Γλυκύτατος μπόμπιρας πρωταγωνιστεί σε viral χριστουγεννιάτικη διαφήμιση -Σε ρόλο ιδιοκτήτη καταστήματος, εξυπηρετεί πελάτες και τυλίγει δώρα
Ένα απίθανο video με πρωταγωνιστή έναν γλυκύτατο μπόμπιρα κάνει τον γύρο του διαδικτύου και μέσα σε λίγες μέρες έχει γίνει viral.
Με σκοπό να προωθήσει το μήνυμα «ψωνίστε από τα τοπικά καταστήματα και όχι μόνο από τις μεγάλες αλυσίδες», ένας έμπορος από την Ουαλία, ο οποίος ονομάζεται Τομ Τζόουνς, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα τέλειο βίντεο, το οποίο του κόστισε μόλις 120 ευρώ περίπου (100 λίρες). Ωστόσο, έχει κλέψει τις καρδιές του κοινού κι έγινε viral!
Ο λόγος; Σίγουρα ο δίχρονος γιος του, ο Άρθουρ, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο βίντεο. Ο μπόμπιρας ανέλαβε τον ρόλο του... πατέρα του και τον παρακολουθούμε να ζει μια τυπική μέρα στη δουλειά. Ο μικρός φαίνεται ότι έχει αληθινό ταλέντο στην υποκριτική!
Στο viral βίντεο βλέπουμε τον Άρθουρ να σηκώνεται από το κρεβάτι, να παίρνει πρωινό, να ανοίγει το κατάστημα και να το καθαρίζει. Ύστερα, εξυπηρετεί τους πελάτες, τυλίγει δώρα, βάζει τάξη στη γραφειοκρατία και τα λογιστικά, ενώ δεν παραλείπει να γεμίσει τα ράφια με τα απαραίτητα. Στο τέλος της ημέρας, το αγόρι γίνεται ενήλικος άνδρας και εμφανίζεται το μήνυμα «Γίνε παιδί αυτά τα Χριστούγεννα».
Μέσα σε τέσσερις μέρες, οι προβολές του βίντεο στο YouTube ξεπέρασαν τις 350 χιλιάδες. Όπως αναφέρει το BBC.com, ο Τομ Τζόουνς δεν μπορεί να το πιστέψει. «Είναι πραγματικά απίθανο... Μας έχουν κατακλύσει με όμορφα e-mails και μηνύματα από όλον τον κόσμο» και ο ίδιος προσθέτει «Καταλαβαίνω ότι τα Χριστούγεννα μπορεί να είναι μια αρκετά πολυέξοδη περίοδο για όλους, οι οποίοι προσπαθούν να αποταμιεύσουν χρήματα με όποιον τρόπο μπορούν. Ωστόσο, απλά προσπαθήστε να κάνετε τα ψώνια σας στα μικρά, ανεξάρτητα καταστήματα και να μας στηρίξετε. Και μόνο αυτό θα κάνει μεγάλη διαφορά».
Το κατάστημα λέγεται Hafod Hardware και βρίσκεται στην περιοχή Πόουις στην Ουαλία, ενώ λειτουργεί από το 1895. Η παραγωγή του κόστισε ελάχιστα, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του ποσού δόθηκε για την ηχογράφηση του τραγουδιού «Forever Young» των Alphaville, το οποίο κυκλοφόρησε το 1984.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι οι κάτοικοι της περιοχής λάτρεψαν το βίντεο και τον επισκέπτονται με σαμπάνιες, δίνοντάς του συγχαρητήρια για την ιδέα του!