμάτο από punk, skinheads και εναλλακτικές κουλτούρες. Ήταν εκεί που άρχισαν να αναπτύσσονται και τα πρώτα στοιχεία του street style όπως τα γνωρίζουμε σήμερα. Είχα την ευκαιρία να εκφράσω τη δική μου αισθητική μέσα από αυτό το μίγμα στιλ και επιρροών, πειραματιζόμενος με διάφορες εικόνες. Ενδεικτικά, το πρωί μπορούσα να φορέσω cowboy look, αργότερα να προτιμήσω καπέλα με μπότες και ζώνες, ενώ έπειτα να βρεθώ σε φάση punk με βαμμένα μαλλιά, σκουλαρίκια και έντονα στιλιστικά πειράματα. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ευχέρεια να πειραματίζεσαι χωρίς να σε κρίνουν ήταν κάτι μοναδικό. Δεν υπήρχε έντονος ανταγωνισμός, αλλά μια αίσθηση του "ποιος θα το κάνει πιο εντυπωσιακό", πιο "wow"», περιγράφει.
Με αφορμή τα χρόνια που έχει ζήσει στην Αμερική, ο Στέφανος Ζαούσης αναδεικνύει και τις βασικές διαφορές που καθιστούν τη δουλειά στα διεθνή μέσα εντελώς διαφορετική από την ελληνική σκηνή. Όπως εξηγεί: «Ο επαγγελματισμός στο εξωτερικό διαφέρει κατά πολύ από την ελληνική πραγματικότητα. Εκεί, το προσωπικό στοιχείο δεν έχει την ίδια επιρροή στην επαγγελματική ζωή όπως στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, για να προχωρήσουν οι δουλειές, συχνά βασίζονται σε προσωπικές επαφές, κάτι που μπορεί να είναι θετικό σε μια οικονομία που βρίσκεται σε δυσκολία. Ωστόσο, το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι το προσωπικό στοιχείο πολλές φορές ξεφεύγει από τα όρια της επαγγελματικής συνεργασίας και εισέρχεται σε μια υπερβολική οικειότητα, η οποία μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Έχω ακούσει εκδότη να μου λέει ότι δεν με πληρώνει γιατί έχει προτεραιότητα να πληρώσει τις γυναίκες που διανύουν εγκυμοσύνη. Δηλαδή, εγώ, ως single και gay, ήμουν σε δεύτερη μοίρα. Αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν στο εξωτερικό, υπάρχει απόλυτος επαγγελματισμός. Και κάτι που το έχω πει πολλές φορές: οι Αμερικανοί χαίρονται πάρα πολύ όταν πετυχαίνεις. Το θεωρούν και δικό τους επίτευγμα, επειδή έχουν έναν συνεργάτη που πέτυχε, άρα και εκείνοι ως εργοδότες πέτυχαν. Θέλουν να επενδύσουν χρήματα, να βοηθήσουν στην επιτυχία. Και όσο πιο πετυχημένος γίνεσαι, τόσο πιο πολύ χαίρονται».
