«Πες την με το όνομά της» -Το σποτ για τη γυναικοκτονία που προκαλεί αίσθηση

Μια γυναίκα μαγειρεύει στην κουζίνα της.

Ο σύντροφός της επιστρέφει στο σπίτι, και ακούγεται ένας σουρεαλιστικός διάλογος.

«-Τώρα γύρισες; -Ναι. Έπρεπε να πάω στο υποβρύχιο γιατί μας είχαν τελειώσει τα ηφαίστεια», «-Πυραμίδες πήρες; -Το ξέχασα. -Έλα άσε λίγο κάτω το μπαλόνι. -Σε λίγο θα φάμε. -Άσε λίγο κάτω το μπαλόνι. Άσε κάτω το μπαλόνι. – Σε παρακαλώ. -Θα το αφήνεις κάτω το μπαλόνι, κατάλαβες;».

Το «μπαλόνι» είναι εν προκειμένω το μαχαίρι, και η σκηνή καταλήγει σε κάτι ανατριχιαστικά γνώριμο για τις περισσότερες γυναίκες -είτε ως άμεσο είτε ως έμμεσο βίωμα.

«Αν δεν λέμε τη γυναικοκτονία με το όνομά της, ας μην λέμε και τίποτα άλλο», ακούγεται να λέει μια γυναικεία φωνή (της Θέμιδας Μπαζάκα) στο τέλος.

Το punch line του σποτ, εξηγεί αυτόματα τη χρήση των λέξεων στον διάλογο που προηγείται, χωρίς λυρισμούς -άμεσα και απλά.

Πρόκεται για ένα κλιπ που επιμελήθηκε η εταιρία παραγωγής Top Cut Modiano και η διαφημιστική 4WiseMonkeys για την καμπάνια της οργάνωσης Stronger me που έχει ως στόχο την ευαιθσθητοποίηση για τη νομική αναγνώριση του όρου γυναικοκτονία.

Το σποτ σκηνοθέτησε η Αλεξάνδρα Ματθαίου και παίζουν οι ηθοποιοί Αμαλία Καβάλη και Μιχάλης Συριόπουλος.

Δείτε το σποτ για τη γυναικοκτονία.