Κορυφαία luxury brands για resort εμφανίσεις -Elevated κομψότητα και το καλοκαίρι
Αέρινες, έθνικ ή μίνιμαλ οι εμφανίσεις των διακοπών πρεσβεύουν αυτή την ανεπιτήδευτη πλευρά του εαυτού μας και στο στιλ.
Ανάλαφρες τουνίκ, κεντημένα καφτάνια, πολύχρωμα crop top, φούστες κλος γεμάτες πτυχώσεις και χαριτωμένα φορέματα με λεπτές τιράντες είναι τα γνώριμα go-to pieces, ιδανικά για τις καλοκαιρινές αποσκευές. Ψαγμένα brands που ειδικεύονται στην τέχνη του resortwear αποτελούν αφορμή για έμπνευση και αέναους πειραματισμούς.
Emporio Sirenuse
Το αγαπημένο brand της βασίλισσας Ράνιας της Ιορδανίας εκπροσωπεί την παράδοση, την ξεχωριστή ιστορία και τον τρόπο ζωής της οικογένειας Sersale, ιδρυτών του φημισμένου ξενοδοχείου Le Sirenuse στο Ποζιτάνο. Η φίρμα που ξεκίνησε το 1993, ως προέκταση των εμπορικών δραστηριοτήτων της οικογένειας, φέρει επιρροές από μοτίβα και εικόνες της Ινδίας σε συνδυασμό με τη γοητεία και την τολμηρή κομψότητα κάθε Ιταλίδας γυναίκας. Σχεδιαστικό της δίδυμο η Carla Sersale, απόγονος της οικογένειας και η Viola Parrocchetti. Η Carla ξεκίνησε να λειτουργεί ως επιμελήτρια, σχεδιάζοντας τις βιτρίνες των πρώτων δύο μπουτίκ, με τρόπο που να θυμίζουν «ένα μικρό παράθυρο στην ακτή του Αμάλφι και την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά». Το 2013 η Viola επιλέχθηκε ως head designer φέροντας τις δικές της αναφορές στην ταυτότητα του ανερχόμενου brand. «Όταν σχεδιάζω έχω στο νου μου μια γυναίκα με σοφιστικέ γούστο, πολίτη του κόσμου, που εκτιμά την ομορφιά σε κάθε κουλτούρα και κάθε τοπίο», όπως δηλώνει χαρακτηριστικά στη σελίδα του οίκου.
Το mindset του Emporio Sirenuse αποπνέει κάτι σταθερό. Κάθε σεζόν εστιάζει στη γοητεία του ιταλικού καλοκαιριού δημιουργώντας οπτικές αφηγήσεις γεμάτες χρώμα, φως και ανυπόκριτη χαρά για την πιο ζωντανή εποχή του χρόνου. Φλοράλ, tribal μοτίβα αλλά και κλασικές γεωμετρίες, αποτυπωμένες πάντα σε χειροποίητα κεντήματα κοσμούν τις σιλουέτες των συλλογών του Sirenuse γνέθοντας μια μοναδική αισθητική προσέγγιση.
Η τελευταία τους unisex συλλογή, σχεδιασμένη από κοινού με τον καλλιτέχνη Louis Barthélemy είναι εμπνευσμένη από τους μύθους της Μεσογείου ανακαλώντας τους θρύλους για τις τρομερές σειρήνες που κολύμπησαν από το βυθισμένο βασίλειό τους στην Αλεξάνδρεια μέχρι τις ακτές του Ποζιτάνο, ακολουθώντας τα υπόγεια ρεύματα, μαγεμένες από τον εκτυφλωτικό ήλιο του ιταλικού Νότου.
Boteh
Boteh που στα Περσικά σημαίνει θάμνος, είναι ένα μοτίβο που συναντάται συχνά σε μεταξωτά και κιλίμια από την Αίγυπτο και έργα τέχνης της προἵσλαμικής και μεταϊσλαμικής περιόδου στην Περσία. Αυτό το χαρακτηριστικό μοτίβο δίνει την ονομασία του στο σύγχρονο αυστραλιανό brand της σχεδιάστριας Amelia Mather. Ενεργή yogi, περιπετειώδης φύση και συλλέκτρια μικρών θησαυρών από τα ταξίδια της, η Mather φέρει αυτό το μποέμ πνεύμα και την επαφή με τη φύση και το γήινο στοιχείο, χαρακτηριστικά που εκφράζουν απόλυτα και το brand της. Ένα μωσαϊκό από περίτεχνα prints, ρευστές ευκολοφόρετες σιλουέτες και προσεγμένη παραγωγή απαρτίζουν τον πυρήνα του brand. H Αmelia αναζητά παραδοσιακές τεχνικές και επενδύει στην ιστορία της υφαντικής, καθορίζοντας ανάλογα και τις διαδικασίες σχεδιασμού, προμήθειας και παραγωγής. Αφοσιώνεται στην ομορφιά του leisurewear, εκτιμώντας έναν τρόπο εργασίας γεμάτο ψυχή και υιοθετώντας μια άχρονη αίσθηση του στιλ.
