H Mέγκαν Μάρκλ μαγειρεύει και ποζάρει με τουαλέτα για το ντεμπούτο της στις επιχειρήσεις
Η Μέγκαν Μάρκλ εγκαινίασε μια νέα επιχείρηση lifestyle, την American Riviera Orchard, η οποία πρόκειται να πουλάει μαρμελάδες, μαχαιροπήρουνα και βούτυρο από ξηρούς καρπούς.
Ο ιστότοπος της επιχείρησης εγκαινιάστηκε την Πέμπτη με μια σελίδα στο Instagram που προσκαλεί τους φαν να ενταχθούν σε μια λίστα αναμονής για να ενημερώνονται για «προϊόντα, διαθεσιμότητα και νεότερα».
Συγκεκριμένα δημιουργήθηκε ένα προφίλ στο Instagram με το όνομα, @americanrivieraorchard, χρυσό λογότυπο, με διακοσμητικά αρχικά A και R, και αναφέρει ότι η σελίδα είναι «από τη Meghan, τη Δούκισσα του Sussex».
Στο σύντομο βίντεο με το I Wish You Love της Nancy Wilson, βλέπουμε τη Δούκισσα του Σάσεξ να τακτοποιεί λουλούδια, να ψήνει σε μια κουζίνα και να ποζάρει σε μια πόρτα, που φαίνεται να είναι το σπίτι της στο Μοντεσίτο, με ένα φόρεμα - τουαλέτα.
Οπως σημειώνει η Telegraph η αίτηση για το εμπορικό σήμα American Riviera Orchard κατατέθηκε στις 2 Φεβρουαρίου και αναμένει την έγκρισή της.
Ζελεδάκια, βαζάκια και μαρμελάδες
Θα πουλάει επίσης μια σειρά από κονσέρβες, ζελέ, μαρμελάδες και διάφορα αλείμματα με βάση τα λαχανικά, βούτυρα από ξηρούς καρπούς και φρούτα.
Η επωνυμία της επιχείρησης φαίνεται να βασίζεται στην τοποθεσία των Sussexes. Το σπίτι τους στο Montecito διαθέτει έναν οπωρώνα με πορτοκαλιές, λεμονιές και αμυγδαλιές, ενώ η Σάντα Μπάρμπαρα είναι γνωστή ως η «αμερικανική Ριβιέρα» λόγω του κλίματος, του φαγητού και της οινικής κουλτούρας της.
Το λανσάρισμα ακολουθεί τους ισχυρισμούς ότι η Δούκισσα σχεδιάζει να «τα βάλει με τις πιο διάσημες lifestyle queens της Αμερικής», όπως η Ina Garten, η Martha Stewart και η Joanna Gaines και μάλιστα σχεδιάζει να ξεκινήσει μια εκπομπή «lifestyle/food show» στο Netflix.
Υπήρχαν πολλές εικασίες ότι θα ήταν μια εκδοχή του Goop, της επιχείρησης lifestyle πολλών εκατομμυρίων δολαρίων της Gwyneth Paltrow, αλλά οι βοηθοί είπαν το αντίθετο.
Η πρωτοβουλία θεωρείται άκρως προσωπική και «γνήσια για το ποια είναι». Ο νέος ιστότοπος σχεδιάστηκε από το ψηφιακό πρακτορείο Article με έδρα τον Καναδά, το οποίο η Μέγκαν έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν για την κατασκευή των ιστότοπων The Tig, Archewell και Sussex.com.
Η Δούκισσα υπαινίχθηκε τα σχέδιά της σε μια συνέντευξη που έδωσε το 2022 στο περιοδικό The Cut, στην οποία είπε: «Θέλετε να μάθετε ένα μυστικό; Θα επιστρέψω… στο Instagram».
Φαίνεται λοιπόν πως η Δούκισσα σκοπεύει να κατασκευάσει μια σειρά οικιακών αντικειμένων, από επιτραπέζια σκεύη και μαχαιροπήρουνα μέχρι βιβλία μαγειρικής και ταπετσαρίες.
Το 2017, η Δούκισσα αναγκάστηκε να κλείσει το The Tig, το επιτυχημένο lifestyle blog που διατηρούσε πριν γνωρίσει τον πρίγκιπα Χάρι. Περιέγραψε το blog ως «ένα κέντρο για τους απαιτητικούς ουρανίσκους - εκείνους που έχουν μια δίψα για φαγητό, ταξίδια, μόδα και ομορφιά».
Έκλεισε λίγο πριν από την ανακοίνωση του αρραβώνα της με τον πρίγκιπα Χάρι, αλλά η Δούκισσα επιθυμούσε εδώ και καιρό να δημιουργήσει κάτι σε παρόμοιο πεδίο. «Δεν ήταν απλώς ένα χόμπι, έγινε μια πραγματικά επιτυχημένη επιχείρηση», δήλωσε στη σειρά του Netflix Harry & Meghan.
Οι Sussexes ξεκαθάρισαν όταν αποσύρθηκαν από τα δημόσια καθήκοντά τους για να μετακομίσουν στο εξωτερικό και ότι ήθελαν να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι. Έκτοτε, έχουν υπογράψει διάφορες προσοδοφόρες εμπορικές συμφωνίες, πολλές από τις οποίες δεν ήταν τόσο επιτυχημένες όσο θα ήλπιζαν.
Η πενταετής συμφωνία του ζευγαριού με το Netflix πρόκειται να λήξει στο τέλος του 2025, με την ανανέωση του συμβολαίου να φαίνεται όλο και πιο απίθανη, ενώ η συμφωνία με το Spotify έληξε πρόωρα το περασμένο καλοκαίρι.
Το πρώτο ατομικό εγχείρημα της Δούκισσας μετά τη μετακόμισή της στις ΗΠΑ ήταν μια επένδυση στην Clevr Blends, μια μικρή καλιφορνέζικη startup που παρασκευάζει «latte ευεξίας».