Η Uncle Ben’s αποφάσισε να αλλάξει την iconic συσκευασία των ρυζιών της -Η ιστορία πίσω από το logo και το «Black lives matter»
Η πασίγνωστη εταιρία συσκευασμένων ρυζιών Uncle Ben’s, ένα προϊόν που οι περισσότεροι έχουν στα ντουλάπια τους παγκοσμίως, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια ιστορική αλλαγή στο brand της.
Η απόφαση πάρθηκε λόγω των αντιρατσιστικών διαδηλώσεων σε όλο τον κόσμο από το κίνημα «Black Lives Matter».
Σε μια κίνηση που σκοπό έχει να βοηθήσει να μπει ένα τέλος στις φυλετικές ανισότητες, οι άνθρωποι πίσω από το ισχυρό food brand αποκάλυψαν ότι σκοπεύουν να εξελίξουν την οπτική ταυτότητα των προϊόντων τους.
Αυτό έρχεται μετά την απόφαση του brand σιροπιού Aunt Jemima να αλλάξει την συσκευασία των προϊόντων του, όπου απεικονίζεται μια «mammy», μια μαύρη υπηρέτρια που εργαζόταν για τους λευκούς.
Από το 1946, τα προϊόντα ρυζιού της Uncle Ben’s έχουν ως logo τη φωτογραφία ενός καλοντυμένου, ηλικιωμένου Αφροαμερικάνου που βασίζεται σε έναν διάσημο σερβιτόρο στο Chicago hotel.
Η εταιρία Mars Inc, που περιλαμβάνει το brand, αναφέρει ότι το όνομα «Uncle Ben» αναφέρεται σε έναν Αφροαμερικάνο καλλιεργητή ρυζιού, γνωστό για την ποιότητα του ρυζιού του.
Με μια επίσημη ανακοίνωση, που δημοσιεύτηκε στη σελίδα του στο Facebook, το brand επιβεβαίωσε ότι πρόκειται να αλλάξει τη συσκευασία του καθώς άκουσαν «τις φωνές των καταναλωτών τους, ειδικά των Αφροαμερικάνικης κοινότητας».
Σύμφωνα με το PR Museum στην Αμερική, ο όρος «θείος» ή «θεία» αναφέρεται στο πώς οι λευκοί Νότιοι απευθύνονταν στους μεγαλύτερους Αφροαμερικάνους ή στους σκλάβους καθώς εκείνοι δεν είχαν τίτλο ευγενείας για να τους αποκαλούν «κύριο» ή «κυρία».