Byan Concept: Το ισπανικό brand που προκαλεί το ενδιαφέρον για τα κομψά του πανωφόρια

Byan Concept: Το ισπανικό brand που προκαλεί το ενδιαφέρον για τα κομψά του πανωφόρια

Διαχρονικά ταρτάν, λεπτά καρό με πολυτελείς λεπτομέρειες, όπως βελούδο στον γιακά, τα κουμπώματα τις τσέπες και τα storm flaps (τα πτερύγια κάτω από τους ώμους στις κλασικές καπαρντίνες), αλλά και ενδιαφέρουσες χρωματικές αντιθέσεις σε γήινους τόνους συνθέτουν τα μπλέιζερ και τα μακριά παλτό του ισπανικού brand Byan που έχει δημιουργήσει τη δική του «σχολή».

Η αυστηρή ανδρική γραμμή και τα σχέδια εμπνευσμένα από το ύφος της βρετανικής εξοχής δημιουργούν μία πολύ χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη συλλογή, που παραπέμπει σε ένα κλασικό αριστοκρατικό στιλ. Τα επιβλητικά παλτό δια χειρός της Andrea Moragues, έχουν ήδη αγαπηθεί από κοσμικές παρουσίες και μέλη βασιλικών οικογενειών, όπως η τηλεοπτική «μαμά» της Blake Lively στη σειρά Gossip Girl, Kelly Rutherford και η πριγκίπισσα Αλεξάνδρα του Ανόβερου, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τα φανταστεί κανείς φορεμένα από την πριγκίπισσα «Κέιτ» στις καθιερωμένες διακοπές στο Σάντρινγκχαμ.

Ένα λιτό μονόχρωμο παλτό είναι πάντα ένα προστατευτικό must-have αλλά μία ιδιαίτερη εναλλακτική πρόταση σπάει τη μονοτονία, την πλήξη και τα winter blues, που πολλές φορές επιδρούν στη διάθεσή μας με την έλευση των παγερών θερμοκρασιών.

Τα ζωηρά πανωφόρια, που θυμίζουν λεπτές κουβέρτες από κιλτ, αποτελούν ένα ενδιαφέρον statement piece, που φοριέται εύκολα με ένα t-shirt, ένα απλό πουλόβερ, τζιν και loafers ή trendy sneakers, ταιριάζοντας τόσο για ένα πιο προσεγμένο office look όσο και για τις χαλαρές βόλτες του Σαββατοκύριακου.

H πετυχημένη πορεία της Byan, ένα συντομογραφικό παιχνίδι με το όνομα της δημιουργού τους (σχεδιασμένα από την Andrea), οφείλεται, όπως πολλές φορές έχουμε δει, κι εδώ σε μία ερασιτέχνη λάτρη της μόδας, σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων, που ξεκίνησε την ενασχόλησή της με το σχέδιο μόδας, τυχαία.

Η δημιουργική σπίθα άναψε, όταν το 2015 η Moragues ακολούθησε τον σύζυγό της στη μετάθεσή του στις Ινδίες, ζώντας εκεί για τρία χρόνια. Οι ενδυματολογικές επιλογές εκεί ήταν, σαφώς, πιο περιορισμένες, επιλέγοντας το παραδοσιακό σάρι ή κομμάτια από μεγάλες αλυσίδες, όπως εκείνη των Zara. Η ιδέα για κάτι δικό της, άρχισε να σχηματίζεται υποδόρια. Έτσι, το 2018 κατά την επιστροφή της στην Ισπανία, την περίοδο των Χριστουγέννων ξεκίνησε να δημιουργεί μία capsule συλλογή από σακάκια, βαφτίζοντάς την με το όνομά της.

Το ανερχόμενο brand, με την ολιγομελή ομάδα δέκα συνεργατών, που ακόμα λειτουργεί ως οικογένεια, έχει επενδύσει κυρίως στην ψηφιακή του παρουσία, αλλά, παράλληλα, έχει και μία επιλεγμένη τοποθέτηση σε ψαγμένες μπουτίκ στη Σεβίλλη, τη Μαδρίτη, το Μπιλμπάο, το Παρίσι, τη Ρεν, την Πορτογαλία την Ιρλανδία και τη Σαγκάη.

