Τσακωμοί, ίντριγκες και παρεξηγήσεις -Τι συνέβη στα γυρίσματα της νέας ταινίας του Χάρι Στάιλς
Η δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα της Ολίβια Γουάιλντ με τίτλο «Μην ανησυχείς αγάπη μου» έκανε την επίσημη πρεμιέρα της και στις ελληνικές αίθουσες, απασχολώντας η αλήθεια είναι περισσότερο με το παρασκήνιό της, παρά με το καλλιτεχνικό της αποτέλεσμα. Καταρχάς, τα προβλήματα στην παραγωγή ξεκίνησαν με το καλημέρα, αφού λόγω του κορωνοϊού δυο φορές διακόπηκαν τα γυρίσματα.
Στη συνέχεια, στο 79ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, όπου η ταινία έκανε την πρεμιέρα της, οι φήμες άρχισαν να φουντώνουν σχετικά με τις συνθήκες που επικράτησαν στο γύρισμα, την αντικατάσταση του Σάια ΛαΜπεφ από τον νυν αγαπημένο της Γουάιλντ, Χάρι Στάιλς, όσο και τους υπαινιγμούς της Φλόρενς Πιου, που δεν μοιάζει ικανοποιημένη από τον τρόπο με τον οποίο η σκηνοθέτιδα διαχειρίστηκε τις ερωτικές σκηνές. Γι’ αυτόν τον λόγο άλλωστε, η Βρετανή ηθοποιός αρχικά είχε αποφασίσει να μην παραβρεθεί στη Βενετία, επικαλούμενη επαγγελματικές υποχρεώσεις, καθώς θα πρωταγωνιστήσει και στο δεύτερο μέρος του «Dune». Το γεγονός όμως ότι η Πιου δεν έδειχνε την παραμικρή πρόθεση να συμμετάσχει στην προώθηση ήταν ένα ηχηρό μήνυμα, που κανείς δεν αγνόησε. Άλλοι ισχυρίζονται πως αιτία της δυσαρέσκειά της ήταν η αμοιβή της, που σε σχέση με αυτή του Στάιλς ήταν πολύ μικρή, πράγμα που η Γουάιλντ έσπευσε να διαψεύσει, ενώ άλλοι θεωρούν πως η προσωπική σχέση της σκηνοθέτιδας με τον συμπρωταγωνιστή της, την έκαναν να αισθάνεται μειονεκτικά στο σετ.
Πάντως, ένα βίντεο το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα ο Σάια ΛαΜπεφ, στο οποίο η Γουάιλντ αποκαλεί κοροϊδευτικά τη συνεργάτη της «Μις Φλο» είναι μάλλον ο λόγος που η Πιου έχει τα νεύρα της. Τελικά όμως έδωσε τόπο στην οργή και πήγε στη Μόστρα, όχι όμως και στη συνέντευξη Τύπου. Οι δυο γυναίκες μάλιστα καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στη Βενετία κρατούσαν αποστάσεις, αν και η Γουάιλντ προσπάθησε να επανορθώσει, ή έστω να σώσει τα προσχήματα, δηλώνοντας για την ηθοποιό της: «Η ερμηνεία της Φλόρενς στην ταινία είναι εξαιρετική. Με προβληματίζει ότι τα μέσα ενημέρωσης προτιμούν να εστιάσουν σε αβάσιμες φήμες και κουτσομπολιά, επισκιάζοντας το εκπληκτικό ταλέντο της. Αξίζει πολύ περισσότερα από αυτό, το ίδιο και η ταινία καθώς και όλοι όσοι δούλεψαν σκληρά γι’ αυτή».
Το παρασκήνιο όμως συνεχίστηκε, όταν ο Χάρι Στάιλς έφτυσε τον συμπρωταγωνιστή του Κρις Πάιν, επειδή δεύτερος είχε μια φιλική στάση προς την Πιου, γεγονός που εξόργισε τον ποπ σταρ. Αν και το βίντεο με την επίμαχη σκηνή έγινε viral, o Σταιλς επιστρέφοντας από την Ιταλία, επιχείρησε να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα, δηλώνοντας: «Είναι υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο να είμαι πίσω -Μόλις πήγα στη Βενετία για να φτύσω τον Κρις Πάιν, αλλά μην φοβάστε, επέστρεψα». Πιο συγκεκριμένα, στο βίντεο διακρίνεται ο Πάιν να χειροκροτεί, με τον Στάιλς να κατευθύνεται προς το μέρος του και λίγο πριν κάτσει στη διπλανή θέση, να φτύνει ανάμεσα στα πόδια του συμπρωταγωνιστή του. Με τη σειρά της και η πλευρά του Πάιν διέψευσε το περιστατικό, ίσως για να μην ρίξει και άλλο λάδι στη φωτιά, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο στις εισπράξεις της ταινίας.
Tα προβλήματα όμως για τη Γουάιλντ δεν τελειώνουν μόνο στη σχέση της με την Πιου. Το ρομάντζο της με τον Στάιλς, ο οποίος για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους δεν ήταν έτοιμος να αναλάβει έναν τόσο μεγάλο και απαιτητικό ρόλο σε μια πολυαναμενόμενη παραγωγή, πυροδότησαν μια σειρά από σκάνδαλα. Καταρχάς, η πρώτη επιλογή της δεν ήταν ο αγαπημένος της, αλλά ο ΛαΜπεφ, ο οποίος σύμφωνα με δηλώσεις του αποσύρθηκε από το πρότζεκτ. Οι υπεύθυνοι της παραγωγής από την άλλη επιμένουν ότι απολύθηκε λόγω της συμπεριφοράς του, με τον Αμερικανό ηθοποιό να γίνεται έξαλλος, ενώ η Γούαιλντ υποστήριξε ότι αναγκάστηκε να τον απομακρύνει μετά από τις κατηγορίες για βίαιη συμπεριφορά του προς την πρώην σύντροφό του, την τραγουδίστρια FKA Twigs.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο Τζέισον Σουντέικις, ο πατέρας των παιδιών της Γούαιλντ, της έστειλε τα χαρτιά της κηδεμονίας τους, κατηγορώντας την για αμέλεια, ενώ η ίδια βρίσκονταν στη σκηνή του CinemaCon, τον περασμένο Απρίλιο, για να παρουσιάσει το τρέιλερ της συγκεκριμένης ταινίας. Ωστόσο, πηγές αναφέρουν στο Page Six ότι ο Σουντέικις δεν γνώριζε τίποτα για το σκηνικό και πως ποτέ δεν θα επέτρεπε να δοθούν έγγραφα στην πρώην του με έναν τόσο «ανάρμοστο τρόπο».
Το ερώτημα τελικά για πολλούς παραμένει αν όλα αυτά έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι η Γουάιλντ είναι γυναίκα, που έχει καταφέρει να καθιερωθεί στον ανδροκρατούμενο χώρο της σκηνοθεσίας, ή αν όντως η κυρία Γουάιλντ κάτι δεν κάνει σωστά. Προς το παρόν, η δημιουργός προσπαθεί να μαζέψει τα σπασμένα, προκειμένου να καταφέρει να ολοκληρώσει τα επόμενα της σχέδια, στα οποία συγκαταλέγονται, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μια «αγνώστων στοιχείων» ταινία της Marvel, καθώς και το πρώτο της ντοκιμαντέρ.