H Τζέιν Φόντα πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της H&M και είναι απλώς υπέροχη
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, ακούραστη ακτιβίστρια και γκουρού της γυμναστικής Τζέιν Φόντα θα είναι το πρόσωπο της νέας συλλογής Move της σουηδικής μάρκας ρούχων H&M.
Στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας να κάνει τα αθλητικά ρούχα λίγο πιο προσιτά, η σειρά προσφέρει πρακτικά και μοντέρνα «movewear», φιλοδοξώντας να βοηθήσει όλα τα σώματα όλων των δυνατοτήτων να κινούνται με αυτοπεποίθηση και άνεση στην καθημερινότητά τους.
Η συλλογή H&M Move απευθύνεται σε άντρες και γυναίκες και χαρακτηρίζεται από το brand ως «μια σειρά με movewears τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν άνεση στην αναπήδηση, στο τέντωμα, στο τρέξιμο, το άλμα». Το πρώτο λανσάρισμα περιλαμβάνει λειτουργικά τοπ, lightweight τζάκετ, κολάν και bras ειδικά σχεδιασμένα για τρέξιμο και προπόνηση.
«Έχω περάσει ένα μεγάλο μέρος της δικής μου ζωής παρακινώντας τους ανθρώπους να κινούνται και φυσικά με τράβηξε η αποστολή της H&M Move να κάνει όλο τον κόσμο να κινείται», δήλωσε η Fonda σε επίσημη δήλωση. «Μου άρεσε επίσης πολύ η φιλοσοφία τους για "movewear" αντί για "sportswear". Για μένα, δεν έχει να κάνει με τον αθλητισμό ή το να είσαι ο πιο αθλητικός. Έχει να κάνει με το να δίνεις στο σώμα σου το είδος της κίνησης που χρειάζεται για να παραμείνει υγιές, ώστε να μπορεί να σε φροντίζει».
Σε συνδυασμό με την παρουσίαση της συλλογής, η H&M θα ξεκινήσει μια παγκόσμια καμπάνια γυμναστικής με επικεφαλής τόσο τη Φόντα όσο και το διάσημο χορογράφο JaQuel Knight.
Στα βίντεο της καμπάνιας οι δυο τους θα αναβιώσουν κάποιες από τις αερόβιες ασκήσεις της Φόντα από τα εμβληματικά workout βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούσε η διάσημη ηθοποιός την δεκαετία του 80'.
Μένοντας πάντοτε πιστή στον κοινωνικό και πολιτικό ακτιβισμό της, η Φόντα αξιοποίησε τα ανάρπαστα workout βίντεο για να επιτύχει έναν καλό σκοπό. Μαζί με τον τότε σύζυγό της Tom Hayden, το ζευγάρι ακτιβιστών ίδρυσε το «Campaign for Economic Democracy». Αφοσιωμένο στη διάδοση του μηνύματος ότι μια δίκαιη δημοκρατία συνεπάγεται μια ομοιόμορφη κατανομή του πλούτου, το ζευγάρι ήθελε να υποκινήσει μια μεταφορά εξουσίας από το πλουσιότερο 1% της Αμερικής και τις πλουσιότερες εταιρείες στο υπόλοιπο κοινό της χώρας.
Όταν βρέθηκαν να χρειάζονται απεγνωσμένα κεφάλαιο, ο Hayden και η Fonda άρχισαν να επινοούν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες για να συγκεντρώσουν χρήματα για τον σκοπό και για την εκστρατεία του Hayden στην Πολιτειακή Συνέλευση.
Τότε ήταν που η Φόντα συνέλαβε την ιδέα για το νούμερο ένα οικιακό βίντεο όλων των εποχών, το Jane Fonda's Workout. Το VHS που ανήκε στο «Campaign for Economic Democracy», πούλησε πάνω από 17 εκατομμύρια αντίτυπα, με όλα τα κέρδη να πηγαίνουν στην οργάνωση.