Η νέα συλλογή της Calzedonia είναι τόσο cool όσο μια βόλτα στη Βερόνα με τη Julia Roberts
Απλότητα, ανεπιτήδευτο coolness και ένα μεγάλο, ζεστό χαμόγελο: η Julia Roberts είναι μία από τις πιο «προσιτές» stars του Χόλιγουντ και μια γυναίκα που ενσαρκώνει μια σύγχρονη εκδοχή της θηλυκότητας και η Calzedonia αποδεικνύεται το ιδανικό brand γι' αυτήν.
Η Julia Roberts ξεχωρίζει για την προσωπικότητα και το στιλ της -casual, αλλά πάντα προσεγμένο και με κάποιο twist. Φέτος, το twist έρχεται από τα στιλάτα και σοφιστικέ καλσόν της νέας συλλογής της Calzedonia και η ηθοποιός ανακηρύσσεται και πάλι το πρόσωπο του οίκου για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 19-20.
Η συνεργασία ανάμεσα στη διάσημη σταρ του Hollywood και την εταιρεία με legwear και beachwear με καταγωγή από τη Βερόνα κρατάει εδώ και 6 χρόνια, με την ίδια να έχει υποδυθεί διαφορετικούς τύπους γυναίκας σε κάθε διαφημιστικό. Η φετινή καμπάνια φέρει την υπογραφή της ταλαντούχας Iταλίδας σκηνοθέτιδας Ago Panini, η οποία είχε σκηνοθετήσει αντίστοιχα το διαφημιστικό το 2014.
Αυτή τη φορά, η Julia Roberts επισκέπτεται τα διαφορετικά καταστήματα του brand στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και είναι ευπρόσδεκτη από το προσωπικό του καταστήματος σαν μια συχνή και αφοσιωμένη πελάτισσα.
Τελικά, επιστρέφει στον «τόπο του εγκλήματος», την όμορφη Βερόνα όπου η είσοδος μέσα στα καταστήματα Calzedonia μετατρέπεται σε ένα ταξίδι στο στυλ. Η Βερόνα, τόπος ίδρυσης του brand αλλά και η πόλη που βρίσκονται τα κεντρικά του Calzedonia Group, φιλοξένησε μέρος του TV Spot.
Στη νέα καμπάνια πρωταγωνιστούν τρία διαφορετικά σχέδια καλσόν.
Το πιε ντε πουλ, ένα κλασικό print και διαχρονικό σύμβολο του στυλ, το οποίο θεωρείται το πιο in fashion σχέδιο για την συλλογή της φετινής σεζόν, το πάντα επίκαιρο καλσόν με polka dots σχέδια που φέτος παρουσιάζεται με μια γεωμετρική ματιά αλλά και τα νέα καλσόν με κασμίρ που αποπνέουν ζεστασιά και άνεση, αποτελώντας ένα απαραίτητο στοιχείο του χειμώνα.