Οι αδελφές Όλσεν απαγόρευσαν κινητά και φωτογραφίες στο show του The Row -Quiet luxury ή ελιτισμός;
Επί 18 συναπτά χρόνια, το brand The Row προτείνει μία μόδα που χορεύει στο δικό της ρυθμό.
Ο οίκος μόδας που ίδρυσαν οι χαριτωμένες δίδυμες των οικογενειακών ταινιών, Μέρι Κέιτ και Άσλεϊ όλσεν το 2006 χάραξε μια πορεία που κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει τότε, καταφέρνοντας μέχρι σήμερα όχι απλώς να διατηρεί το κύρος του, αλλά να το ενισχύει.
Μια ματιά στο Instagram του brand αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι συνιστά «μια κατηγορία μόνο του». Έργα τέχνης, πίνακες, γλυπτά και αναφορές συνθέτουν το σύμπαν που εμπνέει τις Όλσεν, μακριά από τα επίκαιρα trends και τα viral κομμάτια.
Ο ορισμός του quiet luxury πριν το quiet luxury, το The Row επιμένει σε έναν απόλυτο μινιμαλισμό με μεγάλους όγκους, πολλά μέτρα πυκνών και πολυτελών υφασμάτων και κομμάτια που ξεπερνούν τις έννοιες των φύλων και των εποχών.
Πολυτελή υφάσματα όπως το μαλλί και το μετάξι, δερμάτινες τσάντες που θυμίζουν γλυπτά, ογκώδη παπούτσια, κοστούμια και φορέματα που δίνουν νέο νόημα στη λέξη oversized -ρούχα με μοναδική προσωπικότητα και χαρακτήρα που γίνονται ο ορισμός του fashion statement.
Ενδεικτικά, το Instagram του The Row δείχνει κάπως έτσι:
Μάλιστα, είναι εντυπωσιακό το ότι, αυτά τα 18 χρόνια, οι Όλσεν δεν έχουν ξεφύγει ούτε εκατοστό από το αρχικό όραμά τους -δεν παρουσίασαν ας πούμε μια συλλογή-έκπληξη με χρώματα και τζιν ούτε έγιναν πιο εξωστρεφείς, μάλλον το αντίθετο.
Κι ενώ είναι γνωστό ότι το The Row «κάνει του κεφαλιού του», η τελευταία πρωτοβουλία του στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού προβλημάτισε.
Συγκεκριμένα, οι αδερφές Όλσεν ζήτησαν από τους καλεσμένους να μην χρησιμοποιήσουν ούτε τις κάμερες ούτε τα κινητά τους στη διάρκεια του show, δίνοντάς τους αντίθετα ένα σημειωματάριο ώστε να γράψουν τυχόν σκέψεις τους στη διάρκεια του show.
Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη σύσταση είχε δοθεί πριν από το show, όταν οι Όλσεν έστειλαν την πρόσκληση στους καλεσμένους.
Η διευθύντρια μόδας των New York Times, Vanessa Friedman, μοιράστηκε μάλλον έκπληκτη στο X την πληροφορία, κοινοποιώντας το περιεχόμενό της. «Το The Row ανυπομονεί να σας καλωσορίσει στην παρουσίαση της συλλογής Winter 2024 την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι. Σας ζητάμε ευγενικά να αποφύγετε την καταγραφή ή την κοινοποίηση οποιουδήποτε περιεχομένου κατά τη διάρκεια της εμπειρίας σας».
Ο δημοφιλής λογαριασμός του Instagram StyleNotCom - ο οποίος δημοσιεύει κριτικές και σχόλια για τη fashion επικαιρότητα γράφοντας με λευκά γράμματα σε χαρακτηριστικό μπλε φόντο χωρίς φωτογραφίες, αναδείχθηκε σε προνομιούχο της περίστασης, αφού περιέγραψε (γραπτώς) τα όσα συνέβησαν στην επίδειξη.
Σύμφωνα με εκείνο, η συλλογή ήταν πιο θηλυκή από άλλες του οίκου, το πρώτο look ήταν μια χακί flared καμπαρντίνα και ακολούθησαν παλτό, γόβες, sneakers και τουρμπάνια.
Μεταξύ άλλων, περπάτησαν τα μοντέλα Kristen McMenamy, Mariacarla Boscono και Eva Herzigová και, στο τέλος του show κέρασαν τους καλεσμένους καφέ, ψωμί και βούτυρο και το γνωστό γαλλικό γλυκό μαντλέν.
Πάνω από 24 ώρες μετά, καμία εικόνα από το show δεν έχει ακόμη εμφανιστεί στα social media και όπως φαίνεται, θα είναι το ίδιο το The Row που θα δημοσιεύσει υλικό από τη συλλογή του, όποτε και αν επιλέξει. Άλλωστε, παρουσίασε την προηγούμενη συλλογή του λανσάροντας απλώς φωτογραφίες στο site του.
Και, σίγουρα, η κίνηση αυτή είναι μια ακόμα πιο αποφασιστική στροφή στους βαθύπλουτους καταναλωτές που ούτως ή άλλως αποτελούσαν το κοινό του The Row (ενδεικτικά, ένα υφασμάτινο παντελόνι κοστίζει πάνω από 1.000 ευρώ), μετατρέποντας σε αποκλειστική πολυτέλεια ακόμα και τη θέαση των ρούχων του.
Γιατί κανείς δεν είναι τόσο ρομαντικός (ή αφελής) ώστε να μείνει μόνο στο θετικό της απουσίας κινητών -ναι, οι θεατές συμμετείχαν στην εμπειρία με τα μάτια τους και όχι με την κάμερά τους - αλλά όλοι όσοι δεν είδαν πώς μοιάζει η νέα συλλογή του The Row για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 ένιωσαν ξαφνικά εκτός του σύμπαντός του.