«Wonderful Tonight»- Όταν ο Έρικ Κλάπτον έγραψε ένα από τα ωραιότερα ερωτικά τραγούδια περιμένοντας την Πάτι Μπόιντ να ετοιμαστεί
To «Wonderful Tonight» είναι ένα από τα τραγούδια που έγραψε ο Έρικ Κλάπτον για την Πάτι Μπόιντ και ένα από τα διασημότερα ερωτικά τραγούδια στην ιστορία της μουσικής.
Από το θρυλικό «Into My Arms» του Νικ Κέιβ, μέχρι και το «She’s a Rainbow» των Rolling Stones, οι καλλιτέχνες πάντοτε έγραφαν για την αγάπη και εξομολογούνταν τον έρωτά τους, και ο Έρικ Κλάπτον έχει κερδίσει επάξια μια θέση ανάμεσα στο πάνθεον των «ερωτοχτυπημένων» τραγουδοποιών.
Μίλησε ανοιχτά για τον έρωτά του, εξέφρασε τα συναισθήματά του και μοιράστηκε, όχι μια, ούτε δύο, αλλά πολλές περισσότερες φορές με το κοινό του τις ευαίσθητες πτυχές του χαρακτήρα του.
Ο Άγγλος κιθαρίστας, τραγουδιστής και τραγουδοποιός, χαρακτηρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες όλων των εποχών. Μερικές από τις μεγάλες του διακρίσεις είναι ότι κέρδισε δικαίως τη δεύτερη θέση της λίστας με τους σπουδαιότερους κιθαρίστες όλων των εποχών του Rolling Stone και έφτασε τέταρτος στο Top 50 Guitarists of All Time.
Εκτός από το ταλέντο του στην κιθάρα, βέβαια, ο Κλάπτον είχε το χάρισμα να τραγουδά και να αγγίζει με τους στίχους του και τον πιο δύσκολο ακροατή, δημιουργώντας έτσι κλασικά κομμάτια που ακούγονται μέχρι και σήμερα.
Έρικ Κλάπτον- Πάτι Μπόιντ: Ο κεραυνοβόλος έρωτας και το «Wonderful Tonight»
Η Πάτι Μπόιντ ήταν το απόλυτο it girl στο Λονδίνο των 60s. Εκρηκτική και γοητευτική, αγαπήθηκε πολύ από δύο σπουδαία ονόματα της μουσικής βιομηχανίας, τον Τζορτζ Χάρισον και τον Ερικ Κλάπτον. Αν και ο Έρικ Κλάπτον ήταν εκείνος που «έκλεψε» αργότερα την καρδιά της, ο Τζόρτζ Χάρισον την «κέρδισε» πρώτος.
Η Πάτι Μπόιντ στα 19 της χρόνια γνώρισε τον Τζορτζ Χάρισον, τον θρυλικό κιθαρίστα των Beatles. Εκείνη είχε μόλις ξεκινήσει την καριέρα της ως μοντέλο και τον γνώρισε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του βιντεοκλίπ «Α Ηard Day's Night». Η σχέση τους επισημοποιήθηκε και παντρεύτηκαν το 1968 όμως η ιστορία τους δεν είχε αίσιο τέλος αφού χώρισαν το 1974.
Αν και μέσα από το τραγούδι «Something» της εξέφρασε και εκείνος τον έρωτά του, ο πυρετός της Beatlemania έκανε τον Χάρισον να αναζητά συχνά άλλες ερωτικές περιπέτειες, ενώ η ενασχόλησή του με τον Ινδουϊσμό τον έκανε να μοιράζει το ενδιαφέρον και το πάθος του σε πολλές μεριές, παραμελώντας την Μπόιντ.
Η σταδιακή αδιαφορία του Χάρισον, λοιπόν, δημιούργησε τις συνθήκες ώστε όμορφη και πληγωμένη Πάτι Μπόιντ να βρει τον έρωτα που έχασε στα μάτια του κολλητού του συζύγου της, Έρικ Κλάπτον.
Ο κρυφός έρωτας του Κλάπτον για την Πάτι Μπόιντ ήταν κοινό μυστικό και μάλιστα φημολογείται πως την ερωτεύτηκε την ίδια χρονική περίοδο με τον κολλητό του. Τα ερωτικά ραβασάκια και τα ανυπόγραφα γράμματα που της έστελνε άλλωστε μαρτυρούσαν τον έρωτά του για εκείνη.
Το '70 ο Ερικ ηχογράφησε το «Layla», ένα από τα διασημότερα ερωτικά τραγούδια του, γραμμένο για την Πάτι. 4 χρόνια αργότερα, μετά τον χωρισμό της από τον Τζορτζ Χάρισον, ο Έρικ Κλάπτον προσπάθησε ακόμη μια φορά να διεκδικήσει την αγαπημένη του, αυτή τη φορά με μεγαλύτερη επιτυχία. Με την ευχή πια του κολλητού του, Τζορτζ Χάρισον, ο Ερικ Κλάπτον παντρεύτηκε την Πάτι Μπόιντ με τον έρωτά τους να παίρνει σάρκα και οστά.
Παρά την επίσης ατυχή κατάληξη της σχέσης τους, ο έρωτάς τους γέννησε τραγούδια -ύμνους όπως το «Wonderful Tonight» που κρύβει μια υπέροχη ιστορία. Ο Έρικ Κλάπτον έγραψε το κομμάτι αυτό το 1976 καθώς την περίμενε να ετοιμαστεί για τη βραδινή τους έξοδο. Φημολογείται πως, εκείνη τον ρώτησε αν είναι όμορφη και ο Ερικ της απάντησε με τον πιο τρυφερό τρόπο.
Η Μπόιντ είχε δηλώσει στη Guardian το 2008 πως ο Κλάπτον καθώς την περίμενε έπαιζε την κιθάρα του.
«Άργησα τόσο πολύ και με έπιανε πανικός για τα μαλλιά μου, τα ρούχα μου, τα πάντα. Κατέβηκα κάτω περιμένοντας να μου βάλει τις φωνές. Αντιθέτως εκείνος ήθελε να ακούσω αυτό που έγραψε για εμένα.»
Στις 28 Μαρτίου του 1979- την επομένη του γάμου τους- ο Κλάπτον ανέβασε την Πάτι στη σκηνή και της αφιέρωσε αυτό το μοναδικό κομμάτι στη συναυλία του στο Tucson της Αριζόνα.
Το τραγούδι αυτό συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ Slowhand του 1977, αλλά δεν έγινε hot hit της εποχής, αντιθέτως, δεν έφτασε ούτε στο top 75. Επανακυκλοφόρησε το 1991 ως ζωντανή έκδοση αλλά ακόμα και τότε έφτασε μόνο στην 30η θέση. Αν και στα charts δεν είχε μεγάλη απήχηση, σήμερα αποτελεί μια από τις πιο διάσημες επιτυχίες του Κλάπτον.
Κλάπτον και Μπόιντ χώρισαν το 1989 ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι πως, τα κομμάτια που έγραψε για εκείνη ο Κλάπτον είναι η παρακαταθήκη ενός σπουδαίου, κεραυνοβόλου έρωτα αλλά και μιας λαμπρής μουσικής καριέρας.