Η streetwear κουλτούρα στα καλύτερά της -Το show του οίκου Moschino έγινε στο μετρό της Νέας Υόρκης
Οι δρόμοι της Νέας Υόρκης παρομοιάζονται συχνά με catwalk από το show κάποιου σχεδιαστή - το εκκεντρικό στιλ των ετερόκλητων κατοίκων της Νέας Υόρκης προσφέρει άφθονη real life έμπνευση και είναι case study στη διαφορετικότητα.
O Jeremy Scott, ο αιρετικός καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Moschino συνδύασε αυτή την πεποίθηση με την κυριαρχία της street κουλτούρας στη mainstream μόδα και επέλεξε για σκηνικό της Pre Fall 2020 συλλογής του το μετρό της Νέας Υόρκης.
Φυσικά το show δεν πραγματοποιήθηκε σε φυσικό βαγόνι εν ώρα λειτουργίας, αλλά μέσα σε ένα από τα εκθέματα του Μουσείου Μεταφορών που βρίσκεται στο Brooklyn. Κατά τα άλλα, η εικόνα ήταν απόλυτα πιστή στην εικόνα που έχει ο κόσμος για το μετρό της Νέας Υόρκης, εμποτισμένη με την larger than life υπερβολή που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες του Scott.
Oversized τζιν μπουφάν, στρώσεις από χρυσές αλυσίδες, παντελόνια με τσέπες και Timberland-στιλ boots, γούνες, σετ από φόρμες, total leather looks, prints από κασετόφωνα και πραγματικά κασετόφωνα στα χέρια των μοντέλων, αλλά και ένα χορευτικό act μέσα στο μετρό, απέδωσαν μια δυνατή, ολοκληρωμένη αισθητικά εικόνα και μια συλλογή με την οποία ο Scott μοιάζει να απευθύνεται πιο άμεσα από ποτέ στις νεότερες γενιές καταναλωτών.