Louis Vuitton
Louis Vuitton
Louis Vuitton
Louis Vuitton

Ο οίκος Louis Vuitton λανσάρει μια συλλογή από μεταξωτά φουλάρια σχεδιασμένα από σύγχρονους καλλιτέχνες

Ο οίκος Louis Vuitton αποκάλυψε μια συλλογή από μεταξωτά φουλάρια, σχεδιασμένα σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες.

Ο Thomas Ott, ο Nicolas de Crécy, ο Lorenzo Mattotti, ο Icinori και ο eBoy σχεδίασαν ο καθένας ένα φουλάρι, το οποίο επαναπροσδιορίζει το λουλούδι με τέσσερα πέταλα που αποτελεί στοιχείο του χαρακτηριστικού μονογράμματος του οίκου Louis Vuitton. Το κάθε item είναι ένα αληθινό αριστούργημα.

Το φουλάρι «Maze of Precious» που σχεδιάστηκε από τον eBoy διαθέτει το λογότυπο LV στο κέντρο ενός πολύχρωμου λαβύρινθου, το οποίο συνδυάζεται με άλλα στοιχεία που συνθέτουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του παρισινού brand.

 Louis Vuitton

Το μαντήλι αυτό είναι ένα αξεσουάρ το οποίο αποτελεί παράλληλα και έργο τέχνης -ένας καμβάς που, όταν φοριέται, φαίνονται μόνο μερικά τμήματα του σχεδίου του και ο προσανατολισμός του λαβύρινθου είναι απρόβλεπτος.

 Louis Vuitton

Το σχέδιο του Mattotti, «Iris Spring», από την άλλη, αποτίει ιδιαίτερο φόρο τιμής στην κληρονομιά του οίκου Louis Vuitton, εστιάζοντας σε ένα λουλούδι που βρέθηκε στο βιτρό του σπιτιού του ιδρυτή του οίκου. Το λουλούδι Iris βρίσκεται στη μέση του φουλαριού και απεικονίζεται με ζωηρά χρώματα.

Ύστερα, σειρά έχει το φουλάρι που δημιούργησε ο ταλαντούχος εικαστικός Icinori, το οποίο υπογραμμίζει τη θρυλική διαδικασία κατασκευής μπαούλων του οίκου Louis Vuitton, τα οποία τον ανέδειξαν στη συνέχεια σε μύθο της μόδας.

Το φουλάρι του De Crécy, «Parfums de Méditerranée», απεικονίζει έναν κήπο εμπνευσμένο από εκείνα που βρίσκονται στο Grasse της Προβηγκίας (όπου ο οίκος δημιουργεί τα αρώματά του) με βουνά στο βάθος και λουλούδια γύρω από τα σύνορα.

 Louis Vuitton

Για να έρθει σε αντίθεση με τα τέσσερα πολύχρωμα φουλάρια των άλλων καλλιτεχνών, το φουλάρι «Urban Flowers» του Ott είναι ασπρόμαυρο, σε ένα σχέδιο που ξεφεύγει από την κυριολεξία του θέματος των λουλουδιών.

 Louis Vuitton

Το σχέδιο απεικονίζει ένα δέντρο με μια ανθρώπινη καρδιά.

Τα μεταξωτά φουλάρια, θα είναι διαθέσιμα σε καταστήματα παγκοσμίως στις 30 Αυγούστου.