Αυτό το καλσόν είναι ο λόγος που θα φοράς μόνο φούστες το χειμώνα
Αν έχεις ήδη φτιάξει τη λίστα με τα objects of desire του χειμώνα άφησε ένα μικρό κενό γι’ αυτό το απίθανο καλσόν και «χτίσε» πάνω στη γεωμετρία του τα πιο ωραία look της σεζόν.
Κάθε -μα κάθε- φθινόπωρο αναζητάς το αξεσουάρ, το κομμάτι, ή αυτό το κάτι που θα δώσει νόημα στα outift σου. Αυτό, πάνω στο οποίο θα δομήσεις τις καθημερινές σου εμφανίσεις και θα δώσεις μια νέα οπτική διάσταση στα κομμάτια που ήδη έχεις στη γκαρνταρόμπα σου χωρίς να ξοδευτείς. Γιατί στην τελική δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ανακυκλώνεις τα παλιά σου κομμάτια δίνοντάς τους νέα υπόσταση -προσθέτοντας μόνο ένα στιλιστικό λιθαράκι.
Το καλσόν είναι ένα από αυτά και έχει αποδείξει την αξία του -αλλά και τη θέση που δικαιωματικά του ανήκει στη ντουλάπα σου.
Το δικό μας object of desire το ανακαλύψαμε (καθόλου τυχαία) στο εντυπωσιακό catwalk της Calzedonia στη Βερόνα, νωρίτερα αυτό τον μήνα. Σε ένα σκηνικό βγαλμένο από το οσκαρικό Budapest Hotel του αιώνιου έφηβου Wes Anderson τα μοντέλα του ιταλικού brand δεν χρειάστηκαν τίποτα περισσότερο από τα καλσόν της νέας συλλογής για να ξεσηκώσουν το εκστασιασμένο πλήθος (μέσα κι εμείς) στις πρώτες αλλά και τις υπόλοιπες σειρές.
Το καλσόν που έκλεψε την καρδιά μας, την τετραγώνισε και την τύπωσε σε μικρά κομμάτια ήταν αυτό στο μοναδικό καρό στιλ. Σε έντονο κόκκινο, μπλε, πράσινο, αλλά και σε λευκό, το συνδυάσαμε στο μυαλό μας αρχικά με τα μονοχρωματικά μας look και δευτερευόντως με άλλα πιο εξεζητημένα print.
Ακολούθησε η λάμψη των macro-diamonds, οι μεταλλικές υφές -για τις πιο τολμηρές- το preppy πιε ντε πουλ, και οι λεπτές ρίγες σε στιλ Oxford Street.
Στη συνέχει με ένα στιλιστικό μανιφέστο στους μηρούς, γραμμένο με quotes του Σαίξπηρ, η Calzedonia παρουσίασε τη νέα μανία που ακούει στο όνομα: Logomania! Καλσόν καλυμμένα με γράμματα, όπως τα μεγάλα μεγέθους logos με γράμματα CLZ ή τα γράμματα σε όλο το μήκος του ποδιού για ένα graphic δαντελένιο effect..
Ζεστά και άνετα κομμάτια από κασμίρ μέσα από έναν συνδυασμό με λαμπερές πλέξεις σε διαφορετικές αποχρώσεις του κόκκινου για ζεστό και άνετο cocoon effect.
Το σόου που έθεσε υποψηφιότητα για Όσκαρ μόδας, παρακολούθησαν celebrities, όπως το super model ουγγρικής καταγωγής Barbara Palvin, που είχε αποτελέσει πρόσωπο της καλοκαιρινής συλλογής Calzedonia.
Special guest του σόου, η Chiara Ferragni, digital ambassador του brand εδώ και μερικά χρόνια.
Παράλληλα με το σόου πραγματοποιήθηκαν διάφορα digital activations με σκοπό να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την τάση της logomania συλλογής. Το πάρτι που ακολούθησε ανήκει στα «What happens in Verona stays in Verona» και οφείλουμε όλοι να σεβαστούμε την ομερτά μιας και βρισκόμαστε στον τόπο που γεννήθηκε.
Το υπέροχο μακιγιάζ και τα εντυπωσιακά μαλλιά φέρουν την υπογραφή των Mac Cosmetics (υπεύθυνος ο Michelle Magnani) και Cotril (υπεύθυνος ο Giovani Iovino), αντίστοιχα.