Η Prada δίνει νέο νόημα στους φιόγκους και τις ποδιές για την επόμενη σεζόν
Μην βιαστείτε να τα χαρακτηρίσετε νοσταλγικά, τους φιόγκους και τις ποδιές, τα μεταξωτά σλιπ και τα καπέλα που γέμισαν την πασαρέλα της Prada.
Η Miuccia Prada και ο Raf Simons ανέκτησαν στοιχεία από την ιστορία μιας γυναικείας γκαρνταρόμπας και τα ανασύστησαν σε κάτι «μοντέρνο».
«Είναι μια ιστορία των γυναικών», δήλωσε η Miuccia Prada στους δημοσιογράφους στα παρασκήνια της επίδειξης - προεπισκόπηση για το φθινόπωρο-χειμώνα 2024-25 που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη. Αυτή η πράξη της επανεφεύρεσης αντικειμένων που βγαίνουν από τα βάθη της ντουλάπας «τα απελευθερώνει από το κλουβί τους», συμπλήρωσε, δίνοντάς τους νέο νόημα.
Λεπτές μίντι φούστες έπαιξαν με τον ανδρόγυνο στιλ ενώ οι ζακέτες με στρογγυλό λαιμό και κουμπιά αναδείχθηκαν για άλλη μια φορά ως ένα από τα αγαπημένα ξεχωριστά κομμάτια της Miuccia Prada. Σε συνδυασμό με συγκρουόμενα χρώματα, φαίνονται τολμηρά και όχι βαρετά. Τα σατέν παπούτσια με χαμηλό τακούνι θα αντιγραφούν, επίσης, παντού. Οι μάλλινες φούστες έκαναν τη κλασική φούστα να φαίνεται αρχιτεκτονική και ενδιαφέρουσα και όχι τσιτωμένη. Τα τελειώματα από ψεύτικη γούνα έκαναν νεύμα στην δημοτικότητα μεταξύ των millennials να φορούν vintage αληθινή γούνα. «Αγγίξαμε την ιδέα του ρομαντισμού», είπε η Prada, «που είναι ίσως ταμπού».
Η χρωματική παλέτα είναι ως επί το πλείστον σκούρα ουδέτερη, διανθισμένη με πολύχρωμα καπέλα σε μελιτζανί ή τίρκουάζ. Οι τσάντες με χειρολαβή από πάνω και ιμάντες που μπορούν να κρεμαστούν από τον αγκώνα υπόσχονται περισσότερη χρησιμότητα από ό,τι πιθανώς προσφέρουν. Αλλά πιο δυνατά και πιο ενδιαφέροντα ήταν τα μάλλινα κοστούμια: τόσο αρρενωπά από μπροστά αλλά και από πίσω.
Και τα φορέματα εντυπωσικά, διαθέτουν μεγάλους φιόγκους και γούνινο γιακά.
«Επιλέγω πάντα να δουλεύω με κομμάτια από την ιστορία γιατί για μένα η ιστορία μας διδάσκει τα πάντα, σε κάθε τομέα, από την πολιτική μέχρι τη μόδα και την τέχνη. Οτιδήποτε είμαστε προέρχεται από το παρελθόν μας», δήλωσε η Prada.
Η επίδειξη, είπε, προοριζόταν ως μια χειρονομία «καλοσύνης», κάτι που χρειάζεται ως αντίδοτο στην επιθετικότητα, »ειδικά σε αυτούς τους καιρούς». Σε αυτό το πνεύμα, τα μοντέλα περπάτησαν με τα χέρια τους να σφίγγουν το στήθος τους, σε μια προστατευτική χειρονομία.
«Η μόδα έχει να κάνει επίσης με την αγάπη», πρόσθεσε ο Simons. «Την αγάπη για την ομορφιά, την αγάπη για την ιστορία».