Street Style/Shutterstock

Γιατί οι σύγχρονες γυναίκες θέλουν να βλέπουν πραγματικές γυναίκες σε καμπάνιες και όχι μοντέλα -Έρευνα

Στη δεκαετία που διανύουμε, οι κανόνες έχουν αλλάξει... τα πενήντα είναι τα νέα 40, τα σαράντα είναι τα καινούργια 30 και τα τριάντα είναι τα νέα 20.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια από το γεγονός ότι κάθε ένας είναι όσο χρονών αισθάνεται. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι η γήρανση υπάρχει και δεν μπορεί κανείς να την αποφύγει. Αυτό που μπορούμε όλοι να κάνουμε, άντρες, γυναίκες είναι να την καθυστερήσουμε και να της χαρίσουμε τα συστατικά που χρειάζεται για να έχει όλο και λιγότερες επιπτώσεις στην υγεία της επιδερμίδας μας.

Σε μία πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική, ένα μεγάλο ποσοστό γυναικών που ρωτήθηκε για τις φοβίες που έχει, απάντησε το γήρας. Αυτό που έγινε αμέσως σαφές είναι ότι τη σημερινή, μέση γυναίκα την απασχολεί αυτός ο "αριθμός", η ηλικία της. Μάλιστα η μελέτη αναφέρει ότι οι Millennials χάνουν την αυτοπεποίθησή τους εύκολα, γι αυτό η σχέση τους με τη γήρανση είναι κάπως γκρίζα.

Το 61% των γυναικών ισχυρίζονται ότι δεν εκπροσωπούνται από εικόνες γυναικών που βλέπουν καθημερινά στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αυτό που επιθυμούν σχεδόν όλες είναι να βλέπουν διαφημίσεις με ρεαλιστικές εικόνες γυναικών κάθε ηλικίας.

Anna Wintour/Shutterstock

Θα πρέπει ωστόσο να αναφέρουμε ότι λόγω των πολλών πληροφοριών-μηνυμάτων που λαμβάνει η σύγχρονη γυναίκα μέσα από το ίντερνετ και γενικότερα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, φροντίζει περισσότερο τον εαυτό της και έχει καταλάβει την αναγκαιότητα της καθημερινής περιποίησης της επιδερμίδας της.

Αν πρέπει να περιγράψουμε τη σημερινή γυναίκα, τότε θα πρέπει να πούμε ότι είναι εργατική, προσέχει τη διατροφή της καταναλώνοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά σε καθημερινή βάση, κάνει ετήσιες ιατρικές εξετάσεις και φροντίζει καθημερινά το δέρμα της.

Γυναίκα μετά από γυμναστική

Όπως συμβαίνει με κάθε γενιά, έτσι και στη δική μας, οι σημερινές γυναίκες ξαναγράφουν τους δικούς τους κανόνες ομορφιάς, που σχετίζονται με την ηλικία τους.

Σύμφωνα με μελέτες τα απαραίτητα προϊόντα στη skincare ρουτίνα τους, το καθαριστικό, η ενυδατική αλλά και η αντηλιακή. Ωστόσο ένα μεγάλο ποσοστό και συγκεκριμένα το 72% ισχυρίζεται ότι δεν ακολουθούν κατά γράμμα τη ρουτίνα περιποίησης. Νιώθουν πιο ελεύθερες και παραλείπουν προϊόντα που αναφέρονται ως απαραίτητα, ενώ δεν διστάζουν να επενδύσουν σε νέα.

Γυναίκα ασχολείται με το κινητό της/Shutterstock

Κλείνοντας αυτό το άρθρο λοιπόν, θα πρέπει να καταλήξουμε σε cliche απόψεις, όπως ότι η ευτυχία είναι το παν στη ζωή και είναι ίσως το πιο δυνατό φάρμακο για την υγεία.

Επενδύστε σε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής. Φροντίστε το δέρμα σας και αγαπήστε το. Δε χρειάζεται να ξοδεύετε μεγάλα ποσά για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ανακαλύψτε τα προϊόντα που ταιριάζουν στον τύπο δέρματος και καλύπτουν τις ανάγκες και απλά φροντίστε την επιδερμίδα σας καθημερινά. Ξεκινώντας από το πιο βασικό στάδιο, αυτό του καθαρισμού, συνεχίστε με την ενυδάτωση και την πρόληψη των ρυτίδων, ενώ μην αμελείτε την αντηλιακή σας προστασία.

Για κάθε τι ιδιαίτερο που αντιμετωπίζετε, επικοινωνήστε με το δερματολόγο σας και σταματήστε τη χρήση του προϊόντος που σας το προκάλεσε!

Διαβάστε ακόμη:

Δοκίμασα 7 διαφορετικές mascara και κατέληξα στην αγαπημένη μου γι' αυτή τη σεζόν

Οι must-have αποχρώσεις για το φθινοπωρινό μανικιούρ