Ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ ζήτησε συγγνώμη από την Μπρίτνεϊ Σπίαρς μετά από 20 χρόνια
Ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ ζήτησε συγγνώμη στην πρώην σύντροφό του Μπρίτνεϊ Σπίαρς, 20 χρόνια μετά τον χωρισμό τους, καθώς ντοκιμαντέρ τον κατηγορεί ότι εκμεταλλεύτηκε το περιστατικό για να κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων από χρήστες των social media και ΜΜΕ.
Στο ντοκιμαντέρ "Framing Britney Spears", μάρτυρες αποκάλυψαν ότι ο Τίμπερλεϊκ χρησιμοποίησε τον χωρισμό του με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς το 2002 για να δώσει ώθηση στη σόλο καριέρα του.
Επέτρεψε σε αμερικανικά ΜΜΕ να κατηγορήσουν την Σπίαρς ότι τον πρόδωσε, κατόπιν ότι τον χώρισε, χωρίς να κάνει δημόσιες δηλώσεις για το θέμα. Οι μάρτυρες αφηγούνται ότι παρουσίασε το τραγούδι "Cry Me a River" ως ένα τραγούδι που εμπνεύστηκε από τον χωρισμό τους, μετά από 4 χρόνια δεσμού (1998-2002).
Οι στίχοι του τραγουδιού αναφέρονται σε έναν προδομένο άνδρα από την πρώην σύντροφό του και για να το στηρίξει αυτό, στο βίντεο κλιπ πρωταγωνιστεί μια γυναίκα, που μοιάζει πολύ στην Μπρίτνεϊ Σπίαρς και της οποίας το πρόσωπο δεν διακρίνεται. Σε ένα μήνυμα που ανάρτησε στο Instagram, ο Τίμπερλεϊκ ζήτησε συγγνώμη από την Σπίαρς, αλλά και από την Τζάνετ Τζάκσον.
Κατά τη διάρκεια κοινής εμφάνισής τους με την αδελφή του Μάικλ Τζάκσον στο διάλειμμα του Super Bowl, το 2004, το πρώην μέλος του συγκροτήματος NSYNC έσκισε το σουτιέν της τραγουδίστριας, αποκαλύπτοντας το στήθος της και προκαλώντας σοκ στη χώρα. «Θέλω συγκεκριμένα να ζητήσω συγγνώμη από την Μπρίτνεϊ Σπίαρς και την Τζάνετ Τζάκσον, ατομικά στην κάθε μία, διότι νοιάζομαι και σέβομαι αυτές τις γυναίκες και γνωρίζω ότι απέτυχα». «Λυπάμαι για αυτές τις στιγμές στη ζωή μου ή τις πράξεις μου που συνέβαλαν στο πρόβλημα ή που μονοπώλησα τον λόγο ή που δεν εκφράστηκα δίκαια», συνέχισε ο 40χρονος, παντρεμένος με την ηθοποιό Τζέσικα Μπίελ.
«Ξέρω ότι δεν στάθηκα στο ύψος των περιστάσεων αυτών, όπως και σε πολλές άλλες», υπογράμμισε και ότι «επωφελήθηκα από ένα σύστημα που προκρίνει τον μισογυνισμό και τον ρατσισμό». Στην απολογία του ο Τίμπερλεϊκ αναφέρει πως η βιομηχανία του θεάματος προωθεί τους λευκούς άνδρες στον δρόμο της επιτυχίας. «Εξαιτίας της άγνοιάς μου, δεν το αναγνώρισα όλο αυτό, ενώ συνέβαινε στην ίδια μου τη ζωή», τόνισε.