Η Κάιλι Τζένερ μεταμορφώνεται σε Μαρία Αντουανέτα στην πιο θεατράλε φωτογράφισή της (so far)
Μπορεί η Κάιλι Τζένερ να είναι από τις πιο viral και αμφιλεγόμενες -πολλές φορές- προσωπικότητες που έχει γνωρίσει ποτέ η pop κουλτούρα του 21ου αιώνα, η αλήθεια όμως είναι ότι, για να γίνει η νεότερη δισεκατομμυριούχος εν ζωή, σίγουρα χρειάζεσαι κάτι παραπάνω από μια διάσημη ετεροθαλή αδερφή (βλ. Κιμ Καρντάσιαν) και μερικές κάμερες να σε ακολουθούν παντού στο σπίτι όπου μεγαλώνεις.
Η Κάιλι Τζένερ είναι η ιδρύτρια της αυτοκρατορίας καλλυντικών Kylie Cosmetics, τα προϊόντα της οποίας γίνονται sold-out σε χρόνο ρεκόρ, καταφέρνοντας να προκαλέσει ακόμα περισσότερο πανζουρλισμό όταν αφαίρεσε τα χυμώδη, σιλικονάτα χείλη της, που την έκαναν διάσημη. Ξεπέρασε την αδερφή της και πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο στον κόσμο, Κένταλ, σε followers (161 εκατομμύρια η μία και 122 η άλλη), αλλά και έσοδα (είπαμε, δισεκατομμυριούχος) και μάλλον πλέον μπορεί να περηφανεύεται ότι είναι η πιο πλούσια της οικογένειας Καρντάσιαν-Τζένερ.
Στην πιο extravagant φωτογράφιση που έχει κάνει μέχρι στιγμής, η Κάιλι Τζένερ μεταμορφώθηκε σε σύγχρονη Μαρία Αντουανέτα για το τεύχος Μαρτίου της αμερικανικής έκδοσης του Harper’s Bazaar, φόρεσε περούκες και πληθωρικές τουαλέτες και πόζαρε με φόντο σκηνικά που έρχονταν σε πλήρη αντίθεση με την πολυτελή αισθητική των ρούχων.
Φορώντας μια συγκλονιστική, over-the-top τουαλέτα Giambattista Valli, υπέροχα φορέματα Dolce&Gabbana και Carolina Herrera και μια απίθανη κάπα υψηλής ραπτικής του οίκου Valentino, η Κάιλι Τζένερ φωτογραφήθηκε σε ένα corporate περιβάλλον γραφείου, καθώς και μπροστά από ένα τραπέζι γεμάτο γλυκά (θυμίζοντας τη φράση «Ας φάνε παντεσπάνι» της Μαρίας Αντουανέτας, η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί ιστορικά). Τις αναγεννησιακές περούκες της στολίζουν εντυπωσιακά headpieces με φτερά.
Μάλιστα, σε μια από τις φωτογραφίες βλέπουμε και την κόρη της, Στόρμι, την οποία έχει αποκτήσει με τον πρώην σύντροφό της, Τράβις Σκοτ -που χαρακτήρισε ως «τον καλύτερο φίλο» της στη συνέντευξη που συνόδευε τη φωτογράφιση.
Όπως αναφέρεται στο cover story, περισσότερη βαρύτητα μάλλον δόθηκε στη θεατράλε φωτογράφιση κι όχι τόσο στο κείμενο, αφού η όλη διαδικασία με τις περούκες, το μακιγιάζ και την αλλαγή των ρούχων, διήρκησε 10 ώρες.
Οπότε, η νεαρή μητέρα δεν είχε πολύ χρόνο στη διάθεσή της για να αφιερώσει στη συνέντευξη, αφού έπρεπε να πάει σπίτι για να βάλει την κορούλα της για ύπνο!