Celine Beauté: Ο γαλλικός οίκος λανσάρει τη δική του σειρά καλλυντικών

Celine Beauté: Ο γαλλικός οίκος λανσάρει τη δική του σειρά καλλυντικών -Για πρώτη φορά στα 80 χρόνια ιστορίας του

Ο ιστορικός οίκος, μετά από μία ξεχωριστή πορεία 80 ετών, δημιουργεί για πρώτη φορά προϊόντα μακιγιάζ, που φέρουν την ιδιαίτερη αισθητική του. Μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο της Celine στον χώρο της υψηλής αρωματοποιίας το 2019 με τη συλλογή Haute Parfumerie collection, η εταιρεία επεκτείνεται στον τομέα της ομορφιάς με τον σχεδιασμό του κραγιόν Le Rouge Celine.

Ένα μικρό δείγμα από την παλέτα της σειράς, η διακριτική μπεζ-ροζ απόχρωση του κραγιόν «La Peau Nue», παρουσιάστηκε μέσα από τη συλλογή με τίτλο «η Αψίδα του Θριάμβου» για το Φθινόπωρο/Χειμώνα του 2024, αφιερωμένη στην ιδρύτρια του Οίκου Celine Vipiana. Η αναδρομή στα ‘60s, τη χρυσή εποχή της γένεσης της Celine αποτυπώθηκε μέσα από μίνι σιλουέτες σε στιλ των Mods και την ανάλογη frosty απόχρωση στα χείλη, που παραπέμπει στην, τότε, τάση του space age.

Κλεφτές ματιές στο κομψό nude κραγιόν μπορεί να ρίξει κανείς παρακολουθώντας και το ανάλογο βίντεο, που σκηνοθέτησε ο ίδιος καλλιτεχνικός διευθυντής της Celine, Hedi Slimane. Το πρώτο πλάνο ξεκινά με ένα ασπρόμαυρο καρέ στην Arc de Triomphe, εισάγοντάς μας στο σύμπαν της Celine και το συμβολικό μνημείο απ’ όπου ξεκίνησαν όλα. Όταν η σχεδιάστρια του Οίκου, μένοντας με το αμάξι της εκεί και παρακολουθώντας την προστατευτική αλυσίδα γύρω από τον χώρο, εμπνεύστηκε το μεταλλικό λογότυπο της μάρκας της.

Στη συνέχεια ακολουθούν στιγμιότυπα από την επίδειξη με τις εμβληματικές δημιουργίες, που μας επαναφέρουν στο σήμερα, κρατώντας όμως την αλλοτινή αίγλη των πρώτων χρόνων της Celine. Ο Slimane πολύ συνειδητά αναθεωρεί την προσωπική του «Indie Rock», προσέγγιση, δίνοντας έμφαση στη δεκαετία που καθόρισε τον οίκο και συνδυάζοντάς την με το κατάλληλο make-up.

Μάλιστα, το ένα και μοναδικό κραγιόν, που θα κυκλοφορήσει για αρχή το ερχόμενο φθινόπωρο, σηματοδοτώντας την ευρεία κυκλοφορία της σειράς, θα είναι το Rouge Triomphe, ένα πλούσιο σατινέ κραγιόν στο κλασικό κόκκινο χρώμα, συνώνυμο της γαλλικής κομψότητας. Το «κραγιόν του θριάμβου», ονομαστικά και μόνο, ακολουθεί πιστά το πνεύμα όλης της νέας σχεδιαστικής στρατηγικής του οίκου.

Το να επιδίδεται ένα τέτοιο brand name στην «τέχνη του μακιγιάζ», χρειάζεται, βέβαια, και το ανάλογο packaging αλλά και προσεγμένη σύνθεση. Η πολυτελής σύνθεση των κραγιόν κρύβει μέσα της, ως κύριο συστατικό την πούδρα ρυζιού, αφήνοντας ένα απαλό άρωμα τριαντάφυλλου. Το χρυσό περιτύλιγμά τους, μίνιμαλ αλλά ταυτόχρονα πολυτελές, εμπνευσμένο από τις αρ ντεκό γεωμετρίες έχει σκαλισμένο το logo της Celine.

Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου του οίκου η δημιουργία της σειράς Celine Beauté «έρχεται να ενισχύσει τις πολιτιστικές ρίζες» του brand, «προωθώντας μια γαλλική ιδέα της θηλυκότητας και της γοητείας, που ενσταλάζει τα τελευταία πέντε χρόνια o Hedi Slimane στους νέους αισθητικούς κώδικες του Maison Celine». Ως σταδιακά αποκαλυπτήρια, αυξάνοντας την προσμονή και το ενδιαφέρον, αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα και τα υπόλοιπα προϊόντα της κατηγορίας, που αποτελούν τη βάση ενός ολοκληρωμένου μακιγιάζ, όπως μάσκαρα, ρουζ, πούδρα, lip balm, eyeliner και βερνίκια νυχιών. Καθένα θα κυκλοφορεί μεμονωμένα ανά σεζόν, λειτουργώντας ως ένας πρωταγωνιστής, που προστίθεται στη λαμπερή σειρά. Η παρουσίαση του κάθε beauty item θα γίνεται, ομοίως μέσα από κάθε επερχόμενο ντεφιλέ, συνάδοντας με το συνολικό concept της κολεξιόν.