Ο Αιμίλιος Χειλάκης φόρεσε τα «άσχημα» παπούτσια που χαρίζουν άνεση και στιλ

Ο Αιμίλιος Χειλάκης με τα «άσχημα» παπούτσια που έγιναν η νέα τάση άνεσης και στιλ

Ο Αιμίλιος Χειλάκης φόρεσε τα παπούτσια που επιλέγουν πολλοί influencers και celebrities, στο πιο αναπάντεχο χρώμα.

Ο φωτογραφικός φακό τον απαθανάτισε με ηθοποιούς, φίλους που πήγαν να δουν το θεατρικό έργο στο Κηποθέατρο Παπάγου, αλλά και με το cast της παράστασης, μεταξύ άλλων τη Μυρτώ Αλικάκη και τη σύζυγό του, Αθηνά Μαξίμου, ενώ απαρατήρητα δεν πέρασαν τα ugly shoes που φορούσε.

Ο Αιμίλιος Χειλάκης φωτογραφήθηκε με ένα μαύρο παντελόνι και ένα κοντομάνικο καρό πουκάμισο σε απόχρωση της ώχρας, ενώ τα παπούτσια που φορούσε δεν ήταν άλλα από τα κλασικά crocs, σε έντονο γαλάζιο χρώμα.

Tα «άσχημα» παπούτσια είναι πρώτα στις προτιμήσεις και πολλοί είναι οι influencers αλλά και οι Έλληνες celebrities που τα προσθέτουν στη συλλογή τους.

Τα ugly shoes που φόρεσε ο Αιμίλιος Χειλάκης

Μπορεί τα ugly shoes, τα crocs, να είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις βόλτες μας στην παραλία, ωστόσο έχουν πλέον γίνει τα go -to παπούτσια της σεζόν. Σε όλες τις παραλλαγές τους είναι τα άνετα ζευγάρια παπουτσιών που θα επιλέγουν ολοένα και περισσότεροι για τη βόλτα τους, για τις διακοπές, ακόμη και για το γραφείο.

Ο ηθοποιός τα φόρεσε και επί σκηνής αλλά χάρη στην άνεση που χαρίζουν τα φόρεσε και μετά την παράσταση με το χρώμα τους να δείχνει στιλάτο.

 Φωτογραφία: NDP Photo Agency

Λίγα λόγια για την παράσταση

Την εκρηκτική κωμωδία του Μολιέρου «Ο Κατά Φαντασίαν Ασθενής» η οποία και περιοδεύει αυτό το καλοκαίρι, σκηνοθετούν και διασκευάζουν ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας.

 Φωτογραφία: NDP Photo Agency

Στην παράσταση παίζουν οι Αιμίλιος Χειλάκης, Αθηνά Μαξίμου, Μυρτώ Αλικάκη, Θοδωρής Ρωμανίδης, Νίκος Γκέλια, Βίκυ Διαμαντοπούλου, Γιώργος Ζυγούρης, Δημήτρης Φιλιππίδης.

Φωτογραφία: NDP Photo Agency



Με τον «Κατά Φαντασίαν Ασθενή» ο Μολιέρος βάζει στο στόχαστρό τη τους τσαρλατάνους και τους κομπογιαννίτες που λυμαίνονται το ιατρικό επάγγελμα. Σατιρίζει τους «ειδήμονες» της εποχής του που κρύβονταν πίσω από πομπώδες φράσεις και φανταχτερές ορολογίες πασχίζοντας έτσι να καμουφλάρουν την ανεπάρκεια των γνώσεών τους και το γεγονός ότι πάνω από τον ιπποκράτειο όρκο βάζουν το κέρδος και το προσωπικό συμφέρον. Ο Μολιέρος – ως ένα από τα λαμπρότερα επαναστατικά πνεύματα της εποχής του - δεν μένει μόνο εκεί, αλλά κάνει και ένα πολιτικό σχόλιο καταγγέλλοντας κάθε μορφή εξουσίας και ασκώντας έντονη κριτική στη γαλλική κοινωνία και στα κακώς κείμενά της. Με ανάλαφρο αλλά καυστικό τρόπο, τα βάζει με τις παντός είδους αυθεντίες που τυφλωμένοι από αλαζονεία και έχοντας κατακτήσει προνόμια και εξουσία, υποτιμούν και καταπιέζουν τον απλό πολίτη.