Ο Ralph Lauren μόλις λάνσαρε την it-bag του φθινοπώρου και το γιόρτασε με ένα virtual concept store
Με αφορμή την επιστροφή του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, ύστερα από τέσσερα χρόνια απουσίας, την οποία περιμένουν με κομμένη την ανάσα όλοι οι πιστοί fashion lovers, ο Ralph Lauren λανσάρει μια ολοκαίνουργια συλλογή από τσάντες, με τίτλο «RL 888», η οποία συμβολίζει τη νέα εποχή του οίκου του.
Εμπνευσμένη από την εμβληματική και χαρακτηριστική αρχιτεκτονική της Νέας Υόρκης, η νέα bag collection του Ralph Lauren χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και γεωμετρικά σχήματα, όπως αυστηρές γωνίες και εντυπωσιακές καμπύλες, τονίζοντας την ιδιαίτερη αδυναμία του Αμερικανού σχεδιαστή στις αντιθέσεις.
Η τσάντα αποπνέει παράλληλα διαχρονική κομψότητα και μοντέρνα αισθητική, με τον designer να τη χαρακτηρίζει ως το ιδανικό αξεσουάρ για το ανεξάρτητο πνεύμα και το προσωπικό στιλ της γυναίκας που γράφει η ίδια την ιστορία της. «Είναι τολμηρή και ρομαντική, μοντέρνα, αλλά και διαχρονική, όπως ακριβώς και η τσάντα που κρατά» αναφέρει ο Ralph Lauren σχετικά με τη μούσα που ενέπνευσε τη RL 888.
Η RL 888 bag είναι διαθέσιμη σε cross body βερσιόν ή με χερούλι και κατασκευάζεται από τεχνίτες στη Φλωρεντία, ενσαρκώνονται την άριστη και λεπτομερή χειροτεχνία που χαρακτηρίζει την ιστορία του οίκου.
Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας συλλογής από υπέρκομψες τσάντες, ο οίκος Ralph Lauren «εγκαινίασε» ταυτόχρονα και το The 888 House, ένα virtual concept store, στο οποίο μπορούν να περιηγηθούν από τον υπολογιστή τους όλοι οι φανατικοί οπαδοί του.
Ο Ralph Lauren μόλις λάνσαρε την it-bag του φθινοπώρου και το γιόρτασε με ένα virtual concept store
Τοποθετημένο μέσα σε ένα ερημικό τοπίο -που θυμίζει το Εθνικό Πάρκο Joshua Tree στη νοτιοανατολική Καλιφόρνια-, το The 888 House είναι μια σουρεαλιστικό αμάλγαμα φαντασίας και πραγματικότητας. Οι επισκέπτες μεταφέρονται σε διαφορετικούς χώρους, όπου παρουσιάζονται διάφορα γνωστά κομμάτια της συλλογής του οίκου Ralph Lauren, μεταξύ των οποίων και η τσάντα «RL 888», κάνοντας παράλληλα και τις αγορές τους, αν το επιθυμούν.
«Η δημιουργική καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο του DNA της Ralph Lauren και βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι για να ανανεώσουμε τη μάρκα μας με νέους τρόπους, ώστε να ενσωματώσουμε και την επόμενη γενιά καταναλωτών πολυτελείας, οι οποίοι ονειρεύονται και ζουν όλο και περισσότερο στον ψηφιακό χώρο» αναφέρει ο David Lauren, επικεφαλής branding και καινοτομίας της Ralph Lauren. «Η Ralph Lauren ήταν μία από τις πρώτες μάρκες που έφεραν την πολυτελή μόδα στο διαδίκτυο πριν από δύο δεκαετίες. Σήμερα, ξεπερνάμε και πάλι τα όρια και μεταμορφώνουμε την αγοραστική εμπειρία δημιουργώντας έναν εντελώς νέο ονειρικό κόσμο».