Στέφανος Ζαούσης: Η φιλοσοφία του για το στιλ και την αισθητική
Στη συνάντησή μας δεν θα μπορούσε να λείπει η κουβέντα γύρω από το στιλ και την αισθητική. Για τον Στέφανο Ζαούση, το στιλ δεν είναι απλώς η εμφάνιση ενός ανθρώπου, αλλά μια έκφραση της προσωπικότητάς του και της συνολικής του προσέγγισης. Όταν μιλάμε για «διαχρονικό και cool στιλ», για εκείνον αυτό σημαίνει να επιλέγεις ρούχα και αξεσουάρ που δεν ακολουθούν παροδικές τάσεις, αλλά αντιπροσωπεύουν μια συνεπή και ισχυρή αισθητική ταυτότητα. «Το πιο σημαντικό για να έχεις στιλ είναι η αυτοπεποίθηση και η ικανότητα να υποστηρίζεις ό,τι φοράς, ανεξαρτήτως αν είναι σύμφωνα με τα καθιερωμένα πρότυπα ή όχι. Αυτό εξαρτάται από τις εποχές και τις κοινωνικές συνθήκες, αλλά η αυτοπεποίθηση παραμένει το κλειδί. Για μένα, το "καλόγουστο" μπορεί να είναι υποκειμενικό - αυτό που θεωρείται κομψό από κάποιον, μπορεί να φανεί ακαλαίσθητο σε άλλον. Επίσης, πιστεύω πως είναι προτιμότερο να πειραματίζεσαι και να κάνεις λάθη παρά να μην εκφράζεσαι καθόλου μέσω του στιλ σου. Το στιλ είναι μια προσωπική έκφραση, που αποκαλύπτει την προσωπικότητά σου. Αν είσαι χαρούμενος και εκρηκτικός, μπορείς να επιλέξεις έντονα χρώματα. Αν βρίσκεσαι σε μια πιο μελαγχολική περίοδο, ίσως προτιμάς το μαύρο, που είναι πάντα σέξι, αλλά δεν είναι το μοναδικό χρώμα. Το στιλ είναι μια έκφραση της προσωπικότητάς σου και σου ανοίγει πολλές πόρτες» υποστηρίζει.
Αναφορικά με το δικό του στιλ, ο Στέφανος Ζαούσης το χαρακτηρίζει «classic with a twist». Όπως εξηγεί, με καταβολές από το Κολλέγιο Αθηνών, το στιλ του διατηρεί μια πιο συντηρητική και κλασική αισθητική με υψηλή ποιότητα και προσοχή στις λεπτομέρειες. Ωστόσο, το πέρασμα του χρόνου και η εμπειρία του από τα πιο εκρηκτικά '90s τον ώθησαν να συνδυάσει αυτή τη βασική φόρμα με την underground κουλτούρα, επηρεασμένος από το street style της Νέας Υόρκης, που ήταν ακόμα πιο έντονο και εναλλακτικό εκείνη την εποχή. Αυτή η μίξη δημιουργεί ένα στιλ που συνδυάζει την κλασική κομψότητα με μοντέρνες, πιο ανατρεπτικές πινελιές.
Μιλώντας για τάσεις αναγνωρίζει ότι το quiet luxury έχει μια ήσυχη αλλά εκλεπτυσμένη αίσθηση πολυτέλειας που συνδέεται με την αίσθηση της διαχρονικής αξίας και του διακριτικού στιλ. Ωστόσο, εκφράζει και την πεποίθηση ότι το μοντέρνο τοπίο της μόδας έχει επηρεαστεί σημαντικά από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και τους influencers, οι οποίοι έχουν κάνει τη μόδα πιο προσβάσιμη και παγκόσμια. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει σπάσει τα παραδοσιακά όρια του στιλ, επιτρέποντας στους ανθρώπους να υιοθετούν μια ποικιλία. «Το quiet luxury μού αρέσει, αλλά για μένα αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν όρια. Δηλαδή, το καλό που έκαναν τα social media και οι influencers είναι ότι φέρανε τη μόδα, και κυρίως τη street style μόδα, σε όλο τον κόσμο. Το οποίο μου αρέσει πολύ, γιατί τώρα παίζουν τα πάντα. Από πολύ glam, μέχρι quiet luxury, έντονους χρωματισμούς, γήινες αποχρώσεις, τα πάντα παίζουν. Μπορείς να πεις ότι anything goes. Μου αρέσει το quiet glam βασικά, τα έντονα χρώματα. Μου αρέσει η δυναμική μόδα, το δέρμα, βινίλ, τα metallics. Μου αρέσουν οι power women γενικά. Το κοστούμι, το ανδρόγυνο στιλ πολύ, τα έντονα στοιχεία, έτσι, πιο bold», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Στη συζήτησή μας επικεντρωθήκαμε και στις διαφορές μεταξύ ανδρικής και γυναικείας μόδας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ο Στέφανος Ζαούσης ανέλυσε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ανδρική μόδα στη χώρα μας, την περιορισμένη ποικιλία επιλογών και την επιρροή της κλασικής προσέγγισης. Αντίθετα, μίλησε για την εξελιγμένη γυναικεία μόδα, επισημαίνοντας την ανάγκη για μεγαλύτερη γνώση και κατανόηση του προσωπικού στιλ, κάτι που συχνά λείπει από τις Ελληνίδες.
