Τα πιο εντυπωσιακά πόδια στη μόδα ίσως τα έχει η Σίντι Κρόφορντ -Αυτή η φωτογράφιση είναι η απόδειξη
Η Σίντι Κρόφορντ μοιράστηκε με τους followers της στο Instagram κάποια κλικ από τη φωτογράφισή της για το περιοδικό ES.
Η 57χρονη θεά της πασαρέλας Σίντι Κρόφορντ φωτογραφήθηκε με looks που τόνιζαν την καλλίγραμμη σιλουέτα της, θαμπώνοντας τον φακό με το απίθανο σεξαπίλ και την αξεπέραστη γοητεία της.
Η δυναμική της βιομηχανίας της μόδας, η οποία πρόσφατα μίλησε για το πώς "άλλαξε" τον εαυτό της κατά τη διάρκεια του γάμου της με τον Richard Gere, συμπεριέλαβε επίσης μια φωτογραφία στην οποία κάθεται μπροστά από έναν φυσητήρα φύλλων που είχε έρθει για να φυσήξει τα μαλλιά της.
Στο πρώτο κλικ, η Σίντι Κρόφορντ φορούσε ένα λευκό πουκάμισο και ένα μαύρο τοπ με διαφάνεια, μαύρο καλσόν που ανεδείκνυε τα γυμνασμένα πόδια της.
Σε άλλη φωτογραφία, η διάσημη καλλονή φόρεσε ένα μαύρο μακρυμάνικο κορμάκι, που συνδυάστηκε με ασορτί ψηλοτάκουνα παπούτσια.
Η εντυπωσιακή φωτογράφιση της Σίντι Κρόφορντ:
Στο κείμενο που συνοδεύει τη φωτογράφιση διαβάζουμε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη ζωή και την καριέρα της Σίντι Κρόφορντ, η οποία θεωρείται μια από τις original supermodels -μαζί με τη Ναόμι Κάμπελ, Λίντα Εβαντελίστα, Κρίστι Τέρλινγκτον και Τατιάνα Πάτιτζ. Μεταξύ άλλων, διαβάζουμε ότι το 1996, η πριγκίπισσα Νταϊάνα προσκάλεσε τη Σίντι Κρόφορντ στο Kensington Palace, αφού ο 13χρονος τότε πρίγκιπας Γουίλιαμ της είχε εξομολογηθεί ότι ήταν τσιμπημένος με το μοντέλο. Μιλώντας στην εκπομπή «No Filter» της Naomi Campbell στο YouTube, η Σίντι Κρόφορντ είπε: «Με είχε αγχώσει πολύ η συνάντηση με την πριγκίπισσα Νταϊάνα και η παρουσία της, αλλά και το πόσο εντελώς προσγειωμένη ήταν. Μάλλον επειδή υπάρχει πολύ πρωτόκολλο και επειδή δεν είμαι Αγγλίδα, δεν καταλαβαίνω μερικά από αυτά».
Η ίδια αναφέρθηκε και στο εμβληματικό beauty spot, την ελιά στο άνω χείλος της. Η Σίντι Κρόφορντ αναφέρει ότι στο πρώτο της εξώφυλλο στη βρετανική Vogue την είχαν αφαιρέσει με photoshop, ενώ όταν τη φωτογράφισε το Richard Avedon για την αμερικανική ζήτησε να μην αφαιρεθεί -και από τότε έγινε το σήμα-κατατεθέν της.