Όπως έχει δηλώσει η ίδια η σχεδιάστρια στο περιοδικό Vanitatis της ισπανικής εφημερίδας El Confidencial, η εταιρεία Byan είναι «μία αντανάκλαση του εαυτού της», αφού δείχνει την έλξη της προς τη μόδα, χωρίς, όμως, να ακολουθεί πιστά τις τάσεις. Επιδιώκει να προτείνει ιδέες για ένα δια βίου στιλ, να εξυψώνει τα κομμάτια-κλειδί της καθημερινότητας και να τους δίνει τη δύναμη να μεταμορφώνουν ένα σύνολο, χωρίς να χάνεται η έννοια της διαχρονικότητας.

Εκείνο που διαφοροποιεί τις συλλογές της, ενδεχομένως, είναι η μεγάλη σημασία στο σχέδιο και στα υφάσματα. Η Moragues καθοδηγείται από το ένστικτό της, εκφράζοντας όσα έχει εσωτερικεύσει όλα αυτά τα χρόνια, «εικόνες και αναφορές από ταξίδια, βιβλία, περιοδικά». Οι γυναίκες, φυσικά είναι η μεγαλύτερη πηγή έμπνευσής της αλλά και μεγάλοι δημιουργοί, όπως η Coco Chanel, ο Giorgio Armani και ο Yves Saint Laurent, οι οποίοι εισήγαν το ανδρόγυνο look στο γυναικείο ένδυμα.

Τα, περιορισμένων αριθμών, κομμάτια της γίνονται sold-out και δεν επαναλαμβάνονται. Άλλωστε, ένα ποιοτικό προϊόν με το προνόμιο της αποκλειστικότητας, είναι ένας από τους θεμελιώδεις πυλώνες της μάρκας. Η υψηλή ποιότητα σε συλλεκτική έκδοση δεν καθιστά ένα σχέδιο απλά περιζήτητο αλλά συνάδει και με τις αξίες της υπεύθυνης κατανάλωσης, κάτι που δείχνει να αφορά ολοένα και περισσότερα σύγχρονα brands. Η αφοσίωση στη δημιουργία μοναδικών ρούχων, που διαρκούν στον χρόνο είναι το προσωπικό στοίχημα της Moragues, που, μέχρι στιγμής, φαίνεται να το κερδίζει.

Πέρα από αυτό, η σχεδιαστική της στρατηγική περιλαμβάνει κάθε γυναίκα, χωρίς να προσανατολίζεται σε target groups ορισμένων ηλικιών. Από το ξεκίνημά της η μάρκα υπερβαίνει τα όρια ηλικίας και των συγκεκριμένου σωματότυπου, θέτοντας όριο μόνο στην ποσότητα παραγωγής των εκλεπτυσμένων σχεδίων της. Κατά την σχεδιάστρια εκείνη και η ομάδα της «δουλεύουν σκληρά για να αποτυπώσουν ένα μοναδικό στιλ σε κάθε ρούχο, επιδιώκοντας να κάνουν όλες τις γυναίκες να νιώθουν κομψές και αυθεντικές, όταν φορούν τις δημιουργίες τους».

Κάθε πανωφόρι έχει σχεδιαστεί ως το βασικό κομμάτι πάνω στο οποίο δομείται μία εμφάνιση, στοχεύοντας σε έναν συνδυασμό γνήσιου στιλ και διαχρονικότητας: «η επωνυμία μας αντιπροσωπεύει την αυθεντική κομψότητα και την ατομικότητα στη γυναικεία μόδα, έτσι ώστε κάθε αγορά να είναι μια μοναδική εμπειρία». Τα ρούχα που συνοδεύουν τις πελάτισσες του Byan Concept τις βοηθούν να διαμορφώσουν το προσωπικό τους στιλ, αναδεικνύοντάς τες με τον χαρακτηριστικό τους αέρα. Και αυτή είναι η ουσιώδης λειτουργία της μόδας.