«Η ανδρική μόδα στην Ελλάδα υστερεί πάρα πολύ. Είμαστε πολύ πίσω. Στο εξωτερικό, ειδικά τα τελευταία χρόνια, βλέπεις την ανδρική μόδα να εξελίσσεται και να είναι εφάμιλλη της γυναικείας, πολλές φορές μάλιστα πιο ενδιαφέρουσα. Έχει πέσει πολύ χρήμα, έχουν δοθεί πολλές βάσεις στην ανδρική μόδα. Στην Ελλάδα όμως δεν υπάρχει αυτό. Η ανδρική μόδα παραμένει πολύ κλασική. Το βλέπω και στα καταστήματα, δεν υπάρχουν ρούχα που να ξεφεύγουν από το παραδοσιακό στιλ. Αν δεν θέλεις να φορέσεις κουστούμι ή κάτι πολύ κλασικό, αλλά να επιλέξεις κάτι πιο μοντέρνο ή διαφορετικό, τότε είναι πολύ περιορισμένα τα καταστήματα. Αν πας να βρεις κάτι πιο καινοτόμο, είναι μετρημένα στα δάχτυλα του χεριού. Ο άνδρας, ειδικά ο μεγαλύτερης ηλικίας, από 40 και πάνω, είναι πολύ κλασικός. Τα νεότερα παιδιά είναι πιο ανοιχτά σε καινούργια στιλ, ενημερώνονται τουλάχιστον επιφανειακά. Ξέρουν ποιοι σχεδιαστές είναι της μόδας, αλλά πολλές φορές δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν από αυτούς. Υπάρχουν και τα fast fashion, αλλά προσωπικά τα έχω κόψει. Πλέον, σε μια συγκεκριμένη ηλικία, θέλω να δίνω περισσότερα χρήματα για να αγοράσω πιο ποιοτικά, πιο premium ρούχα, και φτιάχνω κι εγώ πολλά ρούχα πάνω μου. Προτιμώ χίλιες φορές να δώσω περισσότερα λεφτά για ένα ωραίο, καλά ραμμένο κομμάτι, παρά να αγοράσω δέκα ρούχα από fast fashion».
Αναφερόμενος στη γυναικεία μόδα, ο Στέφανος Ζαούσης σημειώνει: «Σίγουρα η γυναικεία μόδα είναι πολύ πιο εξελιγμένη από την ανδρική. Υπάρχουν περισσότερες επιλογές, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι οι Ελληνίδες δεν ξέρουν τι τους ταιριάζει. Δεν έχουν γνώση των βασικών κανόνων του στιλ: δεν ξέρουν ποιο χρώμα μαλλιών τούς ταιριάζει, τι σχήμα σώματος έχουν και ποια ρούχα τους κολακεύουν. Υπάρχει μια άγνοια που είναι κατανοητή, αφού δεν είναι όλοι άνθρωποι της μόδας. Όμως, το θέμα είναι ότι πρέπει να ακούς και να παρατηρείς αυτούς που ξέρουν, να εμπιστεύεσαι την κρίση τους».
Όσο για το προσωπικό στιλ των Ελληνίδων λέει: «Δεν θα έλεγα ότι οι Ελληνίδες είναι κακοντυμένες. Θεωρώ ότι είναι αρκετά κλασικές, συντηρητικές και άτολμες, καθώς η κοινωνία μας γενικά έχει συντηρητικά πρότυπα. Ωστόσο, υπάρχει μια τάση να επικεντρώνονται περισσότερο στα λούσα και στα brands, παρά στην ουσία του στιλ. Επίσης, συχνά ακολουθούν περισσότερο τις επιθυμίες των άλλων, όπως των γονιών ή των ανδρών, αντί να ακούσουν τον εαυτό τους και να φορούν ό,τι πραγματικά θέλουν. Για μένα, το προσωπικό στιλ είναι κάτι πολύ σημαντικό. Κάθε άνθρωπος πρέπει να φοράει ό,τι τον εκφράζει και να μην ακολουθεί τυφλά κάθε τάση που βλέπει. Παρόλο που τα social media μας επηρεάζουν, το πιο σημαντικό είναι να βρεις το προσωπικό σου στιλ, να καταλάβεις τι σου αρέσει και να παρακολουθείς άτομα που σε εμπνέουν, χωρίς να παρασύρεσαι σε υπερβολές. Οι τάσεις και οι μάρκες υπάρχουν για να μας εξυπηρετούν και όχι το αντίθετο».