Τα πολύχρωμα λαχούρια paisley και τα playful patchwork στα σχέδιά της θυμίζουν κάτι από ινδιάνικο καλοκαίρι, βόλτες σε κήπους στο Μαρακές, συναυλίες στο φεστιβάλ Coachella και πάρτι στην Ibiza.
Το brand πιστεύει στον «πλούτο της εμπειρίας, στον σεβασμό του παρελθόντος, στην απόλαυση του παρόντος και την αναζήτηση του καινούριου». Κάθε κομμάτι του boteh μπορεί να χαρακτηριστεί luxury γιατί προσφέρει κάτι πολύτιμο. Η εικόνα υπερβαίνει το τετριμμένο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρεται ανεμπόδιστα η άνεση και η ελευθερία για να μπορείς «να περιπλανηθείς, να ζήσεις και να αγαπήσεις», όπως διαβάζουμε στη σελίδα του brand.
Asceno
Το brand με τις μεταξωτές πιτζάμες που δεν αποχωρίζεται η Gwyneth Paltrow μετεωρίζεται ανάμεσα σε κομμάτια-κλειδί για χαλάρωση στον προσωπικό μας χώρο αλλά και υποδειγματικά αφαιρετικά looks για καλοκαιρινές εξόδους. Ευελιξία και υπευθυνότητα είναι οι δύο πόλοι στους οποίους κινείται. Το οργανικό λινό, το κρεπ και το μετάξι είναι οι υφές υψηλής ποιότητας με τις οποίες δουλεύει αποκλειστικά για τον σχεδιασμό κάθε σειράς.
Το Asceno δημιουργήθηκε το 2016 από την Poppy Sexton-Wainwright από την ανάγκη της να παρουσιάσει μια νέα μάρκα που να επιτρέπει στη γυναίκα να υπάρχει στην πιο αληθινή της μορφή: χαλαρή, ανέμελη, με αυτοπεποίθηση. Αυτή η ενέργεια του αυθόρμητου και του λιτού συντροφεύει τη γυναίκα που φορά τα σχέδια της asceno σε κάθε συνθήκη, χωρίς να υπονομεύει το ποια είναι χάριν των παροδικών τάσεων. Για απρόσμενα καλέσματα της τελευταίας στιγμής στο σπίτι, μικρές αποδράσεις διακοπών ή χαλαρές βραδινές εξόδους, τα ρούχα αυτά φιλοδοξούν να λειτουργούν ως πασπαρτού, με το να προσαρμόζονται εύκολα, αψηφώντας συνάμα τις νόρμες του επιτηδευμένου στιλ. Η κλασική ατάκα του «το φοράς και δεν σε φοράει», αναφέρεται στη σελίδα του brand, που θέτει ως προτεραιότητα να αναδείξει τη δύναμη της θηλυκότητας, που αντανακλάται σε αυτά που φορά.
Τα ρούχα της Asceno είναι κομμάτια στα οποία μπορείς να βασιστείς ξανά και ξανά, ανατρέχοντας στη ντουλάπα σου, ρούχα που φτιάχτηκαν για να ζεις μέσα σε αυτά. Διαχρονικά σημεία αναφοράς καλλιτέχνιδες και παρουσίες, γνωστές για το εμβληματικό edgy στιλ τους, όπως η ηθοποιός Zoë Kravitz, η βελούδινη τραγουδίστρια Sade, το μοντέλο-ιέρεια των ‘70s Lauren Hutton και το σούπερμοντελ των ‘90s γνωστό για το αμίμητο sleek look της Amber Valletta.
Χρώμα, prints ή διαχρονικός μινιμαλισμός. Το μήνυμα είναι ένα. Το elevated στιλ είναι αυτό που αντιπροσωπεύει αληθινά εσένα.