Glossier: Γιατί οι millennials έχουν κολλήσει με αυτό το beauty brand
Όλα ξεκίνησαν όταν τυχαία σε ένα scroll down στο instagram είδα ένα ροζ φάκελο, με φούσκες, να το κρατάει μία fashionista.
Ένα αξεσουάρ διαφορετικό από όλα τα άλλα, το οποίο μαγνήτισε την προσοχή μου και αμέσως ξεκίνησα την αναζήτηση για να μάθω σε ποιον οίκο ανήκει. Όταν λοιπόν συνειδητοποίησα ότι δεν πρόκειται για κάποια ακριβή-απρόσιτη δημιουργία ενός ξένου σχεδιαστή, αλλά για το packaging μίας νέας εταιρείας καλλυντικών, ήθελα να το αποκτήσω ακόμα περισσότερο. Βλέπετε, συνδυάστηκαν τα δύο πράγματα που αγαπώ περισσότερο, η ομορφιά και οι τσάντες.
Το όνομα του beauty brand... Glossier, ένα όνομα που σήμερα γνωρίζουν σχεδόν όλες οι γυναίκες σήμερα. Δημιουργός του η Emily Weiss, η οποία ξεκίνησε την καριέρα της ως intern στη Teen Vogue, ακολούθησε το W και η Vogue, μέχρι που αποφάσισε να κάνει το δικό της blog το "Into the GLoss". Ένα blog που από την πρώτη στιγμή συγκεντρώνει εκατομμύρια views το μήνα, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια μυστική συνταγή όπως παραδέχεται η ίδια. Και στη συνέχεια ακολούθησαν τα Glossier, προϊόντα μακιγιάζ αλλά και περιποίησης με μία δική τους ξεχωριστή, μοναδική προσωπικότητα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Glossier (@glossier) στις 12 Οκτ, 2017 στις 2:46 μμ PDT
Το λανσάρισμά τους είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα που έγιναν τα τελευταία χρόνια, όσο για το marketing του brand αυτό είναι κάτι που ζηλεύουμε όλοι!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Glossier (@glossier) στις 23 Σεπ, 2018 στις 1:42 μμ PDT
Basic, σχετικά μικρές συσκευασίες που χωράνε ακόμα και στο πιο μικρό γυναικείο τσαντάκι, σε παστέλ αποχρώσεις με βασικό χρώμα το παστέλ ροζ και μία girly, minimal αισθητική που τα κάνει άμεσα να ξεχωρίζουν από οποιοδήποτε άλλο beauty brand. Ένα beauty brand που από την πρώτη στιγμή αγάπησαν τα cool, it girls, ωστόσο κέρδισαν και όλες τις υπόλοιπες γυναίκες. Αγαπήθηκε από εκείνες που δεν βάφονται, από εκείνες που θέλουν προϊόντα που πραγματικά κάνουν ό.τι υπόσχονται, από γυναίκες που θέλουν να έχουν ό, τι τελευταίο κυκλοφορεί αλλά ακόμη και από όσες θέλουν μόνο high end προϊόντα στο νεσεσέρ τους.
Με λίγα λόγια τα Glossier αγαπήθηκαν από κάθε είδους γυναίκας και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο marketing αλλά και στο γεγονός ότι πραγματικά κάνουν ό.τι υπόσχονται.
Το boy brow είναι η μάσκαρα φρυδιών που όντως κάνει το σχήμα να δείχνει φυσικά πυκνό, ενώ το cloud paint είναι με διαφορά ένα από τα καλύτερα κρεμώδες ρουζ που έχω δοκιμάσει. Το concealer καλύπτει σημάδια, χαρίζοντας παράλληλα φυσικό look, ενώ η κρέμα σώματος body χαρίζει τέλεια υφή, ενυδατώνει και έχει ένα υπέροχο, διακριτικό άρωμα.
«Skin first, makeup second, smile always!» το quote του brand με το οποίο δεν μπορεί να διαφωνήσει καμία γυναίκα, ιδιαίτερα στην εποχή μας που η φυσική ομορφιά και η περιποίηση της επιδερμίδας έχουν την τιμητική της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Glossier (@glossier) στις 7 Δεκ, 2017 στις 7:54 πμ PST
Όσο για το packaging προσωπικά είναι το αγαπημένο μου αξεσουάρ. Αυτό το bubble pink τσαντάκι το λατρεύω και το έχω πάντα μαζί μου. Ίσως επειδή είναι η στιλιστική πινελιά που με στιγματίζει ως beauty lover.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Glossier (@glossier) στις 23 Ιούν, 2018 στις 9:22 πμ PDT
Info: Αν θες και εσύ να τα δοκιμάσεις τότε θα πρέπει να ταξιδέψεις μέχρι την Αμερική, την Αγγλία ή τη Γαλλία. Μπορείς να πάρεις μία μικρή γεύση ωστόσο με ένα click στο girly pink site τους www.glossier.com