Μάριος Μάζαρης: Ο απίθανος δάσκαλος που τον βαθμολογούν οι μαθητές του γίνεται viral
Ο Μάριος Μάζαρης είναι ένας δάσκαλος διαφορετικός από όλους τους άλλους.
Έχει γίνει viral ουκ ολίγες φορές καθώς μοιράζεται συχνά στα social media τις απίθανες και πρωτότυπες μεθόδους διδασκαλίας που έχει.
Αγαπά τους μαθητές του και σκοπός του είναι να τα μάθει με σέβονται και να αγαπούν το ένα το άλλο.
Αυτή τη φορά, επέλεξε μια νέα «δράση». Τι έκανε λοιπόν; Αντί να δώσει εκείνος τους βαθμούς, πήρε ο ίδιος!
«Σήμερα πήρα τους βαθμούς μου. φυσικά και είχα άγχος, όποιος παίρνει βαθμούς έχει άγχος. τι σημαίνει είμαι δάσκαλος; η πιο ουσιαστική αξιολόγηση μας, έρχεται από τα παιδιά κι αυτή που έχει την πιο μεγάλη σημασία. ζήτησα από τους μαθητές και τις μαθήτριες μου λοιπόν να με βαθμολογήσουν , να με αξιολογήσουν. στην αρχή σάστισαν, τους εξήγησα ότι ακόμα κι εγώ μπορεί να μην τα πηγαίνω καλά, είναι σημαντικό να μου εξηγήσουν τι δεν πήγε όπως νόμιζα. ήμουν επεξηγηματικός; βοήθησα; ένιωσα; ήμουν παρών; μάλωσα, φώναξα, κέρδισα, έχασα; πολλά ερωτήματα που πιστέψτε με δεν είχα καμία σιγουριά για το πώς θα απαντηθούν. τα παιδιά όμως μπήκαν στο “παιχνίδι“ μου, γιατί κανείς δεν είναι αλάθητος και τέλειος. το να είσαι δάσκαλος είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο. το να επηρεάζεις , να δίνεις τον ρυθμό ή να δείχνεις τον δρόμο , από τα πιο μεγάλα βάρη. σε αυτή την αξιολόγηση τα πήγα καλά μαμά , θα κάτσω να μελετήσω τους βαθμούς, τα σχόλιά τους. κάποια παιδιά ζήτησαν παραπάνω μπράβο, κάποια θέλουν πιο πολύ παιχνίδι μαζί μου, κάποια με ενθάρρυναν. σε γενικές γραμμές, θα φέρω σπίτι καλούς βαθμούς. στο επόμενο τρίμηνο ποιος ξέρει, θα προσπαθήσω», έγραψε χαρακτηριστικά στο Facebook.
Το post του συνόδευσε με μια φωτογραφία του που κρατά τους «ελέγχους» του από τους μαθητές του.
Στόχος του ήταν να γίνει «ένα» με τα παιδιά αλλά να κάνει την αυτοκριτική του σαν εκπαιδευτικός, μιας και όλες οι σχέσεις είναι αμφίδρομες.
Η υπέροχη ιδέα του έγινε για άλλη μία φορά viral, με το post του να μετρά χιλιάδες Likes, σχόλια και αναδημοσιεύσεις και πολλούς να τον επαινούν για τις σύγχρονες και πρωτότυπες μεθόδους του.