Αν και η ιστορία της ξεκινάει με σπουδές στη φωτογραφία στη Σχολή Καλών Τεχνών, η Sabine αντί να καταλήξει με μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι, κατέληξε με μια ραπτομηχανή. Τελειώνοντας τις σπουδές της αποφάσισε ότι δεν ήθελε να εργαστεί στο χώρο της διαφήμισης και κάπως έτσι ανακάλυψε ότι προτιμά να φτιάχνει και να πουλάει ρούχα.
44 χρόνια αργότερα παραμένει το ίδιο δημιουργική και πρωτοπόρα και δεν παύει να πειραματίζεται με το στιλ, συνδυάζοντας ετερόκλητα μοτίβα, υφές και γραμμές.
Στο μαγαζί της, με το χαρακτηριστικό φούξια πάτωμα, και το οποίο βρίσκεται μερικά τετράγωνα μακριά από εκεί που χτυπά το εμπορικό κέντρο της πόλης, θα βρεις μόνο συλλεκτικά και μοναδικά κομμάτια, πολλά από τα οποία είναι φτιαγμένα από απόφοιτους της Βασιλικής Δανικής Σχολής Καλών Τεχνών.
Τα ρούχα που βάζει στις κρεμάστρες της, τα οποία μπορείτε να δείτε και στο λογαριασμό της στο Instagram και προέρχονται από εγχώριους κυρίως σχεδιαστές, συνδυάζουν μόδα και τέχνη και αντανακλούν την αγάπη της για το χειροποίητο.
Από αυτή τη γωνιά της μόδας έχουν περάσει το σούπερ μόντελ Ελένα Κρίστενσεν αλλά και ο Λένι Κράβιτζ ο οποίος είχε αγοράσει ένα παντελόνι με φιδίσιο πάτερν. Όπως, μάλιστα αναφέρει στη συνέντευξή της στη Vogue, όταν ο Kράβιτζ ήρθε στο μαγαζί της (κι ενώ η ίδια δεν είχε ιδέα ποιος ήταν τότε) της ζήτησε να βγουν.
Η Πουπινέλ είναι μια πολύ δραστήρια γυναίκα. Εκτός από τη μόδα που είναι το πάθος της, οργανώνει το Fan Out, ένα event που πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια με σκοπό να αναδείξει Δανούς σχεδιαστές, αλλά και έργα τέχνης ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται εργαστήρια, συναυλίες και ανοιχτές συζητήσεις (ελπίζει μάλιστα, μέσα στο 2018, να καταφέρει να το πραγματοποιήσει και στο Παρίσι).
Στο αφιέρωμα της, η Vogue την περιγράφει λακωνική, αλλά πολύ «ζεστή» σαν άνθρωπο. Με το ανδρόγυνο στιλ της, η Poupinel έχει μια πολύ ιδιαίτερη αισθητική την οποία περιγράφει με τις λέξεις «χαλαρή, street, φαρδιά παντελόνια». Δεν βάφει τα κοντά, επιμελώς ατημέλητα μαλλιά της και δεν βάφεται γενικά. Την ημέρα της φωτογράφισης φορούσε ένα jumpsuit σχεδιασμένο από έναν ντόπιο σχεδιαστή ονόματι Trine Wackerhausen και σανδάλια με φουσκωτά, υφασμάτινα λουριά από μια λονδρέζα σχεδιάστρια, την Elise Born.
Δεν έιναι το στιλ που, τυπικά, θα δεις σε μια γυναίκα που διανύει τη δεκαετία των 60 και αυτό ακριβώς είναι που την κάνει και την ίδια να νιώθει ξεχωριστή. «Νομίζω ότι ακριβώς επειδή είμαι μεγάλη, γι' αυτό είναι τόσο κουλ. Αυτό είναι το θέμα άλλωστε».