Veronica Beard: Το brand που επέλεξε η Κέιτ Μίντλετον για την επιστροφή της αφηγείται μια ξεχωριστή ιστορία

Veronica Beard: Το brand που επέλεξε η Κέιτ Μίντλετον για την επιστροφή της αφηγείται μια ξεχωριστή ιστορία

Το τρυφερό, ανθρώπινο βίντεο που δημοσίευσε την προηγούμενη εβδομάδα η Κέιτ Μίντλετον γεμάτο συμβολισμούς αναγέννησης και ελπίδας έχει αναλυθεί διεξοδικά.

Η πριγκίπισσα της Ουαλίας βρίσκεται στο ησυχαστήριο της οικογένειας στο Νόρφολκ νιώθοντας τη δύναμη να επανέλθει. Το ειδυλλιακό τοπίο συνδέεται με την επιστροφή στην αρμονία και σε μια αμέριμνη καθημερινότητα κοντά στη φύση στα παιδιά της σε όσους αγαπά και σε ό,τι έχει σημασία.

Η ίδια εμφανίζεται με το Castella floral-print ramie midi dress από το brand Veronica Beard, ένα αέρινο φόρεμα που υποδηλώνει την κερδισμένη αποδέσμευσή της από το βάρος των χημειοθεραπειών, στρέφοντας ξανά τον εαυτό της προς τη ζωή με τις μικρές και μεγάλες της ασχολίες.

Το ανάλαφρο bohemian φόρεμά της με το paisley print στους τόνους του λευκού και του πράσινου έχει ήδη εξαντληθεί. Το αμερικάνικο lifestyle brand που επέλεξε για αυτή τη σημαντική στιγμή είναι φτιαγμένο από γυναίκες και φαίνεται να γνωρίζει καλά τις ανάγκες τους. Βασικό τους μήνυμα το «Look good,  Feel good, Do good». Ένα τρίπτυχο καλοσύνης που βασίζεται στο να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να επιστρέφεις το καλό γύρω σου. Ιθύνων νους πίσω από το brand ένα σχεδιαστικό δίδυμο από δύο κουνιάδες, που βρέθηκαν να μοιράζονται το ίδιο όνομα αλλά και μια κοινή αισθητική που οδήγησε στη δημιουργική τους συμπόρευση.

Η Veronica Miele Beard και η Veronica Swanson Beard συνίδρυσαν την εταιρεία τους το 2010. Μια μάρκα που επενδύει στα επονομαζόμενα «cool classics», στη διαχρονική αξία της ήσυχης πολυτέλειας και στις ανάγκες μιας γυναίκας πολύπλευρης που καλείται να ανταποκριθεί σε πολυεπίπεδους ρόλους καθημερινά. Η Miele Beard μεγάλωσε στο Νιου Τζέρσεϊ λατρεύοντας την ιππασία και τα άλογα, δουλεύοντας στη Wall Street ανακαλύπτοντας τους κανόνες του εμπορίου και φτάνοντας να διοικεί τεχνολογικά hedge funds. Μητέρα πέντε παιδιών διαπίστωσε ότι «οι άνθρωποι σχηματίζουν τις αντιλήψεις τους με βάση την εικόνα σου», όπως δήλωσε στο Nuvo Magazine, γι’ αυτό και χρειαζόταν έναν σταθερό ενδυματολογικό κώδικα που να μην την προδίδει. Η Veronica Swanson Beard μεγάλωσε στις ηλιόλουστες πόλεις της Φλόριντα και της Καλιφόρνια, περιστοιχισμένη από γυναίκες που ζούσαν κυριολεκτικά για το στιλ. Οι σπουδές της στο Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη και οι συνεργασία της με μεγάλους σχεδιαστές, όπως ο Oscar de la Renta και ο Narciso Rodriguez, όρισαν το δικό της μονοπάτι στη μόδα.

Οι δυο γυναίκες άρχισαν να συναντώνται σε οικογενειακές συγκεντρώσεις, ανταλλάσσοντας ιδέες για must-have κομμάτια ή στιλιστικά τρικ και ανακαλύπτοντας με ενθουσιασμό νέους σχεδιαστές. Και οι δύο συνειδητοποίησαν ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά. Αυτό της άψογης, καθημερινής γκαρνταρόμπας. Και έτσι ξεκίνησαν να πραγματοποιήσουν τη δική τους πρόταση στον χώρο της μόδας. Η πρώτη τους συλλογή ξεκίνησε δειλά στο διαμέρισμα της Swanson Beard στη Νέα Υόρκη. Και η πορεία τους δικαιολογεί το γνωστό «τα υπόλοιπα είναι ιστορία».

Οι δύο Beard αναλύουν το ύφος των συλλογών τους ως αυτό που μετρά «την ισχύ της θηλυκότητας, προσφέροντας το κλασικό με μικρές ανατροπές, προσεγμένο και συνάμα αβίαστο στιλ μα πάνω απ’ όλα διασφαλίζοντας ότι κάθε δημιουργία είναι τόσο άνετη όσο δείχνει». Η προσεκτική τους επιμέλεια περιλαμβάνει όλα αυτά που απαντούν στα καθημερινά διλήμματα του τι να φορέσεις, για κάθε περίσταση από λινά κοστούμια και ναυτικά blazers, μέχρι κομψά βραδινά φορέματα, casual τζιν, υποδήματα και μαγιό. Τα ρούχα στην πρωταρχική τους λειτουργία, αυτά που μπορείς να φορέσεις και να ζήσεις μέσα σε αυτά, σε κάθε στάδιο της ζωής σου. Το brand, που έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης το 2012 κάλυψε μια σημαντική έλλειψη προσελκύοντας τους luxry buyers με την πολύ συγκεκριμένη στρατηγική τους. Κομμάτι κλειδί, τους το Dickey Jacket, ένα καλοραμμένο σακάκι, «δανεισμένο» από τον πυρήνα της πρακτικής ανδρικής γκαρνταρόμπας.

