Η Alberta Ferretti αποχωρεί από το ομώνυμο brand της
Αφού ίδρυσε την ομώνυμη εταιρεία της πριν από 43 χρόνια, η 74χρονη σχεδιάστρια Alberta Ferretti ανακοίνωσε την αποχώρησή της
Η Alberta Ferretti αποχωρεί από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του ομώνυμου brand που ίδρυσε το 1981, όπως ανακοίνωσε σήμερα το πρωί η σχεδιάστρια.
«Στις 17 Σεπτεμβρίου, παρακολουθήσατε την τελευταία μου επίδειξη μόδας», έγραψε η σχεδιάστρια σε επιστολή που απέστειλε σήμερα το πρωί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. «Ήταν μια δύσκολη και περίπλοκη, αλλά πολύ προσεγμένη απόφαση. Ωστόσο, σήμερα, με γαλήνη και επίγνωση, σας ενημερώνω για την απόφασή μου να αποχωρήσω από τη δημιουργική διεύθυνση του brand που ίδρυσα, το οποίο φέρει και θα συνεχίσει να φέρει το όνομά μου», ανέφερε η Alberta Ferretti. Μάλιστα στην επιστολή της, αναφέρει ονομαστικά τους βασικούς συνεργάτες της: Peter Lindbergh, Steven Meisel, Franca Sozzani και Paolo Roversi.
Η επίδειξη αποτέλεσε, εκ των υστέρων, έναν φόρο τιμής στις χαρακτηριστικές υπογραφές της Ferretti, με έμφαση στα ρέοντα σιφόν φορέματα, καθώς και στα σύγχρονα καθημερινά ρούχα, που παρουσιάστηκαν κάτω από την κιονοστοιχία του Μουσείου Επιστήμης και Τεχνολογίας Leonardo da Vinci.
Ποια είναι η σχεδιάστρια Alberta Ferretti
Η Ferretti μεγάλωσε στο ραφείο της οικογένειάς της, πριν ανοίξει τη δική της μπουτίκ ως έφηβη, όπου άρχισε να δημιουργεί ρούχα που πωλούνταν μαζί με άλλα προϊόντα Ιταλών σχεδιαστών. Ξεκίνησε την εταιρεία της το 1981 και από τότε παραμένει πιστή στις χαρακτηριστικές απαλές και θηλυκές σιλουέτες της. Σήμερα, εξίσου επίκαιρη όπως και τότε, η Ferretti έγινε πρόσφατα viral ως η ενδυματολόγος της εποχής Folklore στο Eras Tour της Taylor Swift.
Η 74χρονη σχεδιάστρια θα παραμείνει στη θέση της ως αντιπρόεδρος της οικογενειακής της επιχείρησης, Aeffe Group, η οποία διαχειρίζεται το ομώνυμο brand της, καθώς και τα Moschino, Philosophy di Lorenzo Serafini και Pollini.
Στην ανοιχτή επιστολή της, ευχαριστεί τον αδελφό της, Massimo Ferretti, πρόεδρο του ομίλου. Η Aeffe δεν αναλύει τις επιμέρους μάρκες, αλλά οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά εννέα τοις εκατό, φτάνοντας τα 319 εκατομμύρια ευρώ το 2023, μετά την αλλαγή των δημιουργικών διευθυντών στη μάρκα Moschino.
Ενώ οι αλλαγές στη Ferretti μπορεί να προκαλέσουν περαιτέρω προκλήσεις βραχυπρόθεσμα, η σχεδιάστρια δηλώνει ότι θα ορίσει τον διάδοχό της «σύντομα».