TIFFANY & CO
Φωτογραφία / Tiffany & Co.
Φωτογραφία / Tiffany & Co.
Φωτογραφία / Tiffany & Co.
Φωτογραφία / Tiffany & Co.
Φωτογραφία / Tiffany & Co.
16|03|2024 09:09
SHARE
TIFFANY & CO.

Με τη νέα της έκθεση η Tiffany & Co μας ταξιδεύει οπτικά στην μυθική της ιστορία


Από τις 12 Απριλίου έως και τις 23 Ιουνίου 2024 η γκαλερί «Tokyo Node» που βρίσκεται εντός του πύργου του σταθμού Toranomon Hills στο Τόκιο θα φιλοξενήσει έκθεση για να γιορτάσει τα 187 χρόνια της πιο αναγνωρίσιμης μάρκας κοσμημάτων στον κόσμο της Tiffany & Co.

Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν την ιστορία και τη δεξιοτεχνία της Tiffany & Co., θαυμάζοντας περισσότερα από 300 εμβληματικά κοσμήματα, όπως το πρώτο Blue Book, το πρώτο Blue Box και το δαχτυλίδι αρραβώνων Tiffany Setting. Ενώ ανάμεσα στα κομμάτια που εκτίθενται είναι και η σπάνια καρφίτσα ορχιδέας του George Paulding Farnham και το κολιέ Plumes του Jean Schlumberger. Η έκθεση ολοκληρώνεται με το Tiffany Diamond 128,54 καρατίων, τοποθετημένο σε ένα κόσμημα εμπνευσμένο από την καρφίτσα του Jean Schlumberger Bird on a Rock.

Φωτογραφία/Tiffany & Co.
Φωτογραφία/ Tiffany & Co.

«Η Tiffany & Co. εμπνέεται από την Ιαπωνία εδώ και δεκαετίες, και η αυθεντική σχέση και η μακρά ιστορία του Maison με την χώρα έχει αναπτυχθεί», εξήγησε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Tiffany & Co. Anthony Ledru. «Η τελευταία μας έκθεση παρουσιάζει μερικές από τις πιο εξαιρετικές δημιουργίες της Tiffany, όπως η πρώτη καρφίτσα Bird on a Rock από το 1965, σχεδιασμένη από τον Jean Schlumberger, έναν από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές του 20ου αιώνα. Η έκθεση, που αναδεικνύει την εξαιρετική δεξιοτεχνία της Tiffany, είναι ασυναγώνιστη», πρόσθεσε ο Ledru. Μια έκθεση που στοχεύει να ιντριγκάρει, να ενημερώσει και να εμπνεύσει τους επισκέπτες με μια ποικιλία μοναδικών δημιουργιών, από την καρφίτσα του Jean Schlumberger's Bird on a Rock μέχρι το διάσημο Tiffany Diamond».

Η μάρκα κοσμημάτων έχει μακρά ιστορία συναλλαγών με την Ιαπωνία. Η ιστορία της μάρκας κοσμημάτων με την Ιαπωνία έχει μακρά ιστορία. Συγκεκριμένα από το 1837 όταν ο Charles Lewis Tiffany παρουσίασε εισαγόμενα ιαπωνικά προϊόντα στους πελάτες του και συνεχίστηκε όταν οι σχεδιαστές του Maison - όπως ο Edward C. Moore, ο Louis Comfort Tiffany και η Elsa Peretti- άντλησαν έμπνευση από τις ιαπωνικές τέχνες.

«Η τελευταία μας έκθεση γιορτάζει σε μια πόλη που έχει μεγάλη σημασία για την Tiffany & Co: το Τόκιο», είπε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Tiffany & Co., Alexandre Arnault.

Η έκθεση «Tiffany Wonder» έχει σκοπό να αποτίσει φόρο τιμής στους πολλούς τρόπους με τους οποίους η Ιαπωνία έχει εμπλουτίσει τη δημιουργική κληρονομιά της Tiffany & Co.





SHARE