Το παπούτσι στην πλάτη της Ariana Grande και άλλες στιλιστικές στιγμές από τα Όσκαρ που ίσως έχασες
Είναι ίσως ειρωνικό το γεγονός ότι σε μια χρονιά που το Anora (μια καυστική κωμωδία για μια εργάτρια του σεξ) σάρωσε στα Όσκαρ, οι εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί είναι τόσο σοβαρές.
Εμφανίσεις που θύμιζαν Old Hollywood, σε αποχρώσεις του ασημί και του ροζ της ζάχαρης κυριάρχησαν αυτή την βραδιά.
Η λαμπερή νεαρή πρωταγωνίστρια Μάικι Μάντισον, η οποία πήρε αγαλματίδιο για την ερμηνεία της στον ρόλο της ομώνυμης Άνι/Ανόρα, είναι μια θαρραλέα ηθοποιός που θα μπορούσε να επιλέξει να φορέσει τα πάντα στο κόκκινο χαλί, αλλά έπαιξε εκ του ασφαλούς με μια αναπαραγωγή ενός φορέματος Dior Couture του 1956 και ένα πριγκιπικό up-do, σύμφωνα με την βρετανική Telegraph.
Ποιες στιγμές μόδας ξεχώρισαν στην βραδιά των Όσκαρ 2025
Η πινελιά από το στιλ της Όντρεϊ Χέπμπορν στην εμφάνισή της ήταν μάλλον σκόπιμη. Εξάλλου, θα μπορούσατε να πείτε ότι η Anora είναι η Holly Golightly- ο πρωταγωνιστικός ρόλος στο «Πρωινό στα Τίφανι΄ς», που ερμήνευσε η Χέπμπορν- της δικής μας εποχής.

Όπως ήταν φυσικό, οι πρωταγωνιστές του Wicked (που κέρδισε επάξια το βραβείο για τα καλύτερα κοστούμια) ανέλαβαν να προσφέρουν ψυχαγωγία στο κόκκινο χαλί.
Η Αριάνα Γκράντε με ένα γλυπτό κομψοτέχνημα Schiaparelli και η Σίνθια Ερίβο με ένα βαθύ σμαραγδένιο βελούδο που αψηφά τη βαρύτητα, του οίκου Louis Vuitton, έπαιξαν με τη μόδα καθ' όλη τη διάρκεια της καμπάνιας για την απονομή των βραβείων.

Πράγματι, το εκπληκτικό ρουμπινένιο φόρεμα της Γκράντε για το νούμερο του ζευγαριού επί σκηνής ήταν ίσως η πιο αξιομνημόνευτη εμφάνιση της βραδιάς.
Το statement με την πλάτη του φορέματος επιστρέφει
Μερικές φορές μια statement πλάτη φορέματος μπορεί να είναι το πιο διακριτικό σέξι και προκλητικό statement από όλες.
Η επιλογή της Μάργκαρετ Κουάλεϊ για ένα μαύρο βελούδινο φόρεμα με βαθιά πλάτη, σχεδιασμένο από τη Chanel - που αναδείκνυε ακόμα καλύτερα το διαμαντένιο κολιέ που διέτρεχε την σπονδυλική της στήλη - είχε μια ανυπόκριτη γοητεία.

Θα πρέπει επίσης να της απονεμηθούν και πόντοι διπλωματίας στο κόκκινο χαλί εδώ: Αν επέλεγε μια πιο λαμπερή εμφάνιση θα μπορούσε να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας από τη συμπρωταγωνίστριά της στο The Substance, την Ντέμι Μουρ, η οποία αναμενόταν να κερδίσει στην κατηγορία Ά Γυναικείου Ρόλου.

