Φωτογραφία: Collect Society

Η έκθεση «Trilogy of Passion» έρχεται στην γκαλερί Collect Society στο Κολωνάκι

Τρεις διαφορετικοί καλλιτέχνες με διαφορετικές καλλιτεχνικές καταβολές αλλά με την ίδια ζέση και αγάπη για την Τέχνη συναντιούνται αυτό το φθινόπωρο, από τη 1 εώς 30 Οκτωβρίου στην γκαλερί Collect Society στο Κολωνάκι. Στην έκθεση «Trilogy of Passion», η οποία θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο, συμμετέχουν οι καλλιτέχνες Reka Nyari, Θόδωρος Μπρουσκομάτης και Γιάννης Γκίζης. Παρουσιάζοντας χαρακτηριστικά έργα από τις δουλειές τους, οι τρεις καλλιτέχνες δημιουργούν έναν ενδιαφέροντα διάλογο τέχνης με κοινό άξονα το πάθος.

Η Reka Nyari έχει πάθος με τη γυναίκα και μέσα από τα έργα της εξιστορεί διάφορες ιστορίες. Εξερευνά και ανατρέπει τις παραδοσιακές ιδέες για την ομορφιά, το φύλο και τα πάθη, αναδιαμορφώνοντας την αισθητική της σεξουαλικότητας μέσα από μια γυναικεία ματιά. Το «Ink Stories» της συνεχίζει αυτό το έργο μέσα από μια σειρά από μυτερές, μερικές φορές ερωτικές και πάντα συναρπαστικές εικόνες γυναικών με τατουάζ και των ιστοριών που λένε με το σώμα τους.

Φωτογραφία: Collect Society

Ο Θόδωρος Μπρουσκομάτης, ο οποίος από το 2016 ανήκει στο μόνιμο δυναμικό της Enter Art Foundation στο Βερολίνο, έχει πάθος με την αναγέννηση και τον Johannes Vermeer, η έμπνευση από τον οποίο καταδεικνύεται στα έργα του. «Στη σημερινή φάση της δουλειάς μου, εξακολουθώ να παίρνω ερεθίσματα από κλασικούς πίνακες ζωγραφικής, κυρίως της Αναγέννησης και του Μπαρόκ, κρατώντας τα περιγράμματα της σύνθεσης και αντικαθιστώντας τη φόρμα με patterns που είτε βρίσκω έτοιμα είτε τα δημιουργώ ο ίδιος», αναφέρει.

Φωτογραφία: Collect Society

Ο Γιάννης Γκίζης έχει πάθος τόσο με την έκφραση φυσικών τοπίων όσο και ένα θυμό με την ανθρώπινη παρέμβαση σε αυτά στοιχεία, που θα δει κανείς με μία πρώτη ματιά στα έργα του. Στην έκθεση παρουσιάζει έργα μικρών και μεσαίων διαστάσεων, λάδια σε μουσαμά που έχουν ζωγραφιστεί με την τεχνική του Il Pasto και παράλληλα διατηρούν τα ίχνη της βίαιης απομάκρυνσης του χρώματος με τις χαράξεις από τις σπάτουλες να αποτελούν δομικό στοιχείο της σύνθεσης.

Φωτογραφία: Collect Society

Λίγα λόγια για τους καλλιτέχνες:

Reka Nyari

Γεννημένη το 1979 από Φινλανδή μητέρα και Ούγγρο πατέρα, η Reka άρχισε να ζωγραφίζει ακόμη και πριν προλάβει να περπατήσει ή να μιλήσει. Αυτό την οδήγησε στη Νέα Υόρκη για να σπουδάσει Ζωγραφική στο SVA σε ηλικία 17 ετών. Η αγάπη της για τη φωτογραφία ξεκίνησε όταν άρχισε να ασχολείται με το μόντελινγκ μετά την αποφοίτησή της από το σχολείο και να ταξιδεύει και να εργάζεται στην Ασία και την Ευρώπη. Η Reka επέστρεψε στη Νέα Υόρκη το 2004 και ξεκίνησε την καριέρα της ως φωτογράφος. Εργάζεται και παίζει στη Νέα Υόρκη, δημιουργώντας Fashion Editorials, καμπάνιες, εξώφυλλα CD, καλλιτεχνικά πορτρέτα και ερωτικές φωτογραφίες. Η δουλειά της έχει εκτεθεί σε πολλές γκαλερί στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η λίστα εμπορικών πελατών της είναι εκτεταμένη και περιλαμβάνει Nexxus, Kiki de Montparnasse, RADO Ελβετία, AOL, Liz Claiborne, MODO, Caress, DC Comics, Sally Hansen και Ultra Records. Η δουλειά της έχει εμφανιστεί σε πολλά περιοδικά, όπως τα Esquire, Vanity Fair, Tatler, Korean Cosmopolitan και Twill.

