Η ιστορία πίσω από το σλόγκαν της Nike «Just do it» -Ήταν τα τελευταία λόγια ενός θανατοποινίτη
BOVARY ⸻ 18 FEB 2022
Τα τελευταία λόγια ενός θανατοποινίτη ενέπνευσαν ένα από τα διάσημα σλόγκαν μάρκετινγκ στον κόσμο.
Ο Γκάρι Γκίλμορ εκτελέστηκε στη φυλακή της πολιτείας της Γιούτα το 1977, αφού καταδικάστηκε σε θάνατο τον Οκτώβριο του 1976 για τη δολοφονία ενός υπαλλήλου μοτέλ.
Σε αντίθεση με τους περισσότερους θανατοποινίτες, ο Γκίλμορ είχε απαιτήσει να εκτελεστεί το συντομότερο δυνατό. Στα δευτερόλεπτα πριν γίνει η επιθυμία του πράξη, τα τελευταία του λόγια ήταν «Ας το κάνουμε» (Let’s Do It).
Το 2015, ο διευθυντής διαφήμισης Νταν Γουίντεν είπε πως τα λόγια του Γκίλμορ τον ενέπνευσαν να σκεφτεί το διάσημο σλόγκαν «Just Do It» του γίγαντα αθλητικών ειδών, Nike.