Η Ζεντάγια επιβεβαιώνει: Οι αφέλειες της δεκαετίας του 2010 είναι και πάλι τάση το 2025

Τέλος τα μακριά μαλλιά για την Ζεντάγια -Εντυπωσιάζει με pixie cut κούρεμα

Η Ζεντάγια, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα style icons του Χόλιγουντ, δεν φοβάται να πειραματιστεί με την εμφάνισή της. Όμως αυτή τη φορά, με τη νέα της συνεργασία με την ελβετική εταιρεία On, φαίνεται πως έκανε μία από τις πιο εντυπωσιακές αλλαγές μέχρι σήμερα.

Η πρωταγωνίστρια του Euphoria πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της On με τίτλο «Zone Dreamers», η οποία είναι εμπνευσμένη από το διάστημα. Στις εικόνες από τα γυρίσματα, η 28χρονη ηθοποιός εμφανίζεται με ένα από τα πιο κοντά κουρέματα που έχει δοκιμάσει ποτέ. Ένα κομψό, ελαφρώς ατημέλητο pixie cut σε σκούρο καφέ, που αναδεικνύει τέλεια τη δομή του προσώπου της.

Η Ζεντάγια υιοθέτησε κοντό pixie κούρεμα

Φωτογραφία Instagram: On

Η Ζεντάγια ολοκλήρωσε την εμφάνιση με προσθετικά αυτιά που θυμίζουν ξωτικά προσθέτοντας μια παιχνιδιάρικη, εξωγήινη πινελιά στη φωτογράφιση.

Η καμπάνια, σε συνεργασία με τον σταθερό στιλίστα της Law Roach και τη γνωστή καλλιτέχνιδα Nadia Lee Cohen, περιλαμβάνει μια κινηματογραφικού ύφους μικρού μήκους ταινία.

 Φωτογραφία Instagram: On

Σε αυτήν, η Ζεντάγια και τρία ακόμα μέλη του διαστημικού πληρώματος ετοιμάζονται για μια διαγαλαξιακή αποστολή. Οι στολές που φορούν είναι σχεδιασμένες από τον Roach και αγκαλιάζουν το σώμα σαν δεύτερο δέρμα, καθώς κινούνται σε περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας στο διαστημόπλοιό τους.

Μέσα από την ταινία, παρουσιάζονται και δύο νέες κυκλοφορίες της On: ένα νέο ολόσωμο κορμάκι με γλυπτική εφαρμογή και χωρίς ραφές, καθώς και ένα sneaker με καινοτόμο σχεδιασμό, το Cloudzone. Η καμπάνια εντάσσεται στη συλλογή Movement Lifestyle για την Άνοιξη 2025, που κυκλοφορεί ήδη.

Φωτογραφία Instagram: On

Μιλώντας για την εμπειρία της, η Ζεντάγια δήλωσε στο Women's Wear Daily:

«Η δημιουργία των Zone Dreamers ήταν μεγάλη χαρά. Μου άρεσε να δουλεύω με την On για να φέρουμε στη ζωή κάτι τόσο δημιουργικό και απροσδόκητο. Η συνεργασία με τη Nadia για πρώτη φορά έφερε μια μοναδική ενέργεια στο σετ, ενώ η δουλειά με τον Law—όπως πάντα—έκανε την εμπειρία ακόμη πιο ξεχωριστή. Αυτή η καμπάνια μιλάει για το θάρρος, τη φιλία και την εμπιστοσύνη που χρειάζεσαι για να βγεις έξω από τη ζώνη άνεσής σου και να δοκιμάσεις κάτι νέο».