Φωτογραφία: Collect Society

Θόδωρος Μπρουσκομάτης

Ο Θόδωρος Μπρουσκομάτης εργαζόταν μέχρι το 2008 ως αρχιτέκτονας στον χώρο της κατασκευής. Ανέκαθεν όμως δημιουργούσε πράγματα με τα χέρια μου, όπως μικρογλυπτά και σκίτσα και από το 2009 και μετά ασχολείται αποκλειστικά με τα εικαστικά. Το πρώτο του καλλιτεχνικό εγχείρημα ήταν το animATheca project. Πρόκειται για την κατασκευή μικρών εικονοστασίων -εμπνευσμένα από την μεξικάνικη παράδοση- αφιερωμένα σε γνωστούς «διάσημους» ανθρώπους που έχουν φύγει από τη ζωή. Στο σύνολό τους είναι μικρά κουτιά, τυποποιημένων διαστάσεων, φτιαγμένα από ξύλο, εφυαλωμένες φωτογραφίες, υφάσματα, χάντρες, ψεύτικα λουλούδια, σύρμα, ακρυλικά χρώματα, glitter, σιλικόνη, γυαλί και πολλά αντικείμενα -found objects- που βρίσκει τυχαία παντού. Αρχικά παρουσίασε τη συγκεκριμένη δουλειά σε art bazaars στο Λονδίνο και το 2011 έκανε την πρώτη του ατομική έκθεση στο κέντρο της Αθήνας. Σύντομα ακολούθησαν ατομικές εκθέσεις στο Βερολίνο, στην Τσιάνγκ Μάι, στο Λονδίνο και ξανά στην Αθήνα. Κουτιά animATheca βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στο Πεκίνο, στην Μπανγκόκ, στο Λονδίνο, στο ίδρυμα Καβάφη στην Αθήνα, στη μόνιμη συλλογή της Enter Art Foundation στο Βερολίνο και άλλου.

Φωτογραφία: Collect Society

Τα τελευταία 4 χρόνια ασχολείται με την κατασκευή ψηφιακών collage και το τύπωμά τους με τεχνικές gicleé και metal prints. Τα πρώτα τυπώματα αυτού του εγχειρήματος τα παρουσίασε για πρώτη φορά το 2018 στο πλαίσιο της ομαδικής έκθεσης «Artists books 2» με την ομάδα project 2 στην ΑΣΚΤ. Έργα του συγκεκριμένου εγχειρήματος βρίσκονται στο «Μουσείο Ονείρων» του Freud στην Αγία Πετρούπολη, στην Ιόνιο Ακαδημία στην Κέρκυρα και στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στα Χανιά. Ο Θόδωρος Μπρουσκομάτης συνεχίζει καθημερινά να παράγει τόσο τα κουτιά animATheca όσο και τα ψηφιακά τυπώματα. Ο χώρος που δημιουργεί, το στούντιό του, είναι και ο χώρος που ζει, το σπίτι του δηλαδή και έτσι η τέχνη γίνεται πλέον μια καθημερινή αναγκαιότητα στη ζωή του. Εμβόλιμα πάντα παράγει και αναλογικά έργα ζωγραφικής και πειραματίζεται με ο,τιδήποτε μπορεί να αφήσει ένα ίχνος. Η εμμονική του ενασχόληση με την τέχνη είναι για εκείνον μια φυσική διαδικασία όπως η αναπνοή και επίσης μια κινητήρια δύναμη για να μπορέσει να συνεχίζει να ζει.

Γιάννης Γκίζης

Ο Γιάννης Γκίζης είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών. Σπούδασε στο Η΄ εργαστήριο ζωγραφικής, με καθηγητή τον Τάσο Χριστάκη, καθώς και στα εργαστήρια γλυπτικής, χαρακτικής, ψηφιδωτού και σκηνογραφίας. Παράλληλα έχει ειδικευτεί στον θεωρητικό τομέα σπουδών της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, στη διδακτική της Τέχνης και στη διδακτική της Ιστορίας της Τέχνης. Έχει κάνει 6 ατομικές εκθέσεις και έχει επιμεληθεί τη σκηνογραφία σε 3 θεατρικές παραστάσεις. Από το 2008 διδάσκει σε σεμιναριακούς κύκλους μαθημάτων σχέδιο, ζωγραφική και ιστορία της Τέχνης, σε παιδιά και ενήλικες στο Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού στην Τήνο και σε αντίστοιχους κύκλους μαθημάτων της Νομαρχίας Κυκλάδων, ενώ από το 2010 είναι στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Φωτογραφία: Collect Society