Μέριλιν Μονρόε: Η μοναδική φορά που πήγε στα Οσκαρ και το στιλιστικό ατύχημα πριν ανέβει στη σκηνή
Η Μέριλιν Μονρόε έδωσε υπέροχες ερμηνείες που αγνοήθηκαν από την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Υπήρξε υπέροχη στο «Μερικοί το προτιμούν καυτό» (1959) του Μπίλι Γουάιλντερ, αλλά και άψογη στη «Στάση λεωφορείου» (1956). Θα μπορούσε να είχε προταθεί για βραβείο Οσκαρ, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Ο περισσότερος κόσμος δεν μπόρεσε ποτέ να δεχθεί τη Μέριλιν Μονρόε ως ηθοποιό καθ’ ότι την έβλεπε ως ξανθιά σεξοβόμβα –κάτι που ήταν.
Η μοναδική φορά που η Μέριλιν Μονρόε πήγε στα βραβεία Οσκαρ ήταν το 1951 για να απονείμει το Οσκαρ καλύτερου ήχου στην ταινία «Ολα για την Εύα», η οποία έλαβε ρεκόρ υποψηφιοτήτων (14 στο σύνολο) και ήταν ένας από τους πρώτους ρόλους της Μέριλιν Μονρόε.
Η 25χρονη τότε Μέριλιν Μονρόε ανέβηκε λοιπόν στην σκηνή φορώντας ένα μαύρο φόρεμα από τούλι, σχεδιασμένο από τον Charles Lemaire, και έμοιαζε με πριγκίπισσα. Ωστόσο, η μία και μοναδική εμφάνιση της Μέριλιν Μονρόε στα βραβεία Οσκαρ δεν ήταν και τόσο τυχερή.
Οπως αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής vogue λίγο πριν ανέβει στη σκηνή, η Μέριλιν Μονρόε παρατήρησε ότι το φόρεμά της είχε ένα μεγάλο σκίσιμο στο πλάι. Επέμενε δακρυσμένη στους υπεύθυνους της παραγωγής ότι δεν μπορούσε να εμφανιστεί στη σκηνή με σκισμένο φόρεμα και έτσι ζήτησε μια μοδίστρα για να της το διορθώσει. Όπως και έγινε κι έτσι η Μέριλιν Μονρόε κατάφερε να ανέβει στη σκηνή και να απονείμει το βραβείο Οσκαρ, όπως ήταν προγραμματισμένο.
Δείτε το βίντεο:
Αξίζει να σημειώσουμε πώς στην φετινή απονομή των βραβείων Οσκαρ, οι δύο υποψήφιες για το βραβείο α' γυναικείου ρόλου Μισέλ Ουίλιαμς για την ταινία «Fabelmans» και η Άνα ντε Άρμας για την ταινία «Blonde» έχουν αναμετρηθεί με τον μύθο της Μέριλιν Μονρόε και την έχουν υποδυθεί στο σινεμά.