Ποια είναι, όμως, τα βασικά στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο προσωπικό στιλ, σύμφωνα με τον Στέφανο Ζαούση; Πώς μπορεί κάποιος να δημιουργήσει την ιδανική εμφάνιση που να τον εκφράζει πλήρως, με βάση την προσωπικότητα και τη φυσική του διάπλαση; Ο Στέφανος Ζαούσης μοιράζεται τη φιλοσοφία του: «Το πρώτο και πιο βασικό είναι η προσωπική υγιεινή και η προσοχή στις λεπτομέρειες. Καθαρά μαλλιά, καλοχτενισμένα, χωρίς ρίζες, και προσεγμένα νύχια. Αυτά είναι τα θεμέλια. Από εκεί και πέρα, αφού έχουμε τα βασικά, πρέπει να κοιτάξουμε τι μας κολακεύει. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι κομμάτια και τάσεις ταιριάζουν στο σώμα μας. Η σιλουέτα είναι κεντρική, και για μένα η γυναίκα πρέπει να ξεκινά από τη μέση, ενώ ο άνδρας από την πλάτη. Πρέπει να δημιουργούμε μια σιλουέτα που να κολακεύει τη φυσική μας διάπλαση. Για τις Ελληνίδες και τους Έλληνες, επειδή είμαστε μελαχρινός λαός, τα έντονα χρώματα τους ταιριάζουν πολύ, καθώς και τα παστέλ, τα οποία γλυκαίνουν τα χαρακτηριστικά. Όλα τα χρώματα γενικά μας ταιριάζουν περισσότερο από ό,τι στους ανοιχτόχρωμους, και τα παστέλ είναι ιδανικά για να φέρνουν μια πιο ήπια και φωτεινή αίσθηση. Προτείνω να αφήσουμε λίγο στην άκρη τα μαύρα και τα γκρι και να πειραματιστούμε με χρώματα που θα αναδείξουν τη διάθεσή μας και θα φέρουν μια φρεσκάδα στο στιλ μας».
Ο Στέφανος Ζαούσης αναφέρεται στις αγαπημένες του αποχρώσεις και στο πώς τις επιλέγει για το προσωπικό του στιλ: «Μερικά από τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το χακί, το ροζ, ειδικά το ανοιχτό ροζ ή το baby pink, που θεωρώ ένα φρέσκο και ανανεωτικό χρώμα. Δεν μου αρέσει το μπλε, ιδιαίτερα το navy blue, γιατί το συνδέω με κλασικές και συντηρητικές επιλογές, όπως τα πιο τυπικά κουστούμια ή φορέματα. Το navy blue θέλει προσοχή για να το κάνεις να φαίνεται σύγχρονο, πρέπει να βρεις πιο μοντέρνα κομμάτια.
Μου αρέσουν επίσης το lavender, το απαλό μοβ, και το σμαραγδί, που προσδίδουν έναν αέρα πολυτέλειας και φρεσκάδας. Επίσης, το μαύρο και το λευκό είναι χρώματα που αγαπώ και τα φοράω καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, τόσο τον χειμώνα όσο και το καλοκαίρι. Αυτά τα χρώματα είναι διαχρονικά και προσφέρουν αίσθηση κομψότητας και απλότητας».
