Ο λόγος που δεν μπορείτε να βρείτε τα ρούχα που θέλετε όταν ψάχνετε στο Διαδίκτυο
Μια φορά κι έναν καιρό, αν χρειαζόσασταν ένα μπλε πουκάμισο, πηγαίνατε στο αγαπημένο σας κατάστημα και το αγοράζατε. Αλλά μετά ήρθε το online shopping, και μαζί του, μια φάλαγγα σύγχυσης.
Γιατί ενώ το αγαπημένο σας κατάστημα έχει φροντίσει να υπάρχουν άφθονες φωτογραφίες του μπλε πουκάμισου, με καθαρό φωτισμό και διαφορετικές λήψεις, αυτό δεν έχει καμία σημασία. Για να δείτε τις φωτογραφίες, πρέπει πρώτα να πλοηγηθείτε στη μηχανή αναζήτησης - και αυτή έχει τη δική της λειτουργία.
Πληκτρολογώντας «νέο μπλε πουκάμισο» στο πλαίσιο αναζήτησης δεν αρκεί. Ούτε καν να το βρείτε. Γιατί το διαδίκτυο ανταμείβει έναν απαιτητικό βαθμό εξειδίκευσης. Τι απόχρωση του μπλε; Ανοιχτό; Σκούρο; Του ουρανού; Αλλά είναι ένα πουκάμισο που χρειάζεστε, ή περισσότερο μια μπλούζα; Και ποια είναι η διαφορά; Θέλετε απλώς ένα μπλε πουκάμισο - μόνο που η αγορά του αποδεικνύεται κάθε άλλο παρά απλή.
Όπως γνωρίζει κάθε αφοσιωμένος online αγοραστής, ορισμένα ρούχα είναι πιο δύσκολο να βρεθούν από άλλα. Τα τζιν για παράδειγμα. Φυσικά, υπάρχουν πολλά στιλ τζιν, αλλά εξίσου, υπάρχουν πολλές διαφορετικές ορολογίες μέσα σε κάθε στιλ. Για παράδειγμα, το τζιν της φετινής σεζόν, φέρει επίσης την ονομασία «barrel leg». Τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο συγκεχυμένα όταν προστίθενται επιπλέον επίθετα. Πόσο χαλαρό είναι το «χαλαρό τζιν»; Πόσο cropped είναι το «cropped»; Σε ποιους απευθύνονται τα mom τζιν; Δεδομένου ότι τα ρούχα φωτογραφίζονται πάντα σε μοντέλα - ελάχιστο ύψος, 1,75 μ. - ένας άνθρωπος πιο κοντός είναι πιθανό να βρει το εν λόγω κοντό τζιν να θέλει κόντυμα τελικά.
Αλλά οι πιο ενοχλητικές αναζητήσεις αφορούν σίγουρα το χρώμα. Ενώ οι λιανοπωλητές ευτυχώς χρησιμοποιούν περιγραφές όπως «nude», οι ουδέτεροι τόνοι εξακολουθούν να αποτελούν ναρκοπέδιο. Τίποτα δεν είναι πια μπεζ: είναι αμμουδερό, καφέ, εκρού ή μόκα. Ακόμα και το καφέ έχει την απόχρωση του τούβλου, λάτε, κάστανο, σοκολάτα ή κάμελ.
Πόσοι από εμάς έχουμε εγκαταλείψει την προσπάθεια να βρούμε ένα προϊόν επειδή δεν έχουμε πια υπομονή ή χρόνο; Τόσο για τους πελάτες όσο και για τους λιανοπωλητές, ο στόχος δεν είναι μια άκαρπη αναζήτηση, αλλά μια ολοκληρωμένη αγορά. Αλλωστε μην ξεχνάμε πως πίσω από όλο αυτό υπάρχουν έμπειρες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων κειμενογράφων που συνεργάζονται με την ομάδα σχεδιασμού για να διασφαλίσουν ότι όλες οι περιγραφές προϊόντων είναι φιλικές προς τον πελάτη, εύκολα κατανοητές και συνεπείς σε όλες τις συλλογές.
Δυστυχώς, στην πράξη δεν λειτουργούν όλα ρολόι. Ακολουθεί μια λίστα με όρους αναζήτησης που θα πρέπει να έχετε στα υπόψη για τις online αγορές σας το 2024.
Flowy Φορέματα
Αυτός ο χαρακτηρισμός φαίνεται να υπάρχει στον ιστότοπο της Zara, και τείνει να εφαρμόζεται σε φορέματα. Ξέρετε όμως τι σημαίνει; Αφορά τα αέρινα, ντελικάτα φορέματα, με κίνηση.
Comfy
Αφορά κυρίως τα τζιν στις εταιρείς fast fashion και υποδειλώνει την άνεση, η οποία είναι βέβαια υποκειμενική.
Φόρεμα Shift
Είναι κοντό και αμάνικο φόρεμα, που έρχεται από τη δεκαετία του '60. Κομψό και διαχρονικό το έχουμε σχεδόν όλες οι γυναίκες στη ντουλάπα μας και το φοράμε όλες εκείνες τις φορές που κοιτάμε με τις ώρες τη ντουλάπα και δεν μπορούμε να αποφασίσουμε.
Mum/boyfriend τζιν
Ξέρει κανείς τη διαφορά; Τα mum τζιν είναι τα ψηλόμεσα παντελόνια με την ίσια γραμμή, που επέστρεψαν από τα 80s και τα 90s για να δώσουν στα καθημερινά μας outfit ανεπιτήδευτη κομψότητα και απόλυτη λειτουργικότητα. Tα boyfriend, από την άλλη, είναι ο εχθρός του skinny jean. Φεύγει από τη λογική του εφαρμοστού και αφορά την άνετη εκδοχή.
Co-ord
Είναι ένα κοστούμι, ή ένα ασορτί σετ, αλλά τα τελευταία χρόνια είναι πιο cool να το αποκαλούμε co-ord. Όλα καλά και ωραία, εκτός αν βρίσκεστε σε έναν από τους ιστότοπους που σας επιτρέπει να δείτε μόνο το μισό ζευγάρι, επειδή το παντελόνι έχει ήδη εξαντληθεί.