Τόνια Σωτηροπούλου: Η εντυπωσιακή εμφάνιση με elegant φόρεμα της Βικτόρια Μπέκαμ στο Λονδίνο
Η Τόνια Σωτηροπούλου παρευρέθηκε στην πρεμιέρα της ταινίας «Bridget jones Mad about the boy» στο Λονδίνο, όπου εντυπωσίασε με την εμφάνισή της.
Το στιλ της Τόνιας Σωτηροπούλου συνδυάζει κομψότητα, διαχρονικότητα και μοντέρνα στοιχεία. Η ηθοποιός ξεχωρίζει για την ικανότητά της να ισορροπεί ανάμεσα σε minimal και statement εμφανίσεις, επιλέγοντας συχνά ποιοτικά υφάσματα και κοψίματα που αναδεικνύουν τη θηλυκότητά της.
Η αγάπη της για τα tailored κοστούμια και τα αιθέρια φορέματα αποτυπώνει τη γοητεία ενός σύγχρονου chic look, ενώ τα αξεσουάρ της είναι πάντα επιλεγμένα pπροσεκτικά, προσθέτοντας έναν προσωπικό χαρακτήρα. Στην καθημερινότητά της επιλέγει casual αλλά εκλεπτυσμένες εμφανίσεις, με βασικά κομμάτια όπως oversized πουκάμισα, τζιν και διαχρονικά sneakers.
Η Τόνια Σωτηροπούλου με φόρεμα της Βικτόρια Μπέκαμ
Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε ένα δίχρωμο ruched φόρεμα της σχεδιάστριας Βικτόρια Μπέκαμ στην πρεμιέρα της ταινίας «Bridget jones Mad about the boy» στο Λονδίνο. Το πάνω μέρος ήταν εφαρμοστό με μακριά μανίκια σε καφέ χρώμα, το οποίο συνδυαζόταν άψογα με το χρώμα της μέντας. Η 37χρονη ηθοποιός ολοκλήρωσε το σύνολο με καφέ slingback μυτερές γόβες.
Tα μίντι φορέματα και τα παντελόνια με γραμμή καμπάνα είναι τα αγαπημένα ρούχα της Βικτόρια Μπέκαμ και όσες γυναίκες έχουν αδυναμία στις πιο αυστηρές και κλασικές γραμμές, όπως είναι η Τόνια Σωτηροπούλου, είναι πιστοί οπαδοί αυτών των δύο κομματιών.


Βρείτε το ζέρσεϊ φόρεμα εδώ.

Λίγα λόγια για την ταινία «Bridget jones Mad about the boy»
Η δύο φορές βραβευμένη με Όσκαρ Ρενέ Ζελβέγκερ επιστρέφει στον ρόλο που την καθιέρωσε ως «Μπρίτζετ Τζόουνς».
Η Μπρίτζετ είναι και πάλι μόνη, χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια, αφού ο Μαρκ σκοτώθηκε σε ανθρωπιστική αποστολή στο Σουδάν. Τώρα είναι η ανύπαντρη μητέρα του εννιάχρονου Μπίλι και της τετράχρονης Μέιμπελ και μεγαλώνει τα παιδιά της με τη βοήθεια των πιστών της φίλων, ακόμα και του πρώην εραστή της, Ντάνιελ Κλίβερ. Υποχωρώντας στις πιέσεις τους της μητέρας και της γυναικολόγου της να ξαναβρεί τη χαρά της ζωής και τον έρωτα, η Μπρίτζετ επιστρέφει στη δουλειά και δοκιμάζει και τις εφαρμογές γνωριμιών, όπου σύντομα την προσεγγίζει ένας γοητευτικός και ενθουσιώδης νεότερος άνδρας. Έχοντας να ισορροπήσει δουλειά, σπίτι και προσωπική ζωή, η Μπρίτζετ αντιμετωπίζει την κριτική των υπόλοιπων μαμάδων στο σχολείο, ανησυχεί για τον Μπίλι που παλεύει με την απουσία του πατέρα του και μπλέκεται σε μία σειρά από αμήχανες αλληλεπιδράσεις με τον δάσκαλο θετικών επιστημών του γιου της.
Αυτή τη φόρα το πρόβλημα της Μπρίτζετ δεν είναι τα κιλά της, αλλά η απώλεια εν πρώτοις και το γεγονός ότι έχει μεγαλώσει πλέον. Έτσι, καλείται να πάρει μια σημαντική απόφαση: αν θα παραμείνει στο σπίτι της σε κατάθλιψη, ή θα πετάξει τις πιτζάμες της, θα χαθεί στο κόσμο των ψηφιακών ραντεβού και θα εκπληρώσει τελικά την υπόσχεση που είχε δώσει στον πατέρα της ότι δεν θα επιβιώνει απλώς, αλλά θα ζει. Αφού λοιπόν τολμήσει να κάνει σχέση με ένα κατά πολύ νεότερό της άντρα, θα καταλάβει ότι μόνο το σεξ δεν είναι αρκετό και με το χαρακτηριστικό της χιούμορ, θα βάλει πλώρη για τον μεγάλο έρωτα, που καραδοκεί εκεί που δεν τον περιμένει.
Χωρίς να εμβαθύνει ιδιαιτέρως στα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει μια γυναίκα γύρω στα πενήντα με δυο παιδιά και ένα βαρύ πένθος, ο Μάικλ Μόρις ξεπερνάει ανώδυνα τις σκοτεινές πλευρές της ιστορίας του, επενδύει στο συναίσθημα, και κυρίως και στο ρομαντικό στοιχείο που πάντα θα αρέσει στο κοινό, και παραδίδει μια χαριτωμένη κομεντί.