Balenciaga

Βραχιόλι ή κολλητική ταινία; Μετά την πετσέτα - φούστα ο οίκος Balenciaga διχάζει ξανά

Ο Demna Gvasalia παρουσίασε τη νέα συλλογή του οίκου Balenciaga στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού και ένα συγκεκριμένο αξεσουάρ έχει διχάσει το fashion κοινό.

Στην επίδειξη της νέας συλλογής για το φθινόπωρο και το χειμώνα 2024-25, ένα αξεσουάρ φαίνεται πως έχει διχάσει το κοινό καθώς πρόκειται για ένα ρολό κολλητικής ταινίας που ο Balenciaga το παρουσιάζει ως τοπ στιλάτο βραχιόλι.

Στην ελληνική αγορά ένα ρολό κολλητικής ταινίας κοστίζει κάτω από 4 ευρώ και το μόνο σίγουρο είναι πως ο Βalenciaga θα το κοστολογήσει πάνω από 400 ευρώ επειδή απλά υπάρχει το λογότυπο του brand (δεν είναι διαθέσιμο ακόμα στο σάιτ του οίκου).

Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο μια φούστα που ουσιαστικά ήταν απλά μια πετσέτα μπάνιου ήταν διαθέσιμη προς αγορά στο site του οίκου Balenciaga και κόστιζε σχεδόν 1000 δολάρια.

Το βραχιόλι του οίκου Balenciaga διχάζει το fashion κοινό: «Νόμιζα ότι ήταν ένα αστείο»

Αν γνωρίζετε από μόδα και έχετε παρακολουθήσει την δουλειά του οίκου Balenciaga, σίγουρα θα ξέρετε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που λανσάρει κάτι εξωφρενικά ακριβό που μοιάζει με αντικείμενο καθημερινής χρήσης.

Κάποιοι θα θυμούνται την τσάντα-σκουπιδοσακούλα που κόστιζε πάνω από 1000 ευρώ ή τα σκουλαρίκια που ήταν ουσιαστικά κορδόνια παπουτσιού δεμένα σε φιόγκο. Μην ξεχνάμε τα τρύπια sneakers που κόστιζαν κάτι λιγότερο από 2000 δολάρια και ήταν σχεδόν κατεστραμμένα.

Αυτή την φορά ο πολυτελής οίκος μόδας έγινε πάλι viral για το βραχιόλι «Gaffer Bangle», το οποίο είναι ουσιαστικά ένα ρολό διάφανης κολλητικής ταινίας που μπορεί ο καθένας να προμηθευτεί στο σούπερ μάρκετ.

Φωτογραφία: Getty/Ideal images

Ένα πρόσφατο βίντεο που δημοσιεύτηκε στο TikTok από το @highsnobiety ρώτησε τους θεατές αν θα αγόραζαν το νέο βραχιόλι του οίκου Βalenciaga.

To βραχιόλι έχει το λογότυπο του οίκου Balenciaga με τους περισσότερους να σημειώνουν πως πρόκειται για κακόγουστο αστείο. «Οι πλούσιοι θέλουν να αισθάνονται φτωχοί τόσο άσχημα» σημείωσε ένας χρήστης.

Δείτε το βίντεο:

Θα γίνει cancelled ο οίκος Balenciaga; Θα φανεί τους επόμενους μήνες. Τον Νοέμβριο του 2022, ο οίκος μόδας αντιμετώπισε έντονες αντιδράσεις για δύο αμφιλεγόμενες καμπάνιες. H μία έδειχνε παιδιά να κρατούν τσάντες σχεδιασμένες σαν κατεστραμμένα λούτρινα αρκουδάκια με καρφιά και ιμάντες, ανάμεσα σε μια σειρά από ενήλικα αντικείμενα όπως ένα Balenciaga κρασί για παράδειγμα. Πολλοί ένιωσαν πως οι τσάντες έκρυβαν BDSM αναφορές και η παρουσία τους στην φωτογράφιση ήταν μια αποτρόπαια σεξουαλικοποίηση των παιδιών. Η άλλη καμπάνια περιλάμβανε έγγραφα σχετικά με τους νόμους της παιδικής πορνογραφίας. Ο Balenciaga απάντησε με πολλούς τρόπους. Απέσυρε τις δύο καμπάνιες, αρνήθηκε τις κατηγορίες για προώθηση της παιδικής κακοποίησης και πορνογραφίας.

Στις 2 Δεκεμβρίου του 2023, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Demna δήλωσε: «Θέλω να απολογηθώ προσωπικά για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή του concept για την Gift καμπάνια με τα παιδιά και παίρνω την ευθύνη μου. Ήταν ακατάλληλο να χρησιμοποιήσω παιδιά για να προωθήσουν αντικείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά. Όσο και αν μου αρέσει κάποιες φορές να προκαλώ μια σκέψη μέσα από τη δουλειά μου, δεν θα είχα ποτέ την πρόθεση να το κάνω αυτό μέσα από ένα ζήτημα όπως η παιδική κακοποίηση την οποία καταδικάζω».