Η Ριάνα με κατακόκκινα διάφανα εσώρουχα δίνει τον δικό της ορισμό στην έννοια του σέξι
Η Ριάνα συνεχώς εκπλήσσει το κοινό με τις δημιουργίες της και τις εμφανίσεις της.
Αυτή τη φορά, με αφορμή τη νέα συλλογή εσωρούχων της Savage X Fenty για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η σταρ παρουσίασε ένα σύνολο από κόκκινα εσώρουχα του brand, αναδεικνύοντας την πιο ερωτική και αποκαλυπτική πλευρά της.
Η Ριάνα, ως «θεός Έρωτας», φωτογραφήθηκε κρατώντας ένα βέλος, το οποίο είχε στην άκρη του ένα φλεγόμενο κόκκινο τριαντάφυλλο, μία εικόνα που παραπέμπει σε έναν μύθο γεμάτο πάθος. Η εικόνα της, με το κόκκινο σύνολο και το φλογερό τριαντάφυλλο, αποπνέει μια έντονη αίσθηση ερωτισμού και αυτοπεποίθησης.
Σε μια άλλη φωτογραφία, η Ριάνα φορά ένα μπόα γεμάτο κόκκινα τριαντάφυλλα, το οποίο ρέει πάνω από τους ώμους της, ενώ κοιτάει λάγνα την κάμερα. Το styling συμπληρώνουν μαύρες γόβες και λευκές κάλτσες πάνω από τον αστράγαλο, δημιουργώντας ένα σύνολο που συνδυάζει τη σεξουαλικότητα με την κομψότητα.
Αυτές οι φωτογραφίες, όπως και κάθε νέα καμπάνια της Ριάνα για το brand της, Savage X Fenty, έγιναν αμέσως viral. Η ίδια έχει αποδείξει πολλές φορές πως είναι το καλύτερο μοντέλο για την ίδια τη συλλογή της, αφού καταφέρνει να αποτυπώσει την ουσία του brand με τον πιο εντυπωσιακό και φυσικό τρόπο.
Το στιλ της είναι αξεπέραστο και η εικόνα της εκπέμπει δύναμη, αυτοπεποίθηση και πρωτοτυπία. Κάθε φορά που η Ριάνα φωτογραφίζεται για τη μάρκα της, το κοινό δεν μπορεί παρά να εντυπωσιαστεί.
Δείτε τη σέξι φωτογράφιση της Ριάνα:
Η επιρροή της Ριάνα στη μόδα και στη διαφήμιση είναι τεράστια, και το έχει καταλάβει όχι μόνο το κοινό αλλά και άλλα brands. Η τραγουδίστρια έχει καταφέρει να επηρεάσει τις τάσεις και να καθορίσει νέες κατευθύνσεις στο fashion industry. Η ίδια έχει πλήρη επίγνωση της δύναμης της εικόνας της και την εκμεταλλεύεται στο έπακρο, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για τη Savage X Fenty ή οποιοδήποτε άλλο brand.
Πριν λίγους μήνες, η Ριάνα έκανε το μεγάλο βήμα και υπέγραψε ως πρόσωπο του αρώματος J’Adore του οίκου Dior. Με αυτή την κίνηση, η Ριάνα έγραψε ιστορία, καθώς έγινε η πρώτη μαύρη ambassador του αρώματος, το οποίο παραδοσιακά συνδεόταν με λευκές γυναίκες όπως η Carmen Kass και η Charlize Theron. Αυτή η επιλογή ανατρέπει τα δεδομένα, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το brand και για τη μόδα γενικότερα, όπου η διαφορετικότητα και η ένταξη είναι πλέον στο προσκήνιο.