Ίσως η πιο αμφιλεγόμενη 90s τάση επιστρέφει -Οι σχεδιαστές είπαν ναι στο ombre και το tie-dye
Τα funny packs ήταν πέρσι παντού από τα runway, το δρόμο και το Instagram feed μας.
Τα τσαντάκι μέσης όπως και πολλά ακόμα trends ξεπήδησαν από τα 90s. Αυτή την φορά ακόμα μια τάση επανέρχεται και έχει βάλει σκοπό να αναμίξει τις πιο sophisticated αποχρώσεις και να χρωματίσει με αυτές τις εμφανίσεις του καλοκαιριού αλλά και τις φθινοπωρινές λίγο αργότερα.
Η τάση της δεκαετίας του '90 έκανε την επίσημη εμφάνιση της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Οι οίκοι Proenza Schouler, Sies Marjan και Ralph Lauren είναι μερικοί από όσους μαγευτήκαν από την δίνη του ψυχεδελικού χρώματος και υιοθέτησαν το ombre και το tie-dye εφέ στις συλλογές τους.
Η Proenza Schouler έπαιζε κάποτε με το tie-dye T-shirts, για την συλλογή Fall 2018 ωστόσο αναβάθμισαν το εναλλακτικό, μποέμ print σε μακριά φορέματα που μπορεί να δούμε ακόμα και στο κόκκινο χαλί.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emm Arruda (@emm_arruda) στις 23 Ιαν, 2018 στις 9:35 πμ PST
Γι 'αυτό ξεχάστε όλα όσα πιστεύατε για το tie-dye. Δεν είναι πλέον ένα απογοητευτικό diy ατύχημα με την χλωρίνη στο πλύσιμο. Τώρα τα στροβιλισμένα χρώματα μπορούν πραγματικά να φαίνονται τόσο κομψά όσο και σέξι.
Ο Sies Marjan φαίνεται να συμφωνεί. Ανάμεσα στα κομμάτια της φθινοπωρινή συλλογής μπορεί κανείς να ανακαλύψει ρουστίκ, ζεστά πορτοκαλί που σβήνουν μέσα σε ασημένια γκρίζα. βρείτε ρουστίκ πορτοκάλια που ξεθωριάζουν σε ασημένια γκρίζα.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sies Marjan (@siesmarjan) στις 27 Φεβ, 2018 στις 8:33 πμ PST
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sies Marjan (@siesmarjan) στις 14 Φεβ, 2018 στις 5:24 μμ PST
Ακόμα και ο Ralph Lauren είπε ναι στο tie-dye με ξεβαμμένα denim και γαλανόλευκα φορέματα με απόλυτα καλοκαιρινό χαρακτήρα.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ralph Lauren (@ralphlauren) στις 12 Φεβ, 2018 στις 1:02 μμ PST
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ralph Lauren (@ralphlauren) στις 12 Φεβ, 2018 στις 12:52 μμ PST
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ralph Lauren (@ralphlauren) στις 12 Φεβ, 2018 στις 1:36 μμ PST
Πολλά δημοφιλή brands όπως το The Attico δημιούργησαν τις δικές τους εκδοχές και τα κομμάτια φοριούνται ήδηαπό τις πιο στιλάτες.
Τολμηστε τα!
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Evangelie Smyrniotaki (@styleheroine) στις 10 Απρ, 2018 στις 7:44 μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ATTICO (@the_attico) στις 17 Μάι, 2018 στις 3:55 πμ PDT