«La Collection De L’Arc De Triomphe»: Η νέα καμπάνια του οίκου Celine μάς ταξιδεύει πίσω στον χρόνο
Η νέα συλλογή του οίκου Celine Fall/ Winter 2024-2025 «La Collection de L'Arc de Triomphe», εμπνέεται από την ιδρύτριά του Celine Vipiana.
Πιο συγκεκριμένα, από ένα περιστατικό του 1971, όταν η αξέχαστη σχεδιάστρια αναγκάστηκε λόγω βλάβης του αυτοκινήτου να σταματήσει κοντά στην Place de l'Etoile, όταν παρατήρησε και τον κρίκο της αλυσίδας που περιβάλλει την Αψίδα του Θριάμβου. Αυτό το μοτίβο έμελλε να γίνει και το μονόγραμμα της Celine, το οποίο επαναπροσδιορίστηκε από τον Hedi Slimane κατά την άφιξή του στον οίκο ως creative director το 2018. Ο ίδιος το εμπλούτισε με μια μοντερνιστική πινελιά, ονομάζοντάς το «Triomphe» και από τότε το συμπεριλαμβάνει σε όλες τις συλλογές του.
Η νέα συλλογή εξερευνά τη δεκαετία του 1960, τη χρυσή εποχή της Celine, αναβιώνοντας το πνεύμα και τα highlights της ιστορίας του οίκου μέσα από κομψά co-ord sets και updated σχέδια, συνδυάζοντας ready-to-wear με κομμάτια υψηλής ραπτικής κεντημένα στο χέρι.
Τα «felt caps», μια ‘60s βερσιόν του κλασικού baseball cap της Celine, μαζί με την τσάντα Triomphe που σχεδίασε ο Slimane την πρώτη του μέρα ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, εκπροσωπούν επάξια τη σχεδιαστική φιλοσοφία του πολυτελούς οίκου.
«La Collection De L’Arc De Triomphe»: Η νέα καμπάνια του οίκου Celine
Η καμπάνια για τη συλλογή «La Collection de L'Arc de Triomphe» σηματοδοτεί επίσης και το ντεμπούτο της Celine Beauté, της πρώτης σειράς καλλυντικών του οίκου, που δημιουργήθηκε από τον Hedi Slimane το 2023 -ως επέκταση της συλλογής αρωμάτων Haute Parfumerie που λανσαρίστηκε το 2019.
Το βίντεο της καμπάνιας σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Slimane και αποτίει φόρο τιμής στον μέντορά του, τον εμβληματικό φωτογράφο Richard Avedon, συνδυάζοντας τη μόδα με έναν φόρο τιμής στη φιλία και την καλλιτεχνική έμπνευση.