Όπως έχουν δηλώσει στο Vivant magazine: «δημιουργούμε τη στολή της γυναίκας και αυτή είναι εκλεπτυσμένη, ελκυστική και πολύχρωμη». Υψηλή ποιότητα design και ευέλικτα κομμάτια που μπορείς να φορέσεις εκ νέου με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, επαναξιοποιώντας τα έξυπνα, είναι η αυτονόητη εξήγηση πίσω από τη μεγάλη ζήτηση των σχεδίων τους. Η γοητεία του διαχρονικού συνομιλεί με το σύγχρονο feel κι αυτό είναι που λειτουργεί ως μαγνήτης για κάθε γυναίκα με διαφορετικό γούστο αλλά κοινές ανάγκες.

Από τα κλασικά cable knit πουλόβερ με πλεξούδες, που αγαπά η Emma Watson, στα ρομαντικά εμπριμέ τοπ τους που επιλέγει η Selena Gomez και το sleek δερμάτινο παντελόνι τους που φόρεσε η Meghan Markle… Κι ακόμα οι Gisele Bündchen, Anne Hathaway, Reese Witherspoon, Jennifer Lopez, Sarah Jessica Parker, Gwyneth Paltrow και οι πριγκίπισσες Βεατρίκη και Ευγενία…Η λίστα των διασημοτήτων και των royals που προτιμούν τα Veronica Beard για αυτή τη χαλαρή τους αίσθηση και τον συνδυασμό άνεσης και φροντισμένων looks αυξάνεται συνεχώς… Μάλιστα, το brand έχει παραλληλιστεί με το απόλυτα cool The Row των αδερφών Olsen.

Οι δύο γυναίκες πέρα από την αγάπη τους για τη μόδα πιστεύουν εξίσου και στον θεσμό και στους ιδιαίτερους δεσμούς της οικογένειας, κάτι που φαίνεται να τις συνδέει αυτομάτως με την Kate Middleton. Σύμφωνα με τη Veronica Miele Beard, οι δύο συνεργάτιδες δουλεύουν τόσο καλά μαζί «γιατί βλέπουν τον εαυτό τους πρώτα ως συγγενείς και φίλες κι έπειτα ως συναδέλφους και συνέταιρους, ευθυγραμμίζοντας στο τέλος τις απόψεις τους βλέποντας τη μεγάλη εικόνα», όπως μοιράστηκε στο The Boca Raton Observer.

Με 8 παιδιά ανάμεσά τους ξέρουν πώς κυλούν οι ρυθμοί της ζωής από τις 7 το πρωί μέχρι και τα μεσάνυχτα με office looks, lunch breaks ή βραδινά κοκτέιλ να μεσολαβούν αναπάντεχα, κι αυτή η γνώση τις κάνει να σχεδιάζουν ρούχα κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες κάθε γυναίκας, τελειοποιώντας το «uniform on the go». Πολλές φορές, οι σχεδιαστές παρουσιάζουν κάτι από την πλευρά του καλλιτέχνη. Για εκείνες αυτό που τις κάνει να υπερτερούν είναι ότι έχουν προσωπική άποψη για τη λειτουργικότητα των ρούχων τους. Η αξία του vintage με τις λεπτοδουλεμένες τεχνικές και την αντοχή στον χρόνο είναι σταθερή πηγή έμπνευσης, ειδικά για τη Swanson Beard.

Κομμάτι της φιλοσοφίας τους είναι και κάτι άλλο, άξιο αναφοράς. Η ανταπόδοση και η ευγνωμοσύνη για όσα τους έχουν προσφερθεί απλόχερα. Οι συνονόματες δημιουργοί πιστεύουν ακράδαντα στη ρήση «αυτός στον όποιον δίνονται πολλά, αναμένονται επίσης πολλά». Γι’ αυτό από το 2015 έχουν καθιερώσει τη φιλανθρωπική ενέργεια #VBGivesBack στηρίζοντας οικονομικά εκατοντάδες Μ.Κ.Ο και ιδρύματα, που έχουν ιδρυθεί από γυναίκες και κάνουν τη διαφορά στην κοινωνία. Ένα μέρος των εσόδων από κάθε ηλεκτρονική παραγγελία δεσμεύεται για αυτό τον σκοπό ενώ φιλοξενούν και μια τριμηνιαία εκδήλωση στο flagship κατάστημά τους, δωρίζοντας το 10% των συνολικών πωλήσεών τους την τελική μέρα του event. Η φιλανθρωπική τους πρωτοβουλία έχει τιμήσει γυναίκες και οργανισμούς, όπως για παράδειγμα την ηθοποιό Leighton Meester που δούλεψε εθελοντικά για το Feeding America για την καταπολέμηση της υποσίτισης.

Η μετεωρική άνοδός του brand συνεχίζεται. Πέρα από τον online προορισμό τους, τα Veronica Beard πωλούνται σε φημισμένους προορισμούς shopping, όπως οι Nordstrom, Neiman Marcus και Saks Fifth Avenue. Το brand διαθέτει 30 καταστήματα στις ΗΠΑ, ένα τετραώροφο κτίσμα του 18ου αιώνα στην οδό Bruton, στο κέντρο της πολυτελούς συνοικίας Mayfair στο Λονδίνο, ενώ επεκτείνεται παγκοσμίως και με καταστήματα στο Τορόντο του Καναδά και τη Σεούλ της Νότιας Κορέας. Ίσως το να προσφέρει σε ορισμένες περιπτώσεις, επιστρέφεται όντως πολλαπλά…