Φωτογραφία: Instagram/@alexandrapaleologou

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου με λεοπάρ στράπλες φόρεμα -Το στιλάτο look στην Επίδαυρο

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου φόρεσε ένα λεοπάρ εφαρμοστό φόρεμα μετά την εμφάνισή της επί σκηνής στην Επίδαυρο και υιοθέτησε την τάση που κάνει θραύση αυτή τη σεζόν.

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου φωτογραφήθηκε φορώντας ένα λεοπάρ φόρεμα, στράπλες και εφαρμοστό, έπειτα από την παράστασή της στην Επίδαυρο.

Ο φωτογραφικός φακός του NDP την εντόπισε στα καμαρίνια και χαμογελαστή πόζαρε στο πλευρό του Σπύρου Μπιμπίλα, ενώ το look της δεν πέρασε απαρατήρητο από τις fashion lovers.

Δείτε το look της Αλεξάνδρας Παλαιολόγου

Με εκκεντρικό μακιγιάζ, λόγω του ρόλου της στο έργο «Πλούτος» του Αριστοφάνη -με glitter σε όλο της το σώμα, έντονο μπορντό κραγιόν και smokey eyes-, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου φόρεσε ένα στράπλες φόρεμα στο print που όλες οι γυναίκες επιλέγουν αυτή την εποχή.

Tο λεοπάρ είναι ένα statement print το οποίο δεν φύγει ποτέ από τη μόδα. Προσαρμόζεται στις εκάστοτε τάσεις και σε κάθε εποχή και μπορεί προσαρμοστεί στο στιλ και την προσωπικότητα κάθε γυναίκας που το φορά.

Το είδαμε τον χειμώνα σε γούνες, πανωφόρια, τσάντες και μπλούζες, ενώ αυτήν την εποχή το βλέπουμε σε παντελόνια και κομψά φλατ, φορέματα και μαγιό, αλλά και άλλα style items.

Φωτογραφία: NDP Photo Agency

Λίγα Λόγια για το έργο

Ο Χρεμύλος ανησυχεί για το μέλλον του γιου του. Ποιον δρόμο θα πρέπει να επιλέξει στη ζωή του: τον τίμιο, που θα τον αναγκάσει να ζει στη φτώχεια και στην ανέχεια ή τον δρόμο της ατιμίας και της διαφθοράς, που θα τον βοηθήσει να ζήσει άνετα τη ζωή του; Η συνάντηση με τον Πλούτο, που κυκλοφορεί τυφλός και τιμωρημένος από τον Δία, θα τον βοηθήσει να λύσει το πρακτικό του πρόβλημα. Τι θα γίνει όμως με το ηθικό; Μπορεί να συμβαδίσει ο πλούτος με την αρετή; Ποια η διαφορά των ανθρώπων με λεφτά από τους πραγματικά πλούσιους ανθρώπους; Και ποιο είναι τελικά το συμφέρον των πολιτών; Ο άκρατος ατομικός πλουτισμός ή ένα πλούσιο δημόσιο ταμείο;

Ο Πλούτος παρουσιάστηκε το 388 π.Χ., σε μια εποχή που η Αθηναϊκή οικονομία είχε υποστεί μεγάλο πλήγμα μετά την ήττα του Πελοποννησιακού Πολέμου. Ο Γιάννης Κακλέας υπογράφει τη μετάφραση- ελεύθερη απόδοση & σκηνοθεσία του αριστοφανικού κειμένου και αναμετριέται με την ουτοπία του σατιρικού ποιητή, φέρνοντας επί σκηνής διλήμματα και προβληματισμούς που επιμένουν στον χρόνο.

Στην παράσταση παίζουν: Μαίρη Ανδρέου (Αερόπη), Μάνος Βακούσης (Χρεμύλος) Δημήτρης Διακοσάββας (Κλεώνυμος), Άννα Ευθυμίου (Πενία 3), Αλέξανδρος Ζουριδάκης (Πλούτος), Αναστασία Κελέση (Παρέα του Καρίωνα), Φαίη Κοκκινοπούλου (Αρχιδάμια), Ελένη Μισχοπούλου (Λυσιμάχη), Δημήτρης Μορφακιδης (Ελπίνωρ), Φαμπρίτσιο Μούτσο, (Παρέα του Καρίωνα) Χριστίνα Μπακαστάθη (Παρέα του Καρίωνα), Χρυσή Μπαχτσεβάνη (Πενία 2), Κλειώ Δανάη Οθωναίου (Πενία 4), Αλεξάνδρα Παλαιολόγου (Ελπινίκη), Πολυξένη Σπυροπούλου (Πενία 1), Γιάννης Σύριος (Καρίων), Φωτεινή Τιμοθέου (Λευκοθέα), Γιάννης Τομάζος (Παρέα του Καρίωνα), Χρήστος Τσάβος (Παρέα του Καρίωνα), Γιάννης Τσεμπερλίδης (Αρτεμίδωρος), Θάνος Φερετζέλης (Καλισθένης), Γιάννης Χαρίσης (Θρασύμαχος / Αρχιερέας)