Η Prada «κατακτά» τη Versace με 1,375 δισ. ευρώ
Η ιταλική εταιρεία μόδας Prada ανακοίνωσε την εξαγορά του εμβληματικού ιταλικού οίκου Versace από την Capri Holdings για 1,375 δισεκατομμύρια ευρώ, με την έγκριση να αναμένεται σύντομα.
Η Capri, η οποία προχώρησε σε αναδιάρθρωση μετά την αποτυχία της συγχώνευσης με την Tapestry, έχει αποφασίσει να επικεντρωθεί στο πιο σημαντικό της brand, τον Michael Kors, και αναζητά αγοραστή για το Jimmy Choo.
H Versace επιστρέφει «σπίτι» της, στην Ιταλία
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε την Versace στην οικογένεια της Prada και που ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο για ένα brand με το οποίο μοιραζόμαστε τη δέσμευση για δημιουργικότητα, δεξιοτεχνία και κληρονομιά», δήλωσε ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του Ομίλου Prada, Πατρίτσιο Μπερτέλι, σε δήλωσή του. «Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε την κληρονομιά της Versace, γιορτάζοντας και επαναερμηνεύοντας την τολμηρή και διαχρονική αισθητική της. Παράλληλα, θα της προσφέρουμε μια ισχυρή πλατφόρμα, ενισχυμένη από χρόνια συνεχών επενδύσεων και γερούς δεσμούς.»
Η Versace είχε τεθεί προς πώληση από την Capri (η οποία είναι η μητρική του Michael Kors και του Jimmy Choo) μετά την αποτυχία της συγχώνευσης με την Tapestry (που κατέχει τα brands Coach, Kate Spade και Stuart Weitzman). Η συγχώνευση εμποδίστηκε από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ τον Νοέμβριο. Από τότε, η Capri αναδιοργανώνεται και επικεντρώνεται στην ενίσχυση του brand Michael Kors.
Νέα ηγεσία για την Versace
Η Versace εντάσσεται στον Όμιλο Prada με νέο δημιουργικό διευθυντή. Στις 13 Μαρτίου ανακοινώθηκε ότι η Ντονατέλα Βερσάτσε αποχωρεί από τη θέση της σχεδιάστριας και αναλαμβάνει το ρόλο της κύριας πρέσβειρας του brand, σχεδόν 30 χρόνια μετά τον θάνατο του αδελφού της, Τζιάνι Βερσάτσε, και την ανάληψη της καλλιτεχνικής ηγεσίας του οίκου. Ο Δάριο Βιτάλε διορίστηκε ως δημιουργικός διευθυντής, κάτι που σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η θέση αυτή περνά εκτός της οικογένειας Βερσάτσε.

Η πρόκληση για την Prada
Όπως σημειώνει η Αμερικανική Vogue, ηVersace χρειάζεται ανανέωση, σύμφωνα με τους αναλυτές, και η νέα κατεύθυνση υπό τον Βιτάλε, με τη συνέχιση της συμμετοχής της Ντονατέλα, αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στη δημιουργική της εικόνα. Ο Όμιλος Prada, με την ισχυρή υποδομή και στρατηγική του, πιστεύει ότι έχει την ικανότητα να μεταμορφώσει τη Versace σε ένα brand αξίας 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο CEO του Ομίλου Prada, Αντρέα Γκουέρα, δήλωσε: «Η εξαγορά της Versace είναι ένα ακόμη βήμα στην εξελικτική πορεία του Ομίλου μας, προσφέροντας μια νέα διάσταση, διαφορετική και συμπληρωματική.»
Ο Όμιλος Prada προτίθεται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Versace, με το όραμα να επεκταθεί στη διαχρονική αξία της και να ανταγωνιστεί με επιτυχία στην παγκόσμια αγορά. Ωστόσο, θα απαιτηθεί χρόνος και αφοσίωση για να αναπτυχθεί και να εκσυγχρονιστεί πλήρως το brand.