Όσον αφορά τις καλοντυμένες Ελληνίδες της showbiz, αναφέρει τη Βίκυ Καγιά, τη Ζέτα Μακρυπούλια και τη Μαρία Μπακοδήμου. Από τους άνδρες, του αρέσουν ιδιαίτερα ο Πάνος Μουζουράκης και ο Γιώργος Μαζωνάκης, γιατί, ανεξαρτήτως αν φορούν κάτι που δεν είναι πάντα ευρέως αποδεκτό ή θεωρείται καλογούστο, το υποστηρίζουν με αυτοπεποίθηση. Προτιμά ανθρώπους που έχουν το δικό τους προσωπικό στιλ, το οποίο είναι ενσωματωμένο στην προσωπικότητά τους, χωρίς να επηρεάζονται από την επιδοκιμασία των άλλων. Και, φυσικά, αναφέρει τον Νίκο Οικονομόπουλο, τον οποίο ντύνει ο ίδιος.
Μετά την αναφορά στους αγαπημένους του επώνυμους και το προσωπικό τους στιλ, ο Στέφανος Ζαούσης προσθέτει: «Εγώ πάντα εκτιμούσα τα αυθεντικά πράγματα: αυθεντικούς ανθρώπους, αυθεντικό στιλ, αυθεντική έκφραση. Δεν με συγκινούν οι εφήμερες τάσεις ή το να τρέχεις πίσω από κάθε τι που είναι στη μόδα απλώς και μόνο επειδή είναι της εποχής. Ποτέ δεν ήμουν αυτής της φιλοσοφίας. Για μένα, η μόδα είναι εργαλείο για να εκφράζεσαι, αλλά μόνο όταν επιλέγεις στοιχεία που σε κολακεύουν και σου ταιριάζουν.
Το στιλ πρέπει να αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα σου, να αναδεικνύει τη μοναδικότητά σου και να σου δίνει αυτοπεποίθηση. Δεν έχει σημασία αν κάτι είναι “τάση”, έχει σημασία αν σε κάνει να νιώθεις καλά και αν είναι σε αρμονία με την προσωπικότητά σου. Γιατί, τελικά, η αυθεντικότητα είναι αυτή που κάνει τον καθένα από εμάς να ξεχωρίζει».
Αυτή τη στιγμή, ο Στέφανος Ζαούσης βρίσκεται σε μια φάση της καριέρας του, όπου είναι επικεντρωμένος στην προσωπική του δημιουργία, το project MR STYLER, ενώ συνεχίζει να κάνει editorial μόδας, διαφημιστικές καμπάνιες και να αναζητεί πάντα νέους τρόπους έκφρασης. Αν και είναι ιδιαίτερα επιλεκτικός στις συνεργασίες του, παραμένει ανοιχτός σε δημιουργικές ιδέες. «Αυτή τη στιγμή με βρίσκεις σε μια φάση όπου με ενδιαφέρει η διδασκαλία με διάφορους τρόπους. Είμαι σε μια μετάβαση, προσπαθώ να εξελιχθώ και να βρω νέους τρόπους να εκφραστώ δημιουργικά. Το Mr Styler βρίσκεται σε μια μεταβατική φάση. Δεν αφορά μόνο τις προτάσεις ή την έμπνευση, αλλά αρχίζει να αποκτά και μια πιο διδακτική διάσταση. Σύντομα θα ξεκινήσω ένα masterclass styling για νέους, γιατί μου αρέσει να επικοινωνώ μαζί τους και να μοιράζομαι τις γνώσεις μου. Το ζητούμενο είναι να δώσουμε περιεχόμενο με νόημα, όχι απλώς επιφανειακό στιλ. Όσον αφορά τα social media, δεν μου αρέσουν καθόλου τα κλισέ, όπως "influencer" ή "blogger". Δεν μου αρέσει να εντάσσομαι σε αυτές τις κατηγορίες. Εγώ, όπως λέω, είμαι fashion editor. Είμαι ένας άνθρωπος που με τον δικό μου τρόπο προσπαθεί να δείξει πώς να φορέσεις κάτι, να το παρουσιάσει με διαφορετικούς τρόπους και να προσφέρει ιδέες για στιλ. Κι αυτό το κάνω με τη δική μου αισθητική», καταλήγει.