«Τα λέμε στις 5»: Η Margot Robbie και ο Jacob Elordi γίνονται σχεδόν εραστές στην καμπάνια Chanel No.5
Η ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία Luca Guadagnino σηματοδοτεί την πρώτη καμπάνια της Robbie ως το επίσημο πρόσωπο της Chanel N°5.
Ένα καλοκαιρινό απόγευμα, η Margot Robbie στέλνει ένα μήνυμα: «Τα λέμε στις 5.» Σε έναν ηλιόλουστο δρόμο, φτάνει στον Jacob Elordi και η αγωνία ενός ραντεβού αρχίζει.
Με αφορμή την πρώτη της καμπάνια για το Chanel N°5, ο οίκος κυκλοφόρησε μια ταινία μικρού μήκους σκηνοθετημένη από τον Luca Guadagnino.
Η ταινία, γυρισμένη σε φιλμ 35mm στο Big Sur, αποτυπώνει την ανυπομονησία και τις γελοίες παρεξηγήσεις που συνοδεύουν την επιθυμία.
Καθώς η Robbie και ο Elordi τρέχουν να συναντηθούν, εκείνη φορά μια κόκκινη φούστα, αναφορά σε μια εμφάνιση της Carole Bouquet. Ο Elordi την ακολουθεί με τη μοτοσικλέτα του, ενώ εκείνη κινείται αυτοπεποίθηση με το καμπριολέ της. Όταν φαίνεται ότι πλησιάζουν, μια παρεξήγηση αποκαλύπτεται. Αλλά η Robbie γελάει, κατανοώντας ότι η προσμονή μπορεί να είναι εξίσου όμορφη.
Ανεξάρτητη και ικανοποιημένη, αποφασίζει να απολαύσει την ελευθερία της, βουτώντας με το κεφάλι στο νερό με ένα κόκκινο μαγιό.
«Κάνω ταινίες για την επιθυμία», λέει ο Guadagnino. «Η επιθυμία μπορεί να ενώνει ή να χωρίζει τους ανθρώπους».
Ο Guadagnino, γνωστός για τις ρομαντικές του απεικονίσεις, τονίζει τη σημασία της προσμονής: «Μερικές φορές, η προσμονή είναι πιο αξέχαστη από την ίδια τη στιγμή», προσθέτει η Robbie.
Η Margot Robbie είναι πρέσβειρα του Chanel από το 2018, συμμετέχοντας σε καμπάνιες για τις συλλογές Chanel Gabrielle Essence και Rouge Allure Velvet Nuit Blanche. Τώρα, εντάσσεται στη σειρά διάσημων γυναικών που έχουν εκπροσωπήσει το εμβληματικό άρωμα Chanel N°5, όπως η Μέριλιν Μονρόε.
«Το Chanel N°5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αρώματα στον κόσμο. Είναι τιμή μου να είμαι μέρος αυτού», δήλωσε η Robbie. «Είναι υπέροχο να συνδέομαι με τόσες σπουδαίες γυναίκες που έχουν προηγηθεί».
Το Chanel N°5, που δημιουργήθηκε το 1921 από τον Ernest Beaux, είναι γνωστό για το πολυδιάστατο άρωμά του με νότες όπως Ylang-Ylang, λεμόνι και γιασεμί. Εδώ και έναν αιώνα, συνεχίζει να επαναστατεί στον κόσμο των αρωμάτων.