Εν τω μεταξύ, το ρουμπινένιο γοβάκι που ήταν ενσωματωμένο στην πλάτη του σουρεαλιστικού φορέματος Schiaparelli που φόρεσε η Αριάνα Γκράντε (που φορέθηκε για την μοναδική ερμηνεία του Somewhere Over the Rainbow από την ίδια και την Ερίβο, με την οποία άνοιξαν τα βραβεία) ήταν μια δυναμική έκφραση του ντιζάιν μόδας και των διακριτικών μηνυμάτων του.
Η βαθιά ρουμπινί-κόκκινη απόχρωση του φορέματος ταίριαζε απόλυτα στην Γκράντε, ενώ το μυτερό παπούτσι στο πίσω μέρος του λαιμού της έμοιαζε με κλωτσιά προς τους επικριτές της.
Η παράσταση των δύο μπορούσε να ερμηνευτεί ως ένας φόρος τιμής στο Λος Άντζελες και την ανθεκτικότητα του μετά τις πυρκαγιές.
Το φόρεμα της Ερίβο, από τη συλλογή της Vivienne Westwood για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 1997, είχε τολμηρά floral απλικέ που έπεφταν στην πλάτη, συμβολίζοντας «την ιδέα του να τυφλώνεσαι από την αγάπη» (σύμφωνα με ό,τι έγραψε ο στιλίστας της, Jason Bolden στο Instagram).
Αν έχετε αμφιβολίες, προσθέστε έναν φιόγκο
Φιόγκοι όλων των σχημάτων και μεγεθών στόλισαν τα φορέματα στα φετινά Όσκαρ και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί: Είναι μια λεπτομέρεια που έχει την ικανότητα να μεταμορφώσει μια σχετικά κλασική εμφάνιση έως και σε κάτι ιδιόρρυθμο.
Δείτε τη Μάντισον με Dior, τη Φελίσιτι Τζόουνς με κομψό, ασημένιο Giorgio Armani Privé, τη Λουπίτα Νιόνγκο με Chanel και την Ελ Φάνινγκ να προσφέρει μια πρώιμη γεύση από την εποχή της Sarah Burton του Givenchy.
Ένα άλλο highlight ήταν το πουά κοστούμι Valentino της τραγουδίστριας και τραγουδοποιού Μπράντι Καρλάιλ, με έναν φουντωτό κόκκινο φιόγκο.
Την πιο τολμηρή εκδοχή έβαλεη Ράφεϊ Κάσιντι, του The Brutalist, της οποίας το φόρεμα Loewe σε χρώμα στρειδιού είχε έναν υπερμεγέθη φιόγκο στον ένα ώμο.

Είναι μια από τις λίγες τάσεις του κόκκινου χαλιού που μπορεί να μεταφερθεί και στην πραγματική ζωή - βάλτε μια καρφίτσα με φιόγκο στο ρούχοσας ή στην τσάντα σας.
Μια πιο ανοιχτή απόχρωση του ροζ, ένα highlight μόδας που ήρθε για να μείνει
Συνεχίζοντας τις σεμνές, γλυκές αποχρώσεις, το ανοιχτό ροζ επικράτησε στο κόκκινο χαλί, που παρουσιάστηκε ως μια νέα ουδέτερη τάση που θα μπορούσε να αγκαλιάσει η καθεμία από εμάς.
Η Μόνικα Μπαρμπάρο πρωτοστάτησε με προσαρμοσμένο Christian Dior φόρεμα, μια εμφάνιση που θύμιζε το ροζ φόρεμα Ralph Lauren της Γκουίνεθ Πάλτροου από το 1999.

Η Σελένα Γκόμεζ έλαμπε με ένα φόρεμα Ralph Lauren με χάντρες, εμπνευσμένο από τη Σοφία Λόρεν.
Υπήρχαν και πιο βαθιές αποχρώσεις του ροζ (της Μάντισον, πχ) που ήταν εξίσου όμορφες, αλλά αυτή η εξαιρετικά ανοιχτόχρωμη απόχρωση είναι που θα επικρατήσει φέτος την άνοιξη.
Το ασήμι νικά το χρυσό
Μπορεί το αγαλματίδιο των Όσκαρ να είναι επίχρυσο, αλλά το ασημί ήταν η μεταλλική απόχρωση που επικράτησε στο κόκκινο χαλί.
Η Ντέμι Μουρ, υποψήφια για το βραβείο Ά Γυναικείου Ρόλου, πρωτοστάτησε με ένα φόρεμα Giorgio Armani Privé κεντημένο με κρύσταλλα, το οποίο είχε βαθύ ντεκολτέ - άλλη μια νίκη για τις σταρ της μέσης ηλικίας που αγκαλιάζουν την επιστροφή του ντεκολτέ στο κόκκινο χαλί - και λεπτομέρειες με πτυχώσεις στους γοφούς.

