Τι είναι οι deinfluencers του TikTok, που μας λένε τι να μην αγοράσουμε
Όλο και περισσότεροι δημιουργοί περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απορρίπτουν την παραδοσιακή κουλτούρα των influencers και γίνονται αντ' αυτού «deinfluencers», σύμφωνα με τους ειδικούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι influencers ιστορικά πωλούσαν κάτι στους χρήστες. Είτε πρόκειται για το νεότερο trendy κραγιόν, είτε για το viral «it» φόρεμα, τα προϊόντα -που συχνά διατίθενται με έκπτωση, χρησιμοποιώντας τους ειδικούς κωδικούς των influencers- θεωρούνται ότι παρέχουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, έναν τρόπο που είναι αισθητικά ευχάριστος και σύμφωνος με την τάση.
Ωστόσο, ένα διαφορετικό είδος viral τάσης έχει αρχίσει να καταλαμβάνει χώρο στα social media. Οι δημιουργοί περιεχομένου επηρεάζουν τους χρήστες, δίνοντας συμβουλές σχετικά με το ποια διαφημιζόμενα προϊόντα δεν αξίζουν, ή τους λένε ευθέως τι να μην αγοράσουν.
Διαβάστε περισσότερα για τους deinfluencers του TikTok στο iefimerida.gr