Ριάνα
Ριάνα/Φωτογραφία: fentybeauty/instagram
28|05|2024 10:59
SHARE
BINTEO

«No make up-make up look»: Η Ριάνα με βίντεό της στο Instagram δείχνει πώς να το πετύχεις


Η Ριάνα έχει φανατικούς θαυμαστές ανά τον κόσμο, γεγονός που αποτυπώνεται στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Η 36χρονη σταρ δημοσιεύει πολλές φορές στιγμιότυπα από την προσωπική της ζωή με τα δύο της παιδιά και τον σύντροφό της Asap Rocky. Θυμίζουμε πως πρόσφατα διοργάνωσε πάρτι γενεθλίων για τον γιο της και ανέβασε σχετικές φωτογραφίες και βίντεο, με τους ακόλουθούς της να σπεύδουν να της χαρίσουν χιλιάδες likes και σχόλια.

Η τραγουδίστρια στα social media εκτός από φωτογραφίες και βίντεο από οικογενειακές στιγμές δημοσίευει και αναρτήσεις που αφορούν επαγγελματικά project.

Έτσι και χθες δημοσίευσε ένα tutorial βίντεο στο οποίο δείχνει πως μπορείτε να πετύχετε το «no make up -make up look» με αναφορά στο brand της Fenty Skin.

Η ίδια εφάρμοσε στο πρόσωπό της το αντηλιακό Hydra Vizor Huez της εταιρείας της, λέγοντας για το προιόν πως χαρίζει ενυδάτωση και έχει δείκτη προστασίας 30. «Φορώντας αυτό, μπορώ να παραμείνω προστατευμένη και να έχω μια φυσική λάμψη δροσιάς στην επιδερμίδα μου», είπε η RiRi στο βίντεο.

«Το συγκεκριμένο αντηλιακό λειτουργεί ως καθημερινή ενυδατική κρέμα που μπορείς να εφαρμόσεις πριν το μακιγιάζ σου, φυσικά μπορείς να το εφαρμόσεις σκέτο, χωρίς make up», πρόσθεσε.

Φωτογραφία/Instagram

Η τραγουδίστρια όπως φαίνεται στο βίντεο απλώνει το αντηλιακό σε όλο το πρόσωπό της με αργές κινήσεις, χρησιμοποιώντας μόνο τα δάχτυλά της, με τους ακόλουθούς της να σχολιάζουν την τέλεια υφή του.

Φωτογραφία/Instagram

Έπειτα βάζει μάσκαρα και τέλος το lip gloss της.

Η Ριάνα κυκλοφόρησε το Fenty Beauty το 2017, και έπειτα λάνσαρε τα εσώρουχά της Savage X Fenty και το Fenty Skin με την επωνυμία LVMH.

Σύμφωνα με τη daily mail, η Fenty Beauty ανέδειξε τη Ριάνα σε δισεκατομμυριούχο το 2021 και συνεχίζει να παραμένει η πλουσιότερη γυναίκα μουσικός στον κόσμο.

Φωτογραφία/Instagram

Το βίντεό της στο Instagram μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 300.000 likes και 2.500 σχόλια.





SHARE