Ίσως η πιο φανερή υπέρμαχος ήταν η Χάλι Μπέρι, της οποίας το φόρεμα από τον οίκο Christian Siriano, που έμοιαζε με κρυστάλλινη σφαίρα, ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου καλυμμένο με αντανακλαστικά θραύσματα αργύρου.

Η εποχή του χρυσού στο Χόλιγουντ, τουλάχιστον ενδυματολογικά μιλώντας, φαίνεται να έχει τελειώσει.
Το βελούδο δεν είναι μόνο για τα Χριστούγεννα
Τώρα που έφτασε μια αχτίδα άνοιξης, η ανάγκη για γιορτινό ντύσιμο μοιάζει με μακρινή ανάμνηση - όχι όμως και στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, όπου το βελούδο ήταν το βασικό ύφασμα της βραδιάς.

Η πιο πειστική επιχειρηματολογία για την υιοθέτησή του ήρθε από την Ιζαμπέλα Ροσελίνι, η οποία φόρεσε ένα μπλε βελούδινο φόρεμα Dolce & Gabbana που χρησίμευε ως φόρος τιμής στον εκλιπόντα σκηνοθέτη David Lynch (ο ρόλος της Rossellini που την έκανε να ξεχωρίσει ήταν στην ταινία του 1986, Blue Velvet).
Η Σκάρλετ Γιόχανσον στράφηκε επίσης στο βελούδο για τη μεγαλύτερη βραδιά του κινηματογράφου, φορώντας ένα βαθύ ναυτικό φόρεμα Mugler με βαθύ ντεκολτέ και αξεσουάρ με ασορτί γάντια όπερας και λαμπερά διαμάντια De Beers.

Το μπλε δεν ήταν η μόνη επιλογή: η Μεγκ Ράιαν ήταν εντυπωσιακή με ένα στράπλες βαθυκόκκινο βελούδινο φόρεμα, ενώ η Τζορτζίνα Τσάπμαν επέμεινε στο κλασικό μαύρο με ένα φόρεμα Marchesa.

Όλα τα βλέμματα στο eyeliner
Υπάρχει κάτι πιο κλασικό χολιγουντιανό από ένα κόκκινο κραγιόν; Ίσως όχι, αλλά ο αφανής ήρωας του κόκκινου χαλιού των Όσκαρ του 2025, τουλάχιστον όσον αφορά το μακιγιάζ, ήταν το ταπεινό μαύρο eyeliner.
Η νικήτρια του Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου, Μάικι Μάντισον, έκανε μια απαλή γραμμή ως κομμάτι του statement look της σε αυτή τη διοργάνωση, ενώ η Μουρ, η Γκόμεζ και η Φάνινγκ χρησιμοποίησαν το eyliner σε διαφορετικό βαθμό πάχους.
Δεν είναι κάτι καινούργιο: τη δεκαετία του '50 η Ρίτα Χέιγουορθ και η Μέριλιν Μονρόε γνώριζαν την εντυπωσιακή δύναμη του eyeliner, και εξακολουθεί να παραμένει ο πιο κολακευτικός τρόπος για να πλαισιώσετε τα μάτια. Η μόνη διαφορά τώρα; Υπάρχουν μερικές φανταστικές αδιάβροχες εκδοχές, αν χρειαστεί να βγάλεις μια δακρύβρεχτη ομιλία αποδοχής των Όσκαρ.