Ξεχάστε την ήσυχη πολυτέλεια, ο Giorgio Armani υποστηρίζει ότι το glam επέστρεψε
Καθώς η εποχή του red carpet έφτασε στο ζενίθ της, η Cate Blanchett βρέθηκε στην πρώτη σειρά στο σόου του Georgio Armani.
Πιθανότατα ψώνιζε για ένα φόρεμα για τα Όσκαρ. Αν έψαχνε για κάτι ογκώδες froufrou, δεν θα απογοητεύτηκε. Ο Giorgio Armani έδωσε αρκετή δόση λάμψης με ένα φόρεμα μαύρου τούλινου υφάσματος με πούλιες, ένα στράπλες μπούστο, μοτίβα με λουλούδια, όμορφα κεντημένα παπούτσια και καπέλα, σακάκια και παντελόνια με υφή.
Όμως ο 89χρονος σχεδιαστής δεν ταλαιπωρεί τους πελάτες του. Πρόκειται για ρούχα με τα οποία μπορούν να βγουν από μια λιμουζίνα χωρίς να χρειάζονται ένα στρατό από βοηθούς. Κάθε παπούτσι στην πασαρέλα, από κεντημένες βελούδινες παντόφλες και μπότες στον αστράγαλο μέχρι βραδινές γόβες, ήταν άνετο και βατό.
Ορισμένα από τα μοτίβα, όπως οι κεντημένες λιβελούλες σε ένα βελούδινο σακάκι, ήταν φαντασμαγορικά μέσα στην απλότητά τους. Σε άλλα σημεία, ο Armani συνέχισε να συμβαδίζει με τους συναδέλφους του σχεδιαστές με τεράστια, και προφανώς ψεύτικα, γκρι γούνινα παλτό και πολυτελή βελούδα και μετάξι. Το μήνυμα εδώ είναι ότι η εποχή της αθόρυβης πολυτέλειας, του να φοράς κάτι που μόνο οι ειδικοί γνωρίζουν ότι είναι ακριβό, έχει περάσει.
Αυτό ήταν το μήνυμα από την Bottega Veneta, επίσης, όπου η Julianne Moore, η Kate Moss και ο ράπερ A$AP Rocky έδωσαν λάμψη στην πρώτη σειρά. Ο Matthieu Blazy, ο δημιουργικός διευθυντής της, έχει περάσει τα τελευταία δύο χρόνια υπέρμαχος του κρυφού πλούτου. Κάποτε έστειλε τη Μος στην πασαρέλα με ένα πουκάμισο ξυλοκόπου και ένα τζιν - μόνο οι μυημένοι θα καταλάβαιναν ότι ήταν από δέρμα κατασκευασμένο για να μοιάζει με ύφασμα.
Η Bottega Veneta φημίζεται για τη δεξιοτεχνία των τεχνιτών της στα αξεσουάρ και εδώ υπήρχαν οι τσάντες από υφαντό δέρμα intrecciato, σήμα κατατεθέν της, σε κίτρινο, κρεμ και πορτοκαλί χρώμα. Οι δερμάτινες μπότες μέχρι το γόνατο ή ακόμα και μέχρι το μηρό, ήταν σχεδόν σε κάθε πασαρέλα του Μιλάνου, και η κομψή εκδοχή της Bottega με το τακούνι, σε γκρι ή γαλάζιο του ουρανού, ήταν μία από τις καλύτερες.
Και δεν υπήρχε τίποτα απολύτως διακριτικό σε ένα βραδινό φόρεμα σε φλογερό κόκκινο χρώμα με φούστα με κρόσσια που κινούνταν σαν γιγαντιαία θαλάσσια ανεμώνη. Όπου κι αν κοιτάξατε στην ιταλική πασαρέλα, το glam και η υπερβολή επέστρεψε δυναμικά.