Romeo & Julio -Η έξυπνη και συγκινητική διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης -Μπέτις | 0 bovary.gr

Romeo & Julio -Η έξυπνη και συγκινητική διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης -Μπέτις

Έναν ευρηματικό τρόπο βρήκε η Uber για να διαφημίσει το ποδοσφαιρικό ντέρμπι της Ανδαλουσίας, ανάμεσα στην ομάδα της Σεβίλλης και της Ρεάλ Μπέτις.

Συγκεκριμένα, η δημοφιλής εταιρία μεταφορών σκαρφίστηκε ένα έξυπνο αλλά και συγκινητικό σποτ 4 λεπτών, όπου πρωταγωνιστούν δύο νέοι, ο Romeo και ο Julio.

Πρόκειται για ένα νέο, ερωτευμένο gay ζευγάρι που αποφασίζει να παντρευτεί και το ανακοινώνει ο καθένας στην οικογένειά του, μόνο για να δεχτεί την αντίρρησή τους.

Μόνο που οι αντιδράσεις των γονέων τους δεν έχουν να κάνουν με τον σεξουαλικό προσανατολισμό των παιδιών τους. Αντίθετα, έχουν να κάνουν με τις αντίπαλες ομάδες που υποστηρίζει ο κάθε πεθερός.

Ο πατέρας του Romeo είναι ένθερμος οπαδός της Μπέτις ενώ ο πατέρας του Julio της Σεβίλλης.

Ωστόσο, στο τέλος της διαφήμισης, οι δύο άνδρες παραμερίζουν τις οπαδικές διαφορές τους για χάρη της ευτυχίας των παιδιών τους.

Έτσι, μπαίνουν μαζί στο πίσω κάθισμα ενός οχήματος της Uber για να πάνε στον γάμο.

Το «classico» της Ανδαλουσίας θα διεξαχθεί το Σάββατο 13 Απριλίου.

Διαβάστε επίσης: Η νέα καμπάνια της Lacta είναι μοναδική: 28 διαφορετικά ζευγάρια φωτογραφίζονται και σπάνε τα στερεότυπα στην αγάπη