Η Ρένα Βλαχοπούλου αγνώριστη στα 37 της -Η σπάνια φωτογραφία από το μακρινό 1954
Μια σπάνια φωτογραφία της Ρένας Βλαχοπούλου μοιράστηκε ο δημοσιογράφος Άρης Λουπάσης στο Instagram.
Ο δημοσιογράφος μοιράζεται συχνά σπάνια ντοκουμέντα και τις άγνωστες ιστορίες τους.
Αυτή τη φορά, μοιράστηκε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία της Ρένας Βλαχοπούλου από το 1954.
Η σπουδαία ηθοποιός ήταν τότε ακόμη άγνωστη και άσημη. Φορά καπέλο και γούνα και είναι σχεδόν αγνώριστη. Το 1954 ήταν 37 ετών.
«Η αξέχαστη Ρένα Βλαχοπούλου (κέντρο) με τον θίασο "Μουσική Θεατρική Εταιρεία" στο αεροδρόμιο του Ελληνικού ετοιμάζονται να επιβιβαστούν σε αεροπλάνο της ΤΑΕ (η πρώτη Ελληνική ιδιωτική αεροπορική εταιρεία πριν την Ολυμπιακή) για λίγες θεατρικές εμφανίσεις από την Πρωτοχρονιά του 1954 στο θέατρο "Μωχάμετ Άλη" στο Κάιρο της Αιγύπτου. Ο θίασος αποτελείται από "διαμάντια" της ελληνικής επιθεώρησης και οπερέτας όπως οι Μαρίκα Κρεβατά και Γιώργος Γαβριηλίδης (δεξιά της Ρένας), Καίτη Μπελίντα (αριστερά με τα γυαλιά) και οι Κώστας Δούκας και Αλέκος Λειβαδίτης (πίσω με τα καπέλα ρεπούμπλικα). Το έργο που παρουσιάζεται είναι η επιθεώρηση "Τριάντα το δολάριο" με την Ρένα Βλαχοπούλου ως "Βασίλισσα της τζαζ" να αποθεώνεται κυριολεκτικά με την κρυστάλλινη φωνή της καθώς εκείνη την περίοδο δεν έχει ασχοληθεί ακόμη με τον χώρο της υποκριτικής. Η θριαμβευτική επιτυχία οδηγεί και σε τρεις παραστάσεις την ίδια βραδιά μέχρι και τις 14 Ιανουαρίου όπου ο θίασος συνεχίζει να εμφανίζεται στο θέατρο "Χουσαπέρ" του Καΐρου. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα η αγαπημένη ηθοποιός δέχεται πρόταση από την Σοφία Βέμπο να εμφανιστεί και πάλι ως τραγουδίστρια στην επιθεώρηση "Σουσουράδα" που ανεβαίνει στο θρυλικό θέατρο "Βέμπο" το όποιο υπάρχει μέχρι και σήμερα. Η άρνηση της παρτενέρ του Νίκου Σταυρίδη που συμμετέχει στην παράσταση να ερμηνεύσει ένα από τα νούμερα είναι και η αφορμή να την προτείνει ο ίδιος και να εμφανιστεί στην σκηνή για πρώτη φορά ως ηθοποιός με το κοινό να σείεται από τα γέλια και τα χειροκροτήματα και η αφορμή για το ξεκίνημα μιας μακρόχρονης και μεγαλειώδους πορείας στον χώρο του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Όσα λόγια και όσες λέξεις και να ειπωθούν είναι πραγματικά λίγα για να περιγράψουν το μοναδικό αυτό φαινόμενο που σφράγισε με την έντονη εκφραστικότητα και το ανεπανάληπτο και φυσικό κωμικό ταλέντο του μια ολόκληρη εποχή», αναφέρει στη λεζάντα της φωτογραφίας.