Maison Loeuvre: Ποιο είναι το ψαγμένο κορεάτικο brand που επιλέγει η Αμαλία Κωστοπούλου
Τα σύντομα αλλά catchy βίντεο με «outfit check» στο TikTok παραμένουν σταθερά στην κορυφή των views. Κι αυτό γιατί η μίνι ανασκόπηση, κατά την οποία αναλύεις μέσα σε λίγα λεπτά το σύνολό σου, ακριβώς πριν βγεις από την πόρτα του σπιτιού σου, χαρίζει εύκολα ιδέες για καθημερινά looks στο παγκόσμιο κοινό.
Σε ένα τέτοιο βίντεο η Αμαλία Κωστοπούλου, που έχει επανέλθει στα social media, αναλύει ένα δικό της κομψό σύνολο. Το στιλ της παραπέμπει στο clean girl aesthetic με τους ουδέτερους χρωματικούς τόνους, που αποπνέουν διαχρονικά διακριτικό class. Ένα oversized καφέ δερμάτινο τζάκετ συνδυασμένο με αμάνικο εκρού κασμιρένιο ζιβάγκο, cargo παντελόνι Max Mara στην ίδια απόχρωση για ενιαίο, μονοχρωματικό αποτέλεσμα, ζώνη Khaite, μίνι τσάντα Lady Dior και μοκασίνια σε στιλ creeper.
Ο πρωταγωνιστής του look, όμως, όπως τονίζει και η ίδια είναι το αγαπημένο της δερμάτινο τζάκετ. Και είναι ωραίο που συνδέεται με μία ιδιαίτερη ανάμνηση ταξιδιού.
Κατά τη διάρκεια των περιπλανήσεών της στην Κορέα, τον περασμένο Νοέμβριο, η Αμαλία ή mintystrawberyy, όπως είναι το username της στο TikTok, ανακάλυψε ένα μαγαζί που της φάνηκε ενδιαφέρον και κατέληξε να γίνει ένα από τα σταθερά αγαπημένα της brands. Κι αυτό γιατί συνδυάζει το μίνιμαλ coolness της σύγχρονης αισθητικής, τον καλοφτιαγμένο σχεδιασμό αλλά και μια αίσθηση μοναδικότητας, καθώς ανάλογα pieces, συνήθως, δεν τα βρίσκεις μαζικά σε γνωστές αλυσίδες καταστημάτων.
Με μια γρήγορη αναζήτηση, εντοπίζει κανείς ότι το brand δημιουργήθηκε το 2014, με έμπνευση τη γαλλική ευαισθησία και τη σημασία που δίνουν οι Γάλλοι σε μία οπτική εντύπωση και στις τάσεις. Το όνομά του παίζει με τη γαλλική λέξη το έργο (l’oeuvre), εκφράζοντας θαυμασμό για το έργο και την εφ’ όρου ζωής, δημιουργική πορεία ενός καλλιτέχνη με την αυθεντική σημασία του όρου.
Παίζοντας με τις εναλλαγές φωτός και σκιάς, «της βάσης μιας οπτικής εμπειρίας», η εταιρεία αφιερώνει χρόνο και προσπάθεια, εστιάζοντας στην αξία των γραμμών, των χρωμάτων και των υλικών, τις οποίες φέρει κάθε ρούχο, έτσι ώστε να μπορεί να εξομοιωθεί πραγματικά με ένα έργο τέχνης. Οι λιτές αλλά χαρακτηριστικές συλλογές του Loeuvre είναι μία σεμνή υπενθύμιση του ότι τα ρούχα δεν εξυπηρετούν μόνο έναν ρόλο έντεχνου αλλά παροδικού εξωραϊσμού. Αντίθετα, οφείλουν να μεγαλώνουν μαζί μας.
Προσεγμένα δερμάτινα είδη, μικρά κομψοτεχνήματα σε αξεσουάρ, όπως tiny μεταλλικές τσάντες σε σχήμα αχιβάδας, λιτά cardigans, αέρινα πουκάμισα και αυστηρά blazer αποτυπώνουν με ενάργεια τη διάθεση και το στιλ της αιώνιας Γαλλίδας, αξιοζήλευτης για εκείνο το ανεξιχνίαστο «je ne sais quoi». Μια αίσθηση γοητείας, που έρχεται τόσο φυσικά και μένει κάθε φορά στο πέρασμά της.
Ίσως γι’ αυτό κάποιοι από τους πρώτους stockists του brand στην Ευρώπη είναι το φημισμένο γαλλικό πολυκατάστημα Printemps αλλά και η Galeries Lafayette, μέσω των υποκαταστημάτων της στην Κίνα.
Στη νέα του συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, το Loeuvre το παραμένει πιστό στο signature look του. Βρίσκοντας αυτή τη χρυσή τομή, ανάμεσα στο στιλ γραφείου και την καθημερινή ένδυση, το brand παρουσιάζει μια νέα λογική «office core», που προσαρμόζεται στο lifestyle κάθε γυναίκας του σήμερα. Μια φρέσκια προσέγγιση στις corporate σιλουέτες, διακριτικές λεπτομέρειες και μια διαχρονική χρωματική παλέτα βασισμένη στο αφαιρετικό μαύρο αποτυπώνουν τη μοναδική, λεπτή αισθητική της γυναίκας που επιλέγει να φορά Loeuvre. Η νέα του καμπάνια προσκαλεί σε ένα «αισθητηριακό ταξίδι», που απεικονίζει την ομορφιά της πόλης, συμβολίζοντας, παράλληλα, το ταξίδι και την γνωριμία με τον ίδιο τον εαυτό σου ζώντας σε αυτή την πόλη.
Κι αφού η γνωριμία της Κωστοπούλου με το brand προέκυψε ακριβώς από ένα ταξίδι σε μία καινούρια πόλη, μπορούμε να πούμε ότι η σύνδεση αυτή είναι καρμική.