Η Νικόλ Κίντμαν αποκάλυψε τη χειρότερη στιλιστική εμφάνιση που έχει κάνει ποτέ στο κόκκινο χαλί
Η Νικόλ Κίντμαν αποκάλυψε ότι μια από τις πιο εμβληματικές εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί είναι, κατά τη γνώμη της, και το χειρότερο στιλιστικό «faux pas» που έχει κάνει.
Η 57χρονη ηθοποιός σε κάθε της εμφάνιση επιλέγει κομμάτια τα οποία αναδεικνύουν, τόσο το ταπεραμέντο και το προσωπικό της στιλ, όσο και το σώμα της. Ωστόσο, είναι μια απο τις διασημότητες που της αρέσει να διασώζει κάποιο vintage σχέδιο για το κόκκινο χαλί.
Η 57χρονη σταρ του «Babygirl» σχολίασε τις προηγούμενες εμφανίσεις της κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο περιοδικό W και μίλησε για όσες θεωρεί εκείνη αποτυχημένες, τις οποίες αμφισβητεί μέχρι και σήμερα.
«Η μαμά μου πίστευε ότι είχα πολλές κακές εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί», παραδέχτηκε λέγοντας: «Θυμάμαι το χτένισμα που είχα επιλέξει στις Χρυσές Σφαίρες. Δεν ήξερα τι έκανα».
Η Νικόλ Κίντμαν αναφέρθηκε στην εμφάνιση που έκανε στις Χρυσές Σφαίρες τον Ιανουάριο του 2004. Φορούσε ένα λευκό φόρεμα με χρυσές πούλιες σε μεγάλο μέγεθος. Η τουαλέτα ήταν εξώπλατη αφήνοντας κάποια σημεία του σώματός της ακάλυπτα. Τα μαλλιά της ήταν χτενισμένα με σφιχτές μπούκλες καθώς είχε επιλέξει για αξεσουάρ μια χρυσή στέκα σε συνδυασμό με το ασορτί τσαντάκι clutch και τα βραχιόλια της.
Ωστόσο, η 57χρονη ηθοποιός έχει ξεχωρίσεις μερικές εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί, οι οποίες ήταν από τις πιο αξέχαστες στιγμές της. Όπως δήλωσε η ίδια, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά της looks ήταν το φόρεμα Chartreuse Dior από τον John Galliano που φορούσε στο Όσκαρ του 1997, το οποίο έγινε αμέσως ένα από τα πιο iconic της στιγμές.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην εντυπωσιακή χρυσή τουαλέτα Galliano που φόρεσε στην Όσκαρ του 2000, λέγοντας ότι «κανείς δεν μιλάει αρκετά γι' αυτή». Το σύνολο αυτό περιλάμβανε μικρά χρυσά γάντια 24 καρατίων με vintage διχτυωτό σχέδιο και ενσωματωμένους πολύτιμους λίθους.
Η σταρ του Χόλιγουντ επιλέγει να έχει τη σοβαρότητα και την κομψότητα της ανδρικής επίσημης μόδας, αλλά χωρίς να τηρεί αυστηρά τους κανόνες της, δημιουργώντας έτσι ένα στιλ που είναι πιο ευέλικτο. «Η πρώτη μου αγορά όταν είχα αποταμιεύσει όλα τα λεφτά μου από τις δουλειές που έκανα ήταν ένα κοστούμι Alaïa. Μακάρι να το κρατούσα. Κόστισε μια περιουσία», δήλωσε.